Jump to content
Meduza

Mu Online - Clasic

Recommended Posts

spacer.png

Salut! Am inceput sa lucram la acest proiect in luna februarie, si ne apropiem de faza in care avem nevoie de o comunitate care sa ne poata ajuta cu lucrurile care nu mai depind de noi in asa mare masura, precum sugestii si opinii din perspectiva de jucator, teste pentru gameplay si multe altele. Server-ul la care lucram este bazat pe versiunea Season 2 dar actualizat la anumite cerinte de interfata si gameplay pentru a fi cat mai eficient si usor de folosit pentru un joc destul de timpuriu. Echipa noastra este compusa din 2 persoane momentan si am detinut functii in staff in perioada vechiului Season 2 LinkMania, asa ca dorim sa prezentam ceva cat de cat similar cu acea perioada pentru ca, dupa parerea noastra, a avut un loc in primele locuri in clasamentul proiectelor de pe aceasta comunitate. Mai jos am sa va prezint anumite aspecte ale server-ului si ce urmarim cu acest proiect.

spacer.png

Experienta & Drop
Ratele de baza pentru joc vor fi 5x care vor scadea in functie de numarul de reseturi catre un ultim 1x.

Progres & Bonusuri
Consideram ca egalitatea in progres este esentiala pentru bunastarea si longevitatea unui joc de genul, asa ca nu vor exista harti VIP, bonusuri de experienta sau orice alt dezavantaj pentru jucatorul neplatitor din punct de vedere al progresului.

Database 
Din punctul nostru de vedere un wipe complet la baza de date odata la 4-5 luni nu reprezinta un model sustenabil pentru un proiect care se vede de lunga durata, asa ca ne-am gandit la un sistem progresiv pentru server, unde odata cu atingerea anumitor etape maxime din gameplay vom introduce anumite elemente noi.
Server-ul incepe cu varianta Season2 - 5 Caractere (DK/DW/ELF/MG/DL) - 380 items top gear, odata ce playerii ajung la nivelul maxim vom introduce noi sisteme(iteme, caractere, etc.) urmarind acest model pana la varianta finala Season 6. Noi estimam ca fiecare etapa ar trebui sa dureze intre 6-12 luni asa ca ne putem astepta la minim 2-3 ani de activitate pana vom ajunge la varianta S6. 
Nu v-a exista wipe, ve-ti putea folosi acelasi cont, cu aceleasi iteme si caractere, fara a fi sters pe toata durata proiectului. Singurul lucru care v-a fi schimbat de la o etapa la alta este ca fiecare caracter v-a pierde 90% din stats odata cu aparitia unei versiuni pentru a reincepe progresul. 

PVP
Balansul PVP este foarte important pentru joc, asa ca am cautat modalitati incat sa putem aplica sistemul nostru de progresivitate fara sa intrerupem echilibrul dintre caractere, si am venit cu o metoda destul de eficienta unde ne folosim de un numar de boti, sau mai sofisticat zis in zilele noastre, inteligenta artificiala, pentru a rula repetitiv anumite scenarii de PVP pentru fiecare caracter intr-un timp foarte scurt, primind datele necesare pentru a putea crea un balans  dinamic care se v-a schimba odata cu introducerea fiecarei etape pentru a permite noi strategii si builduri sa aibe loc. Aceasta dinamicitate v-a oferi mai mult o optimizare si adaptare a caracterelor, in asa fel incat sa nu fie dezavantajate de la o etapa la alta sau sa simta o schimbare majora.

Interfata
Chiar daca incepem cu o versiune veche jucatorii se vor putea folosi de elemente de interfata care sa usureze experienta acestora in joc si vrem sa renuntam la nevoia de a folosi un website. Toate actiunile necesare pentru joc sau cont vor putea fi folosite din launcher/joc in sine. Website-ul v-a fi pus la dispozitie doar pentru a te putea folosi de acestea de la distanta, de pe telefon sau alte metode cand nu esti aproape de calculator, si v-a contine un catalog extensiv de ghid-uri, care sa includa fiecare parte a jocului, usor de citit pentru orice jucator oricat de ne/experimentat

Multi-Account
Pentru ca nu exista o metoda reala pentru a impune unui jucator sa se limiteze la un anumit numar de conturi, am incercat sa descurajam asta prin modificarea drop-ului in functie de level, ca si exemplu, un caracter level 99 primeste loot in Devias, dar un caracter level 100 nu primeste nimic. Fiecare harta este configurata in asa fel incat odata ce ai facut level-ul necesar pentru a avansa plus o mica marja de eroare, orice loot v-a fi oprit din drop pentru caracterul respectiv. Fiind un server hard, caracterele alt nu v-or face asa usor fata in harti mari fara gear deci speram ca aproximativ cat de cat sa reducem numarul de conturi si chiar nevoia de a folosi un alt.

