Jump to content
Ghiba

>> Ask&Answer <<

Recommended Posts

Haideti sa jucam un joc nou ! Ceva pentru cunostinte generale mai mult ! Jocul se va juca astfel :

User A pune o intrebare ( orice fel de intrebare, cat mai grea )

User B raspunde la aceea intrebare si va pune o alta intrebare sub raspuns !

IF

user B raspunde gresit la intrebare, atunci User C trebuie sa raspunsul corect la intrebarea la care a gresit User B si sa continue cu o alta intrebare !

Exemplu :

User A : De cate feluri este tesutul epitelial ?

User B : de 3 feluri ! tesut de acoperire, tesut glandular, tesut senzorial !

Intrebare : Care sunt transformarile de faza ? ( fizica )

User C : vaporizare, solidificare, condensare

Intrebare : Care este forumla caldurii latente ?( fizica )

User D : Gresit ! Raspuns corect = 1. Vaporizare-condensare

2. topire-solidificare

3.sublimare-desublimare

Ce este un antreprenor ? ( marketing )

in fine.... ati prins ideea ! sa incercam ?! sa vedem ce iese tongue.gif

Facem si cateva reguli ! Ca sa nu devina un thread pentru a face cat mai multe posturi ! ROG SA SE POSTEZE DOAR ODATA LA 24 ORE !

Intrebare : Ce este Basmul ? ( Lb.Romana ) happy.gif

Link to comment
Share on other sites

Basmul este o specie epica de mare intindere, de obicei in proza, in care sunt narate intamplari fabuloase(fantastice) ale unor personaje imaginare, inzestrate cu insusiri supranaturale. Basmul apartine prin origine, literaturii populare, avand caracter oral, anonim si colectiv.

Intrebare : Care este cea mai vorbita limba de pe Pamant ? (hai ca e usor) 5.gif

Link to comment
Share on other sites

engleza biggrin.gif

explica formula de calculare a dmg-ului, pt jocurile care folosesc reguri AD&D2.

@bat la pariu ca si chinezii aia vorbesc engleza....plus cealalta parte a lumii wink.gif nu ai specificat clar...de vb intre ei da chineza ca are 3 miliarde de vorbitori dar global...eh eh eh http://imageshack.us

Link to comment
Share on other sites

engleza biggrin.gif

explica formula de calculare a dmg-ului, pt jocurile care folosesc reguri AD&D2.

sa luam un exemplu dmg 4D3d

4D - 4 dmg efectiv , 3d reduce defence cu 3 al inamicului, 4D3d = 7-8 dmg , in functie de critical hit, care e 4-3=1 tongue.gif

Intrebare: avem un sniper, pe o cladire inalta de 25m, tinta lui e un paznic aflat la 1600m distantza(la nivelul solului) care se deplaseaza stanga-dreapta pe o distantza de 10m, cu o viteza de 1m/s, el nu statzioneaza la extremitatzi , X - paznic

viteza vantului e de 15m/s , iar directia vantului e de la tinta aflata la mijlocul dstantei pe care o parcurge spre sniper - 3pi/4

sniperul foloseshte o arma cu a carui glontz are o viteza de 800m/s , iar frecare cu vidul e neglijabila.

Precizatzi o pozitie a crossshair-ului de impushcare a paznicului?

*eu shtiu raspunsul, luni il postez, in caz de nu raspunde nimeni corect

Link to comment
Share on other sites

dude ! intrebari.......mai normale ca sa zic asa smile.gif cine te astepti sa iti calculeze tie alea ? happy.gif ! oricum asteptam pana luni, sa vedem raspunsul apoi trebuie sa dai alta intrebare ! sa speram ca mai normala de data asta ^^

Link to comment
Share on other sites

dude ! intrebari.......mai normale ca sa zic asa smile.gif cine te astepti sa iti calculeze tie alea ? happy.gif ! oricum asteptam pana luni, sa vedem raspunsul apoi trebuie sa dai alta intrebare ! sa speram ca mai normala de data asta ^^

pai tu vrei intrebari la care sa se raspunda in 1 min cu google? biggrin.gif

Link to comment
Share on other sites

sa luam un exemplu dmg 4D3d

4D - 4 dmg efectiv , 3d reduce defence cu 3 al inamicului, 4D3d = 7-8 dmg , in functie de critical hit, care e 4-3=1 tongue.gif

Intrebare: avem un sniper, pe o cladire inalta de 25m, tinta lui e un paznic aflat la 1600m distantza(la nivelul solului) care se deplaseaza stanga-dreapta pe o distantza de 10m, cu o viteza de 1m/s, el nu statzioneaza la extremitatzi , X - paznic

viteza vantului e de 15m/s , iar directia vantului e de la tinta aflata la mijlocul dstantei pe care o parcurge spre sniper - 3pi/4

sniperul foloseshte o arma cu a carui glontz are o viteza de 800m/s , iar frecare cu vidul e neglijabila.

