Jump to content
Guest mihalcea15

Agenţia Antidoping: Chiar şi la snooker am găsit dopaţi, fotbaliştii nu vor teste

Recommended Posts

Guest mihalcea15

Câţi fotbalişti din campionatul românesc se dopează? Greu de spus, din moment ce Liga Profesionistă de Fotbal nu are un contract cu Agenţia Naţională Antidoping, iar probele se fac doar la cererea cluburilor. Pe de altă parte, în România, există cazuri de dopaj şi în snooker, arată "Gândul".

Între Agenţia Naţională Antidoping şi Liga Profesionistă de Fotbal există meciuri dure de ani de zile. Dacă în orice alt sport din România probele antidoping sunt obligatorii, fotbalul are un statut special - probele se fac doar la cererea cluburilor şi pe banii acestora.

SURSA : http://www.mediafax.ro/sport/agentia-antid...-teste-5455916/

Guest mihalcea15

Cati jucatori profesionisti de snooker avem in Romania?

Profesionisti nu sunt, sunt amatori de snooker. Snooker-ul in Romania nu se compara cu ala din EUROPA (inafara de Romania bineinteles)/AMERICA etc.

Snooker-ul in Romania a inceput acum cativa ani, in America de 200 de ani.

Sunt jucator de snooker de 2 ani, poate peste cativa ani va ajunge cineva din Romania in Main Tour.. cine stie :)

Pe de altă parte, în România, există cazuri de dopaj şi în snooker, arată "Gândul".

AM trait s-o aud pe si p`asta :|

Dopajul nu inseamna neaparat forta fizica sau muschi.Dopajul este de mai multe categorii, probabil la snooker sunt anumite substante care produc avantaj celui care foloseste pe plan mintal, adica sa fie linistit... etc sunt multe substante.

Dopajul nu inseamna neaparat forta fizica sau muschi.Dopajul este de mai multe categorii, probabil la snooker sunt anumite substante care produc avantaj celui care foloseste pe plan mintal, adica sa fie linistit... etc sunt multe substante.

Mi`am dat si eu seama ca nu e acelasi gen de dopaj.

Dopajul poate consta in droguri , medicamentepentru slabit , steroizi , energizante ilegale etc .