Transparenta
Un alt punct foarte important care multi il omit este transparenta, si increderea dintre jucator si developer. Au existat nenumerate discutii de-a lungul anilor din cauza anumitor avantaje oferite cu japca unor jucatori sau alte situatii de genul. Vrem sa promovam un joc corect si placut, asa ca vom pastra log-uri ale jocului pentru ca fiecare item sa poata fi justificat in orice moment cineva ar putea aduce anumite acuzatii de genul, prezenta adminilor in joc v-a fi strict pentru comunicare, acestia nu vor avea access de a genera iteme, oferii orice fel de boost sau afecta gameplay-ul in orice fel. De asemenea nici unul dintre echipa staff nu v-a participa la joc, activ sau non-activ, cu caractere secundare sau prinicpale.

Profesionalism
Gaming-ul a ajuns la un nivel atat de inalt incat nu ne mai permitem lucruri facute pe jumatate de masura, prost-calitative sau amatoricesti. Impreuna cu colegul meu alcatuim o echipa care are experienta pe partea de development Mu Online dar nu numai, si putem oferi lucruri unice lucrate direct in codul sursa al jocului. De asemenea nu exista scuza, nu stim, nu se poate, pentru ca orice problema are o solutie cat timp stii unde sa cauti!

Dorim sa punem la discutie si ce am zis si ce am omis ca sa putem solutiona orice problema impreuna, alaturi de jucatori.
Toate costurile pentru licentiere, gazduire, advertising sunt acoperite de echipa noastra.
In momentul de fata server-ul este cat de cat stabil, aproximativ gata pentru a fi deschis intr-o varianta de test ca sa putem primi feedback cat si report la bug-uri/configuratii gresite. Aceasta perioada de test dorim sa fie cat de scurta, 2 maxim 4 saptamani, ceea ce credem noi ca este mai mult decat suficient pentru a atinge toate punctele necesare. Ideal ar fi ca pe 1 Decembrie sa putem avea o lansare oficiala a serverului. 
Asteptam un raspuns din partea comunitatii si a staff-ului pentru a putea incepe cu pregatirile de a porni server-ul sub brand-ul Linkmania. 
spacer.png

Edited by Meduza
Link to comment
Share on other sites

Interesant, frumos prezentat.
Ar fi primul vostru server?
Ce fisiere folositi si cum?
Cum va produce serverul bani?
Va ocupati voi doi si de support si developement pentru 'next stage' si updates cand si unde este nevoie? E volum mare doar pentru 2 persoane.
Ce sistem de antihacking folositi?
Si multe multe alte intrebari...

Va urez succes.

Link to comment
Share on other sites

Ar fi primul vostru server?
Nu, amandoi am mai facut parte din alte proiecte anterior, Mu Online si nu numai, atat ca staff cat si development.

Ce fisiere folositi si cum?
Lucram pe fisierele sursa 1.04d MuEmu, dar am imprumutat anumite sisteme din multe alte repack-uri, surse, etc.

Cum va produce serverul bani?

E o intrebare la care avem nevoie sa auzim si sentimentul comunitatii, desi, idealul nostru totodata este sa mentinem echilibru intre jucatorul platitor vs. cel neplatitor,  asa ca probabil donatiile vor fi orientate catre estetica si eficienta in folosirea jocului. Mentenanta nu este exagerat de costisitoare si acesta este un proiect in care urmarim mai mult sa putem oferi un joc cat mai curat si sa demonstram capabilitatea si pentru alte proiecte viitoare care dorim sa le propunem, odata cu largirea echipei. Nu cautam sa producem o avere cu server-ul cat cautam sa deschidem noi oportunitati pe viitor si sa ne cream o prezenta si un nume pentru echipa noastra.

