Jump to content

nemo

SA:MP Staff în probe
  • Content Count

    325
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

nemo last won the day on January 25

nemo had the most liked content!

Community Reputation

220 likes on posts

About nemo

  • Rank
    Fan LinkMania
  • Age 19

Contact Methods

  • Steam
    https://steamcommunity.com/id/nemo47
  • Age 19

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Relationship
    Single
  • Country
  • Location
    Atlantis
  • Internet from
    RDS
  • Age 19

Recent Profile Visitors

8,434 profile views
  1. - Nume: nemo - Tipul de pachet dorit: 4 - Anunțuril dorit: National Guard recruteaza jucatori activi si seriosi. Nivel 8+, oferim prime. - Numărul de pachete de care am beneficiat saptămâna asta: 0/2 - Am luat la cunoștință regulile prezentate pe prima pagină: Da - Sunt de acord ca tipul pachetului și anunțul să fie modificate dacă este cazul: Doresc ca mesajul sa fie transmis exact in felul in care l-am redactat, multumesc pentru intelegere. - Alte precizări:-
  2. Nume: Sultanu Rank: 4 Avertisment (verbal/faction warn): A.V Motiv: https://rpg.linkmania.ro/complaints/view/1c977rsj90yt Durata avertisment: 7 zile - 13.02.2019-20.02.1019
  3. Nume: RIDE Rank: 3 Avertisment (verbal/faction warn): A.V Motiv: Reclamatie, neprezentarea dovezii. Durata avertisment: 7 zile - 12.02.2019-19.02.1019 Nume: CocoLino Rank: 1 Avertisment (verbal/faction warn): Faction Warn Motiv: https://rpg.linkmania.ro/complaints/view/ds2xfzlr80j Durata avertisment: 14 zile - 13.02.2019-27.02.1019 Nume: DreDD Rank: 2 Avertisment (verbal/faction warn): Faction Warn Motiv: https://rpg.linkmania.ro/complaints/view/7hm61q8dhswy Durata avertisment: 14 zile - 13.02.2019-27.02.1019
  4. Duminică, 17.02.2019, ora 20:00 va avea loc o ședință în cadrul facțiunii. Cine nu poate fi prezent, il rog sa posteze la secțiunea aferentă.
  5. Isi pregatesc revenirea in forta, tu cmf cmz
  6. Nume: nemo Rank: 4 Perioada: 28 ianuarie-1 februarie. Motiv: Mai am o săptămână de scoala si nu stiu daca mai pot intra săptămână aceasta, n-o sa pot intra nici la fs in seara asta.
  7. 1) Situatia este in felul urmator, in majoritatea cazurilor cand se organizeaza evenimente de tip Team Versus Team, acestea au loc intr-o arena conceputa eronat de catre persoana responsabila la momentul respectiv. Cine si-a dedicat timpul creeari acestora nu s-a gandit si la echilibru, nu a vazut lucrurile in perspectiva. Acestea sunt dezechilibrate total, in majoritatea cazurilor cei care aleg partea mai "buna" castiga, fara sa mai conteze jucatorii, skillul acestora sau tactica pe care acestia o abordeaza. O prima propunere ar fi stergerea celor prezente si regandirea altora noi. 2) Departamentele se lovesc cu urmatoarea situatie, doresti sa te duci la wanted si dai de urmatorul obstacol. Beneficiezi de armura la casa, heal si de fiecare data cand esti spawnat primesti si un deagle cu 1.000 gloante. Propun sa se adauge si un m4 cu acelasi numar de gloante sau posibilitatea de a da /outfit direct din casa, e frustrant sa stai sa te duci pana la lspd sau sa alegi spawn lv(ng/fbi) doar pentru a beneficia si de aceasta arma. Nu stiu de ce nu primesti direct acest set de 2 arme, dar ar fi un plus adus departamentelor. De asemenea un alt avantaj ar fi sa poti da /duty si din propria casa, sa nu fii nevoit sa mergi pana la sediu pentru a face acest lucru. 3) Star tower -> Prezinta un avantaj clar pentru suspectii de wanted. Propun sa nu mai poti cumpara acea parasuta daca ai wanted sau cel putin sa nu poti baga una si-n backpack. Pentru ca e frustrant sa stai sa alergi cate 30 minute un jucator care abuzeaza de acest obiect. 