Jump to content

DFR

LinkManiac
  • Posts

    1,246
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

DFR last won the day on August 8

DFR had the most liked content!

Reputation

714 Fan al Comunității LinkMania

About DFR

Contact Methods

  • Steam
    dfr_yt

Recent Profile Visitors

15,164 profile views

Mood

  • mischievous !
  • Currently Feeling mischievous !
  1. 1. Contra, exact cum a zis si Aka, acele avantaje ar trebui sa ramana la jucator, altfel nu ar mai fi cu nimic mai speciale punctele premium. 2. Contra, daca dam prea multe avantaje jucatorilor, nu va mai exista un echilibru intre jucatori. Cel mai bine mentinem cat mai la comun orice beneficiu pentru toti cu mici chestii pe alocuri (precum punctele premium) 3. Daca zici de ceva precum intrebari tip Trivia, atunci sunt perfect de acord si votul meu este Pro.
  2. Salutare, Aveam jobul de farmer, am mers putin cu tractorul de la job si dupa am dat /quitjob, insa pe ecran mi-a ramas textul de la job (ca in poza).
  3. Salutare, Propun ca la job-ul de trucker sa nu mai dispara instant camionul si sa zica ca ai pierdut cursa daca iesi din el. As zice ca daca sta mai mult de 20-30 de secunde inafara lui, atunci sa ii dispara si sa piarda cursa, altfel din greseala multi vor pierde timp prostesc asa cum e acum.
  4. Salutare, Consider ca obiectele de leaderboard goal si giftbox ce apar mereu pe ecran, sa fie mutate mai jos pentru ca ocupa o zona importanta din vizibilitatea jocului si nu ar trebui sa atraga atentia prea mult. De asemenea, ar fi de preferat daca ar fi putin mai mici si aici ma refer atat la fontul textului, cat si la iconita de giftbox. Ele sunt lucruri care nu sunt importante frecvent (din minut in minut) si nu ai de ce sa le acorzi atentie prea multa.
  5. Am zis treaba asta cu mute pentru ca eu ma gandeam ca vor fi trasi toti, ceea ce iti si recomand sa faci pentru ca asa va fi transparenta in toata activitatea, toti ceilalti jucatori vor fi martori si vor vedea, altfel daca ii iei pe rand pot aparea controverse daca sunt situatii mai delicate.
  6. E o idee foarte buna, insa ca un mic aspect al regulamentului pe care l-as propune, ar fi ca toti cei ce vor veni sau vor fi teleportati, sa aiba mute, iar doar cei care vor fi luati in fata sa primeasca unmute pentru a discuta. Normal, fiind si voicechat integrat se aplica acelasi principiu. Zic asta pentru ca fiind multi, nu am niciun dubiu ca unii se vor trezi sa spameze fara motiv, astfel evitam situatii de genu.
  7. Salutare, Ca tot este in desfasurare un sondaj legat de gang-uri si mafii in ceea ce privesc recompensele la kill-urile intre ei, vin cu urmatoarele idei: Optiunea 1: Gang vs Gang -> fura toti banii Gang vs Mafie -> wanted Mafie vs Mafie -> fura toate drogurile si materialele Optiunea 2: Gang vs Gang -> fura toti banii Gang vs Mafie -> fura toate drogurile si materialele + wanted Mafie vs Mafie -> fura toti banii Optiunea 3: Gang vs Gang -> fura toti banii + wanted Gang vs Mafie -> fura jumatate din bani + jumatate din droguri si materiale + wanted Mafie vs Mafie -> fura toate drogurile si materialele + wanted Optiunea 3 va crea de munca suplimentar celor din politie/fbi/ng, deoarece vor fi mai frecvent listele populate de "nelegiuiti". M-am gandit la aceste optiuni, deoarece gang-urile vor avea un avantaj prin a nu lua wanted, ci doar recompensa, iar mafiile wanted la orice kill, ceea ce nu e prea corect. Insa daca am da ambelor tipuri de factiuni o recompensa cat de cat egala, atunci vor avea si jucatorii motive sa faca parte din una din ele.
  8. Varianta 1 mi se pare cea mai ok, deoarece va crea raca intre ganguri si ii va face sa se bata tot mai mult, iar pentru mafii depinde de lideri sa ii stimuleze cu diferite concursuri pe membrii pentru a face kill-uri (indiferent ca vor lua wanted), dar astfel vom da si politistilor de munca. As avea o singura sugestie, propun ca mafiotii desi vor lua wanted, atunci cand omoara un gangster/mafiot sa ii fure drogurile sau materialele, macar asa vor avea un stimul mai mare, avand in vedere ca banii nu ii pot fura.
