Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Maeve

[Amanat]Dansez pentru ... Linkmania

Recommended Posts

Guest BursucJr

Acesta doreste sa fie un event pentru toti playerii, indiferent de lvl/rr, mai mult sau mai putin talentati, dar cu foarte multa imaginatie si spirit de echipa.

Dupa cum observati inca din titlu, este vorba de o competitie de dans. Cum se va desfasura aceasta? Veti afla mai jos.

Reguli de inscriere si participare:

1. Se vor forma echipe/party-uri a cate 5 caractere diferite toate intre ele (perfect party) .

2. Isi vor alege un nume ptr echipa, un team lider si vor cauta seturi asortate.

3. Cu ajutorul comenzilor de activitate ale unui caracter:

Win

Great

Sir

Hello

Bye

Hi

Rush

Go go go

Cry

Respect

Wow

Here

There

Hustle

Sad

Dance

Look

Nice,

Vor elabora o coregrafie ( castigatoare :P ).

Pentru a executa comenzile de mai sus, fara a va mai aparea textul, tastati / in fata comenzii. (exemplu: /Hello )

4. Durata unui dans va fi de maxim 30 de secunde.

5. Inscrierea va consta dintr-un bok+5 per echipa/membru din echipa (va las pe voi sa alegeti in functie de posibilitati)

6. Juriul, format din domnii moderatori si persoane alese aleatoriu din public, va alege 3 echipe castigatoare (daca vor fi concurenti mai multi) sau o singura echipa ce va fi campioana pana la urmatorul event.

Astept parerile moderatorilor si a jucatorilor.

Multumesc de atentie si intelegere, have fun!

Nice event ;))gg

Link to comment
Share on other sites

interesanta idee. eu as avea o sugestie. in loc sa se desfasoare in icarus2 sau pe terenul de soccer, sa se desfasoare in locatie aleasa de fiecare echipa, pentru a se folosi si de decor, scaune, pereti, alea alea.. imbogatim imaginatia

:right: Imi place ideea ta. Voi ruga echipele atunci, ca sa adauge la cererea de inscriere si locatia dorita de sustinere a dansului personalizat :P

Cererea oficiala de inscriere va fi sub forma:

Echipa [Hustle] ---> 5bok+5 taxa platita

Locatia: Noria la Goblin

Membrii componenti:

1. Maeve - elf

2. Gunit - bk

3. Math - sm

4. Warlock - dl --->Team leader

5. Luixa - mg

Problema e sa nu complicam prea mult pregatirea spectacolului, si asa destul de solicitant, ce ar trebui sa scoata multa lume din afk sau party plsz chiu chiu chiu ...

interesanta idee. eu as avea o sugestie. in loc sa se desfasoare in icarus2 sau pe terenul de soccer, sa se desfasoare in locatie aleasa de fiecare echipa, pentru a se folosi si de decor, scaune, pereti, alea alea.. imbogatim imaginatia :)

Si de muzica uitati? Cred ca ar fi frumos sa fie cate 30 secunde Pop.. 30 secunde Dance..etc (Fiecare echipa sa isi aleaga song-ul in sectiunea stabilita de jurati..si sa faca filmulet video..sa ne arate cate de sincronizata a fost coregrafia pe stilul si piesa respectiva )..asa ar dura eventu mai mult si ar scoate adevaratele talente la suprafata ^_^, e doar o sugestie Mady :P, tu faci cum doresti. :

Cer sa fie undeva ..unde sa putem vedea si noi de pe margine..sa ne sustinem Team-ul favorit..etc..

Ty de idee Taja. Sa inteleg ca tu propui sa fie forum contest + in game event? Sa se posteze inainte pe forum filmulete cu acele echipe ce danseaza pe melodia aleasa, apoi in joc numai sa execute miscarile fara muzica, ptr public si juriu? Nu ar fi rau :-? :idea: GG

As putea adauga inca o chestie aici: daca a-ti fi de acord, conform ideii propuse de Taja, sa avem numai 2 castigatori ---> unul pe forum (la categoria video+dance) si unul in game (coregrafie+sincronizare de moment). Mhmm, ce spuneti? Winner takes all :P

Fac cum doreste comunitatea, e un event ptr voi/noi. Sunt de acord cu tine si cu sustinerea echipei, insa sper ca nu vom avea parte iarasi (si aproape inevitabil) de injurii, acuzatii, replici flegmatice etc, cred ca toti stim la ce ma refer :(

Restul, multumesc de aprecieri siiiiiii ... astept si concurenti !!! :greutati:

PS: Daca nu va place denumirea eventului, facem cerere si reclamatie la moderatori si acestia vor schimba numele topicului. Ms de critica, e constructiva tot timpul.