Precizatzi o pozitie a crossshair-ului de impushcare a paznicului?

*eu shtiu raspunsul, luni il postez, in caz de nu raspunde nimeni corect

Pai, dk dist de la tinta la sniper este de 1600 de m => 1600 (dist) : 800 (viteza gl) = 2 => ca in 2 sec gl va ajunge la paznic. PT a-l nimeri, crosshair-ul trebuie sa fie la 8m(raportat) in stanga paznicului(dk paznicul merge de la dreapta la stanga), deoarece pana ajunge gl, paznicul va fi deja in tinta. Cred ca asta e raspunsul.

Am facut o schema cat de cat tongue.gifhttp://img88.imageshack.us/my.php?image=sunttare2tc.jpg

PLUS: Un om nu merge cu 8m/s, un gl are viteza mai mare cred ...si, de ce ar omora un sniper un paznic ? biggrin.gif

Intrebare(in caz ca am rezolvat bine problema): Cum se numesc petele de pe retina ochiului uman?(sper ca am pus bine intrebarea)

Link to comment
Share on other sites

Am gresit, raspunsul este de 16 m, raportat.

well .. wrong, oricum primul care a incercat sa rezolve tongue.gif. am precizat viteza paznicului de 1m/s nu 8m/s. cred ca la detaliul asta te-ai incurcat.dar ai uitat si de vant, care deviaza traiectoria glontzului.in plus vantul bate spre sniper iar el trebuie sa nimereasca o tinta mai joasa decat pozitia lui.(de asta is sniperii camperi biggrin.gif, trebuie sa calculeze toate detallile astea biggrin.gif)

daca nu mai raspunde nimeni am sa postez raspunsul in jur de 14:00

Link to comment
Share on other sites

Guest iepurasul.tzup.tzup

la o distanta de 2 metri deasupra capilui sau si la doi in dreapta sa cand se deplaseaza asa: >>>>>>>>

----------------------*-------

-------------------P----------

>>>>>>>>>>>>>>>>>

Link to comment
Share on other sites

Atunci ceva de genul acesta: tinta sa fie in sus dreapta fata de pozitia finala a paznicului, adica in mijloc sa zicem.

O-tinta sniper , si liniile acelea verticale paznicul iin pozitia in care cand este lovit.

Acele semne <><> le-am bagat sa nu se deformee desenul.

<><><><><>O

<>><><<>>|

----------------|------------------

Link to comment
Share on other sites

la o distanta de 2 metri deasupra capilui sau si la doi in dreapta sa cand se deplaseaza asa: >>>>>>>>

----------------------*-------

-------------------P----------

>>>>>>>>>>>>>>>>>

Moama adi.b. Cum sa fie ma deasupra capului cu 2 metrii? Pe langa faptul ca trebuie sa fie vant puternic ca sa impinga gl 2 m, trebuie sa fie si in jos. Pe o dist de 1,6km nu isi pierde glontul de sniper din altitudine asa ushor.

Anakin_Theo, mie mi-ar fi rushine dk ash mai posta in viata mea la topicu ala "Posting spree" la ce spam faci wink.gif.

Link to comment
Share on other sites

Moama adi.b. Cum sa fie ma deasupra capului cu 2 metrii? Pe langa faptul ca trebuie sa fie vant puternic ca sa impinga gl 2 m, trebuie sa fie si in jos. Pe o dist de 1,6km nu isi pierde glontul de sniper din altitudine asa ushor.

Anakin_Theo, mie mi-ar fi rushine dk ash mai posta in viata mea la topicu ala "Posting spree" la ce spam faci wink.gif.

lool de unde o scosasi pe asta???

Link to comment
Share on other sites

ok, horus raspuns relativ corect tongue.gif

cercul e paznicul.

linia rosie = 25 cm

unghiul dintre linia rosie si linia albastra are exact pi/8 rad

iar paznicul se afla la jumatatea distantzei.

am si un premiu pt horus smile.gif vad ca ii plac poze de CS modificate smile.gif , take a look:

kung fu CSS biggrin.gif

Edited by Darkus
Link to comment
Share on other sites

Yeee.. biggrin.gif . Oki, ca tot am rezolvat partzial problema de fizica (huh eu`s varza la fizica) pun eu o intrebare ca la cealalalta nimeni nu a raspuns dry.gif(varzelor): Cate minute ii ia luminii sa ajunga la Pamant?

Psss eusa_whistle.gif ...Poza de la avatar nu e modificata icon_thumright.gif . E doar micsorata sa intre la avatar.

Link to comment
Share on other sites



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...