Ghiba Posted February 11, 2006 Posted February 11, 2006 Haideti sa jucam un joc nou ! Ceva pentru cunostinte generale mai mult ! Jocul se va juca astfel : User A pune o intrebare ( orice fel de intrebare, cat mai grea ) User B raspunde la aceea intrebare si va pune o alta intrebare sub raspuns ! IF user B raspunde gresit la intrebare, atunci User C trebuie sa raspunsul corect la intrebarea la care a gresit User B si sa continue cu o alta intrebare ! Exemplu : User A : De cate feluri este tesutul epitelial ? User B : de 3 feluri ! tesut de acoperire, tesut glandular, tesut senzorial ! Intrebare : Care sunt transformarile de faza ? ( fizica ) User C : vaporizare, solidificare, condensare Intrebare : Care este forumla caldurii latente ?( fizica ) User D : Gresit ! Raspuns corect = 1. Vaporizare-condensare 2. topire-solidificare 3.sublimare-desublimare Ce este un antreprenor ? ( marketing ) in fine.... ati prins ideea ! sa incercam ?! sa vedem ce iese Facem si cateva reguli ! Ca sa nu devina un thread pentru a face cat mai multe posturi ! ROG SA SE POSTEZE DOAR ODATA LA 24 ORE ! Intrebare : Ce este Basmul ? ( Lb.Romana )
Zeal Posted February 11, 2006 Posted February 11, 2006 Basmul este o specie epica de mare intindere, de obicei in proza, in care sunt narate intamplari fabuloase(fantastice) ale unor personaje imaginare, inzestrate cu insusiri supranaturale. Basmul apartine prin origine, literaturii populare, avand caracter oral, anonim si colectiv. Intrebare : Care este cea mai vorbita limba de pe Pamant ? (hai ca e usor)
Qui-Gon Jinn Posted February 11, 2006 Posted February 11, 2006 engleza explica formula de calculare a dmg-ului, pt jocurile care folosesc reguri AD&D2. @bat la pariu ca si chinezii aia vorbesc engleza....plus cealalta parte a lumii nu ai specificat clar...de vb intre ei da chineza ca are 3 miliarde de vorbitori dar global...eh eh eh http://imageshack.us
Dark Posted February 11, 2006 Posted February 11, 2006 engleza explica formula de calculare a dmg-ului, pt jocurile care folosesc reguri AD&D2. sa luam un exemplu dmg 4D3d 4D - 4 dmg efectiv , 3d reduce defence cu 3 al inamicului, 4D3d = 7-8 dmg , in functie de critical hit, care e 4-3=1 Intrebare: avem un sniper, pe o cladire inalta de 25m, tinta lui e un paznic aflat la 1600m distantza(la nivelul solului) care se deplaseaza stanga-dreapta pe o distantza de 10m, cu o viteza de 1m/s, el nu statzioneaza la extremitatzi , X - paznic viteza vantului e de 15m/s , iar directia vantului e de la tinta aflata la mijlocul dstantei pe care o parcurge spre sniper - 3pi/4 sniperul foloseshte o arma cu a carui glontz are o viteza de 800m/s , iar frecare cu vidul e neglijabila. Precizatzi o pozitie a crossshair-ului de impushcare a paznicului? *eu shtiu raspunsul, luni il postez, in caz de nu raspunde nimeni corect
Zeal Posted February 11, 2006 Posted February 11, 2006 engleza explica formula de calculare a dmg-ului, pt jocurile care folosesc reguri AD&D2. gresit ... chineza e cea mai vorbita limba (>3 miliarde de oameni traiesc in china)
Ghiba Posted February 12, 2006 Author Posted February 12, 2006 dude ! intrebari.......mai normale ca sa zic asa cine te astepti sa iti calculeze tie alea ? ! oricum asteptam pana luni, sa vedem raspunsul apoi trebuie sa dai alta intrebare ! sa speram ca mai normala de data asta ^^
Dark Posted February 12, 2006 Posted February 12, 2006 dude ! intrebari.......mai normale ca sa zic asa cine te astepti sa iti calculeze tie alea ? ! oricum asteptam pana luni, sa vedem raspunsul apoi trebuie sa dai alta intrebare ! sa speram ca mai normala de data asta ^^ pai tu vrei intrebari la care sa se raspunda in 1 min cu google?