PSS: Am sa mai revin, conform cerintelor voastre, cu mici completari sau modificari la event. Pana acum, cererea de inscriere este mai sus si voi posta imediat si regulile de participare nr.1 si nr.5 modificate:

1. Se vor forma echipe/party-uri a cate 5 caractere diferite toate intre ele (perfect party) sau 5 char-uri din aceeasi rasa.

5. Inscrierea va consta dintr-un bok+5/3bok+4 per membru din echipa (va las pe voi sa alegeti in functie de posibilitati).

Have fun !

Link to comment
Share on other sites

MG, asi dori si eu sa particip intro echipa :)

Pooka (bk) , moma(sm) si Glontz-(bk) de asemenea cauta echipa. Incearca sa contactezi pe unul din ei sau cauta pe post in joc. Te asteptam ^_^

Link to comment
Share on other sites

MG, asi dori si eu sa particip intro echipa :)

Pooka (bk) , moma(sm) si Glontz-(bk) de asemenea cauta echipa. Incearca sa contactezi pe unul din ei sau cauta pe post

in joc. Te asteptam ^_^

Mersi frumos o sa iau legatura cu ei ASAP

Posted from iphone

Link to comment
Share on other sites

Eu tot Raman la ideea ca ar trebuii sa poata asista tot serveru.. daca o sa fie injurii sau pk ..se vor pedepsi de catre admin... Toti suntem egali si toti vrem sa dansam chiar si de pe margine :> :>

Cat despre ideea mea las la aprecierea ta.. alege un song pentru fiecare echipa in parte sa fie mai multe probe de dans..si coregrafii pe diferite genuri de muzica.. Cel mai bun sa castige..! :P

Link to comment
Share on other sites

super idee :D

eu doar voi privi spectacolul :happy1:

ty dear. din pacate nu stiu daca se va mai sustine sau nu concursul din cauza lipsei de promovare/comunicare/interes din partea comunitatii. astept raspunsurile voastre.

Link to comment
Share on other sites

Sunt probleme si la coordonarea unei curse in lorencia din cauza spectatorilor neascultatori, aici nici nu vreau sa ma gandesc..

Este buna ideea de event, dar foarte complex din punct de vedere al organizarii. E dificil sa gasesti o perioada cand toata lumea poate participa.

Mai usor ar fi ca fiecare echipa sa isi angajeze un cameraman si sa isi filmeze "dansul", eventual pe langa coregrafie ar putea facuta si o poveste mica sau o melodie pusa pe fundal a.i. sa iasa un mini-videoclip dupa care postat aici si analizat/votat de restul comunitatii.

Link to comment
Share on other sites

Sunt probleme si la coordonarea unei curse in lorencia din cauza spectatorilor neascultatori, aici nici nu vreau sa ma gandesc..

Este buna ideea de event, dar foarte complex din punct de vedere al organizarii. E dificil sa gasesti o perioada cand toata lumea poate participa.

Mai usor ar fi ca fiecare echipa sa isi angajeze un cameraman si sa isi filmeze "dansul", eventual pe langa coregrafie ar putea facuta si o poveste mica sau o melodie pusa pe fundal a.i. sa iasa un mini-videoclip dupa care postat aici si analizat/votat de restul comunitatii.

true oick-chan, insa din pacate oricum nu se mai complica nimeni ptr mai nimic, mai usor e sa faci galagie decat sa te organizezi sa realizezi ceva. cred ca se poate inchide topicul ...

Link to comment
Share on other sites

Ok, imi pare rau, pastram eventul pentru alta data cand o sa avem cu cine :D

ps: daca oricand doresti re-deschiderea topicului, pentru o noua incercare de inscrieri, ma poti contacta pe pm.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...