4) Adaugarea vechiului sistem de vanzare/cumparare drugs/materiale. Sa le cumperi la preturi mult mai mari decat le-ai cumpara de la jucatori si sa le vinzi la pret de nimic. Astfel negoturile n-ar scadea dramatic. Un model de sistem ar fi: Drugs: Sell -> 1.000g= 2.000.000$. Buy -> 1.000g= 6.000.000$. Materials: Sell -> 100.000 pieces= 2.000.000$. Buy -> 100.000 pieces= 6.000.000$. De ce aceste preturi? Pentru ca preturile respectivelor obiecte sunt pe server in urmatoarea structura: Drugs: sell/buy -> 1.000g= 4.000.000$. Materials: sell/buy -> 100.000 pieces= 4.000.000$. Si ar fi ok sa se mentina negotul, deja cu masinile e la pamant.. 5) Adaugarea unui numar limitat de masini in stock la o perioada de 30 zile. Pe fiecare luna sa se adauge random cate 1 tip de vehicul de la fiecare categorie. Adica 1 vehicul sport, 1 convertibles, 1 industrial, 1 lowriders, 1 off road, 1 saloons,1 bikes, 1 special vehicles. Pentru ca am observat ca numarul stockurilor a fost scazut drastic, desi parerea mea e ca trebuia anuntata o astfel de decizie cu o perioada de cel putin 1/2 saptamani inaintea implementarii. 6) Adaugarea unui sistem de "medicamente" disponibile factiunilor pasnice/departamentelor. Deoarece acestia dispun de un numar limitat de 5 injectii pe care le pot folosi, pe cand membrii gangurilor dispun de un numar nelimitat de "droguri" prin care-si pot creste hp-ul. Un membru al departamentului/factiunilor pasnice sa poata cumpara maxim 50 de medicamente de la paramedici. Aceste obiecte sa-ti creasca viata cu un procent de 15% /20% pentru a se pastra un echilibru, deoarece membrii departamentelor beneficiaza si de armura. Paramedicii pot procura aceste obiecte indeplinind anumite obiective. Las la interpretarea lui spoker. Astfel activitatea medicilor ar creste si s-ar creea si un oarecare echilibru intre factiuni. @Encrypted @smokeR @Spoker @Frank @talentatu27 @qwertz0r @petarda @FuK @Seickh @Alkatraz @hecariM @hashsmk @Claudiu @minu77 @Senzo @fraken @JaZzY @Mave @Hash @TheOne @hedastro @Tonyy. @sweenzlareN @MusiC @Serban @Aka @Alezander @OverBACK17 @Alehandro @zaHYMYR @moses
  8. 1. Parerea mea e ca daca stai o saptamana intr-o factiune incepi cat de cat sa inveti numele fiecarui rank in parte. 2. Pro, liderul si coliderul au aceeasi denumire a rankului si ar fi mai usor de distins. 3. Parerea mea e ca ar trebui sa se adauge un sistem dedicat departamentelor care sa-ti permita sa poti adauga sau scoate acel girofar, desi nu stiu cat de realizabil este. 4. Pro, astfel n-ai mai fi obligat sa te duci pana la sediu pentru a-i da clear. 5. Contra, poti da find pe jucatorul suspect de wanted. Si e putin probabil ca zona sa se mentina, sunt alti jucatori, alta mentalitate.
  9. Pro, astfel se va mari limita de 15 sloturi care este acum.
  10. > Graficianul anului: @fraken >> Cinefilul anului: @Alexx >> Sportivul anului: @Frank >> Techmaniacul anului: @Liviubaws >> Muzicianul anului: @Alehandro >> Cel mai activ user al anului: @talentatu27 >> Cel mai util user al anului: @petarda >> Cel mai amuzant user al anului: @Specii << Managerul anului: @Kitte << Moderatorul anului: @Encrypted << Game Masterul anului: @Brotherhod << Cel mai activ membru al staff-ului: @FuK << Cel mai competent membru al staff-ului: @Vicentzo << Cel mai util membru al staff-ului: @41nd << Cel mai apreciat membru al staff-ului: @Vicentzo << Cel mai bun organizator de evenimente al staff-ului: @Jully
  11. nemo