frankie Posted February 12, 2006 Posted February 12, 2006 sa luam un exemplu dmg 4D3d4D - 4 dmg efectiv , 3d reduce defence cu 3 al inamicului, 4D3d = 7-8 dmg , in functie de critical hit, care e 4-3=1 Intrebare: avem un sniper, pe o cladire inalta de 25m, tinta lui e un paznic aflat la 1600m distantza(la nivelul solului) care se deplaseaza stanga-dreapta pe o distantza de 10m, cu o viteza de 1m/s, el nu statzioneaza la extremitatzi , X - paznic viteza vantului e de 15m/s , iar directia vantului e de la tinta aflata la mijlocul dstantei pe care o parcurge spre sniper - 3pi/4 sniperul foloseshte o arma cu a carui glontz are o viteza de 800m/s , iar frecare cu vidul e neglijabila. Precizatzi o pozitie a crossshair-ului de impushcare a paznicului? *eu shtiu raspunsul, luni il postez, in caz de nu raspunde nimeni corect Pai, dk dist de la tinta la sniper este de 1600 de m => 1600 (dist) : 800 (viteza gl) = 2 => ca in 2 sec gl va ajunge la paznic. PT a-l nimeri, crosshair-ul trebuie sa fie la 8m(raportat) in stanga paznicului(dk paznicul merge de la dreapta la stanga), deoarece pana ajunge gl, paznicul va fi deja in tinta. Cred ca asta e raspunsul. Am facut o schema cat de cat http://img88.imageshack.us/my.php?image=sunttare2tc.jpg PLUS: Un om nu merge cu 8m/s, un gl are viteza mai mare cred ...si, de ce ar omora un sniper un paznic ? Intrebare(in caz ca am rezolvat bine problema): Cum se numesc petele de pe retina ochiului uman?(sper ca am pus bine intrebarea)
frankie Posted February 12, 2006 Posted February 12, 2006 PT a-l nimeri, crosshair-ul trebuie sa fie la 8m(raportat) in stanga paznicului(dk paznicul merge de la dreapta la stanga), deoarece pana ajunge gl, paznicul va fi deja in tinta.Am gresit, raspunsul este de 16 m, raportat.
Dark Posted February 12, 2006 Posted February 12, 2006 Am gresit, raspunsul este de 16 m, raportat. well .. wrong, oricum primul care a incercat sa rezolve . am precizat viteza paznicului de 1m/s nu 8m/s. cred ca la detaliul asta te-ai incurcat.dar ai uitat si de vant, care deviaza traiectoria glontzului.in plus vantul bate spre sniper iar el trebuie sa nimereasca o tinta mai joasa decat pozitia lui.(de asta is sniperii camperi , trebuie sa calculeze toate detallile astea ) daca nu mai raspunde nimeni am sa postez raspunsul in jur de 14:00
Guest iepurasul.tzup.tzup Posted February 12, 2006 Posted February 12, 2006 la o distanta de 2 metri deasupra capilui sau si la doi in dreapta sa cand se deplaseaza asa: >>>>>>>>----------------------*--------------------------P---------->>>>>>>>>>>>>>>>>
frankie Posted February 12, 2006 Posted February 12, 2006 Atunci ceva de genul acesta: tinta sa fie in sus dreapta fata de pozitia finala a paznicului, adica in mijloc sa zicem.O-tinta sniper , si liniile acelea verticale paznicul iin pozitia in care cand este lovit.Acele semne <><> le-am bagat sa nu se deformee desenul.<><><><><>O<>><><<>>| ----------------|------------------
Anakin_Theo Posted February 13, 2006 Posted February 13, 2006 lol...care-mi explik si mie wha' the hell is going here?
