rldx Posted October 3, 2007 Share Posted October 3, 2007 Fotbaliştii şi actorii de telenovelă, alături de părinţi sau bunici sunt modelele elevilor de liceu din România. Printre preferaţii adolescenţilor se număra Adela Popescu, Adrian Mutu, Gheorghe Hagi, Gigi Becali sau soţii Columbeanu.Explicaţia este simplă. Distracţia preferată a tinerilor este să stea la televizor şi astfel, ajung să-şi dorească pentru ei ceea ce văd pe micul ecran.Potrivit unui studiu făcut de fundaţia Soros, cei mai mulţi adolecenţi români vor în primul rând să arate bine şi să aibă o familie fericită. Abia apoi tinerii îşi pun problema că ar avea nevoie de o educaţie bună, de un serviciu interesant, de bani sau prieteni.Studiul a fost făcut între 4 şi 11 iunie, pe aproximativ 2.000 de elevi din clasele 5-8 şi 200 de directori de şcoli. realitatea.net Link to comment
Flake Posted October 4, 2007 Share Posted October 4, 2007 Nu cred ca ar trebui sa se vorbeasca de o "majoritate" doar pt 2200 persoane. Sigur 1/3 din ele au zis la vrajeala si nu se poate vorbi de o idee generala si sigura. Link to comment
LeX LuTHoR Posted October 4, 2007 Share Posted October 4, 2007 Uhhh ... ce de "vedete" insirate pe aici .... Sotii Columbeanu imi provoaca greata, de Mutu imi placea cand eram mai mic, Gheorghe Hagi e un om pe treaba lui, Adela Popescu nu imi atrage atentia poate doar la un 1 Night Stand as spune da si Gigi Becali e cel mai prost roman ... e simpatic doar ca personaj, in rest, unde nu-i cap vai de picioare. Link to comment
Guest lov3xXx Posted October 4, 2007 Share Posted October 4, 2007 Inafara de Hagi,nu ias pute'a numi idoli ci personaje dintr'un film horror :rofl1: Link to comment
MiTzA- Posted October 4, 2007 Share Posted October 4, 2007 Doar Hagi isi merita locul ...Restu` nu :( Link to comment
Freak Posted October 4, 2007 Share Posted October 4, 2007 jiji fan :wub: Ar face bine sa joace intr-o comedie ceva..dak nu la camera de ras cu el :) Link to comment