Va ocupati voi doi si de support si developement pentru 'next stage' si updates cand si unde este nevoie? E volum mare doar pentru 2 persoane.
Nu este necesar un volum "mare". Avem totul aproximativ pregatit anterior, iar intre etape este o perioada lunga de timp care ne permite sa ne ocupam de ce este nevoie pentru transfer, iar dupa cum planuim, sa avem si un "beta experience" pentru etapa noua, adica vom deschide un server secundar cu 1-2 luni inainte de orice etapa unde se vor putea testa modificarile. 
Pe partea de support, din experienta anterioara, putem spune ca poate fi redus volumul semnificant daca, jocul este configurat in asa fel incat sa-i fie usor jucatorului sa gaseasca tot ce are nevoie, si daca oferi o pagina extensiva de ghiduri/faq/help support. De asemenea suntem in procesul de scriere al unui guidebook cu intrebari/raspunsuri usuale, care sa contina un mic training, pentru ca dorim sa recrutam alte persoane in echipa pe partea de support dar si development. 

Ce sistem de antihacking folositi?
Noi am achizitionat si testat aproximativ tot ce am gasit disponibil pe piata(PSGuard, LiveGuard, GameGuard, XVGuard) si probabil GameGuard este cel de care ne vom folosi. Dar trebuie sa testam alaturi de jucatori sa putem observa comportamentul acestora pe o varietate de PC-uri, mai cantitativ.

Multumim, daca proiectul este aprobat dorim sa punem la dispozitie un server discord unde sa putem comunica mai usor si sa raspundem la orice alte intrebari.

Edited by Meduza
Link to comment
Share on other sites

Sincer nu pot sa iti dau un raspuns pentru ca asta tine de placerea fiecaruia. Cunosc persoane care nu s-ar juca pe season 17 pentru ca sunt o gramada de lucruri adaugate (ruud/10+ caractere/etc.) si nu este pe placul lor, si nici al meu daca ar fi sa-ti zic si parerea mea. 

"odata ce playerii ajung la nivelul maxim vom introduce noi sisteme(iteme, caractere, etc.) urmarind acest model pana la varianta finala Season 6."

Practic jucam un Season 6, doar ca anumite functii vor fi blocate in functie de sezon si deblocate odata cu progresul jucatorilor. Tinand cont de ratele foarte scazute, practic, jucatorii nu s-ar putea folosi de acestea oricum. Logica din spate este ca nu consideram necesara prezenta unui quest level 4, anumite evente, wings 4 sau altele in joc daca jucatorul nu dispune de stats-ul si gear-ul necesar sa obtina aceste lucruri, acest lucru duce pe urma la configuratii instabile, gandite pentru un end-game la care nu apuci sa mai ajungi fara sa dai gres pe partea de balans PVP sau economic.

Folosind un sistem progresiv oferim timp jucatorilor de a se bucura de fiecare parte a jocului fara a fi o discrepanta intre top 10 jucatori si restul. In foarte multe cazuri se intampla ca la un eveniment PVP, datorita unei diferente de 5-10 reset un singur jucator poate sa elimine 2, 3 sau mai multe party-uri, deoarece acei top jucatori au access la gear si invazii la care restul nu fac fata. De asemenea eliminam nevoia de un wipe database odata la 4-5 luni pentru ca serverul ramane cu 5% din jucatori activi, dintr-un singur motiv, nu mai exista progres.


Asta e parerea din spatele progresului de sezoane, desi ma repet, nu prea pot sa ofer raspuns la intrebarea ta, tine de tine si de ceilalti jucatori cat sunteti de acord cu noi si cat va place ce propunem sau prezentam pe viitor.

Link to comment
Share on other sites

sincer am incercat multe servere de mu   dar cum a fost pe linkmania   97d  si s2 nu  am mai  vazut  atat lume  .

am legat multe prieteni datorita  jocului mu online   ,  stiu si recunosc  ca in momentul cand am fost si  admin pe server am facut anumite greseli  ,

am  respectat  anumite reguli  care erau impuse  dar am si  vazut anumite chesti care nu mi-au placut  si recunusca ca anumite  reguli le-am incalcat .

dar ca jucator de mu  asi  dori un  server cum a fost 97d  .

daca  se vrea  pot ajuta  cu serverul .

P.S :  stiu ca daca  zic cine sint o sa ma criticati multa  lume    dar  ivlonely , darkeyes aka   adimn ivi  sau Detheta pe serverul de muonline

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...