frankie Posted February 13, 2006 Posted February 13, 2006 la o distanta de 2 metri deasupra capilui sau si la doi in dreapta sa cand se deplaseaza asa: >>>>>>>> ----------------------*------- -------------------P---------- >>>>>>>>>>>>>>>>> Moama adi.b. Cum sa fie ma deasupra capului cu 2 metrii? Pe langa faptul ca trebuie sa fie vant puternic ca sa impinga gl 2 m, trebuie sa fie si in jos. Pe o dist de 1,6km nu isi pierde glontul de sniper din altitudine asa ushor. Anakin_Theo, mie mi-ar fi rushine dk ash mai posta in viata mea la topicu ala "Posting spree" la ce spam faci .
Adi.B Posted February 13, 2006 Posted February 13, 2006 Moama adi.b. Cum sa fie ma deasupra capului cu 2 metrii? Pe langa faptul ca trebuie sa fie vant puternic ca sa impinga gl 2 m, trebuie sa fie si in jos. Pe o dist de 1,6km nu isi pierde glontul de sniper din altitudine asa ushor. Anakin_Theo, mie mi-ar fi rushine dk ash mai posta in viata mea la topicu ala "Posting spree" la ce spam faci . lool de unde o scosasi pe asta???
frankie Posted February 13, 2006 Posted February 13, 2006 lool de unde o scosasi pe asta??? Off Topic : ma faci sa devin unul din EI. Scuze era vorba de iepurashu, nush de ce am scris adi, oboseala
Dark Posted February 13, 2006 Posted February 13, 2006 (edited) ok, horus raspuns relativ corect cercul e paznicul. linia rosie = 25 cm unghiul dintre linia rosie si linia albastra are exact pi/8 rad iar paznicul se afla la jumatatea distantzei. am si un premiu pt horus vad ca ii plac poze de CS modificate , take a look: kung fu CSS Edited February 13, 2006 by Darkus
frankie Posted February 13, 2006 Posted February 13, 2006 Yeee.. . Oki, ca tot am rezolvat partzial problema de fizica (huh eu`s varza la fizica) pun eu o intrebare ca la cealalalta nimeni nu a raspuns (varzelor): Cate minute ii ia luminii sa ajunga la Pamant? Psss ...Poza de la avatar nu e modificata . E doar micsorata sa intre la avatar.
Adi.B Posted February 13, 2006 Posted February 13, 2006 8 minutehmm acu intrebarea... revin cu un editedit: done: cate episoade sunt pana acum din sesonul 2 din lost???
iReal Posted February 13, 2006 Posted February 13, 2006 I: cate episoade sunt pana acum din sesonul 2 din lost???R: 13inainte sa se descopere Everestu' , care era cel mai inalt varf ?
Ahilosu Posted February 13, 2006 Posted February 13, 2006 Kilimanjaro? (desi nu cred) Intrebare: Cine era supranumit "Calugarul nebun"?
Raul Posted February 13, 2006 Posted February 13, 2006 mm....me knows de la Biologie materia de clasa a 9-a dak nu ma insel parca e domnu care a descoperit ADN-ul parca or smth like this revin cu edit cand imi amintesc numele
frankie Posted February 13, 2006 Posted February 13, 2006 e domnu care a descoperit ADN-ul Dk e el, e Mendel.
Ahilosu Posted February 13, 2006 Posted February 13, 2006 mm....me knows de la Biologie materia de clasa a 9-a dak nu ma insel parca e domnu care a descoperit ADN-ul parca or smth like this revin cu edit cand imi amintesc numele nope, nu e Mendel
Sensini Posted February 13, 2006 Posted February 13, 2006 Kilimanjaro? (desi nu cred) Intrebare: Cine era supranumit "Calugarul nebun"? Rasputin din cate stiu eu... prima femeie avocat din Europa?