    Sugestie Jail

    Pro, iar cui ataca un alt jucător la închisoare sa ii creasca perioada de așteptare dintre /jailwork. Astfel, ar avea si mai mult timp de așteptat si s-ar invata minte.
  12. Pro, idei bine gândite de către co-liderul nostru scump aka
  13. Eu sunt de parere ca spawn-ul ar trebui schimbat, sunt destule locații in los sănătos, poate sa se puna chiar cea default..
  14. Am observat ca de ceva timp jucatorii au inceput sa mute "dm-ul" de la motel ls, in propriile case(interior maddog). Ei bine, poate va intrebati cum este posibil acest lucru.Pai foarte simplu, abuzand de obiectele de la house furniture. Baricadeaza incaperile, isi creeaza un avantaj clar, iar apoi se strang toti acolo ca sa fie imposibil pentru departamente sa le faca fata. Pentru ca da, ei au voie sa-si puna 1000 de usi, dar cand vin departamentele cu un rb, incep spamurile pe report :(... Parerea mea e ca singura solutie pentru aceasta problema ar fi ca acest lucru sa se incadreze la non fp si sa se sanctioneze. E ridicol sa te duci la wanted, sa incerci sa-ti faci "datoria" si sa sfarsesti mort dupa maxim 3 secunde. Trebuie sa existe un echilibru. @Spoker @Encrypted @smokeR
  15. Pentru fratele @Specii, ca stiu ca e mai sensibil asa..
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Confidenţialitatea ta este importantă pentru noi. Vrem să fim transparenţi și să îţi oferim posibilitatea să accepţi cookie-urile în funcţie de preferinţele tale.
De ce cookie-uri? Le utilizăm pentru a optimiza funcţionalitatea site-ului web, a îmbunătăţi experienţa de navigare, a se integra cu reţele de socializare şi a afişa reclame relevante pentru interesele tale. Prin clic pe butonul "DA, ACCEPT" accepţi utilizarea modulelor cookie. Îţi poţi totodată schimba preferinţele privind modulele cookie.
Da, accept
Vezi setările
Alegerea dumneavoastră privind modulele cookie de pe acest site
Aceste cookies sunt strict necesare pentru funcţionarea site-ului și nu necesită acordul vizitatorilor site-ului, fiind activate automat.
- Afișarea secţiunilor site-ului - Reţinerea preferinţelor personale (inclusiv în ceea ce privește cookie-urile) - Reţinerea datelor de logare (cu excepţia logării printr-o platformă terţă, vezi mai jos) - Dacă este cazul, reţinerea coșului de cumpărături și reţinerea progresului unei comenzi
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
RCS&RDS S.A. linkmania.ro Vezi politica de confidenţialitate
ips4_hasJS, ips4_ipsTimezone, ips4_IPSSessionFront, ips4_member_id, ips4_pass_hash, ips4_language, ips4_anon_login, ips4_theme, ips4_forum_view, ips4_recentEmoji
Google LLC google.com Vezi politica de confidenţialitate
_ga, _gid, _gat, AMP_TOKEN, _gac_<property-id>, __utma, __utmt, __utmb, __utmc, __utmz
Trimite
Vezi aici politica noastră de cookie-uri și de prelucrare a datelor tale
×