  9. Iti multumesc pentru parere. Hai sa le iau la rand: 2) Acel rank e ca o multumire pentru cei care au petrecut mult timp intr-o factiune, indiferent cat de irelevanta e, cu totii stim cat de importante sunt niste "titluri" pentru jucatori. 5) Acel credit nu poate fi abuzat, pentru ca nu poti face mai mult de 1 credit odata (pana il achiti), iar suma maxima pentru credit e calculata in functie de multiple criterii. Doar nu o sa primeasca un jucator la level 2 cat unu la level 30. Un exemplu ar fi ca un jucator de level 2 ar avea sa zicem un maxim de 200k credit pe care il poate face, iar unu de level 30 un maxim de 10kk, e o diferenta si ii motiveaza pe jucatori sa fie activi si sa aiba criteriile indeplinite pentru a putea sa faca credit si sa ii investeasca in nevoile sau placerile lor. Putem dezvolta si mai tare pe acest aspect daca e cazul, dar gandeste-te ca e ca la o banca in realitate, vrei sa iti cumperi un telefon scump si nu ai bani, faci un credit in functie de cat iti poate oferi banca. 6) Te inteleg ca ar putea fi putin fortat, dar eu am gandit propunerea asta cu scopul de a da cat mai multe variante de bunuri pe care jucatorii le pot detine. Stim cu totii cat de frustrant poate fi sa nu mai gasesti un business de cumparat, o casa de cumparat, etc.. Asa dam cat mai multe sanse la cat mai multi.
  10. Salutare, 1) Propun ca pentru gang-uri si mafii sa nu fie aliante fixe, ci lunar sau trimestrial sa existe noi alegeri prin care membrii acestor factiuni sa poata vota cu cine vor sa se alieze, ca la final in urma voturilor si al acordului liderilor, un administrator care are acces, sa poata modifica aliantele. Facand aliantele dinamice, va exista o diversitate in razboaie. 2) Factiunile sa aiba pe langa cele 6 sau cate rank-uri vor fi, si un rank special pentru pensionari/veterani care au ajuns deja la rankul maxim si nu mai trebuie sa dovedeasca nimic (si care sunt scutiti de la orice obligatie de activitate). 3) Ma gandeam ca pentru factiuni, stiind ca rank 1 e practic o perioada de proba. Ma gandeam sa automatizam toata treaba si dupa cele 7 zile sau cate sunt de proba, liderul sa primeasca automat o notificare (in joc sau pe panel) prin care are 2 optiuni: buton de acceptat permanent sau respins. Stim ca jucatorii sunt destul de nerabdatori in general sa iasa din rank-ul acesta si liderii nu pot fi constant online sau sa isi aminteasca ca a trecut perioada de proba, astfel vor fi insiintati si vor trebui sa ia o decizie, altfel daca acea notificare expira (ii dam 3 zile de exemplu), atunci un administrator va fi notificat in legatura cu toata situatia (tot o notificare in joc sau pe panel) si va putea sa traga liderul de maneca. 4) Sa existe un sistem de adaugat obiecte temporar pentru a creea piste si trasee prin aer sau la sol (ca in vremurile bune, in care old_man ne facea rampe si trasee pe toata harta) 5) Sa poti face credite la banca, iar acesta sa fie calculat in functie de nivelul/experienta jucatorului, daca face parte dintr-o factiune, daca are job secundar, daca are vreun business, etc., astfel sa fie un maxim pe care sa il poata lua. In cazul in care jucatorul nu are bani sa plateasca rata (mai precis un timer la saptamana), atunci va fi bagat la inchisoare pentru cateva ore sau va fi nevoit sa faca rost de bani intr-un termen de cateva ore, altfel ajunge tot la inchisoare o perioada. 6) Un sistem de terenuri, in care jucatorii pot cumpara terenuri si pot obtine profit de pe ele prin chirii. Spre exemplu, un teren (precum cele de ganguri) intr-o zona anume va avea pe el 4-5 case situate. Cel care detine terenul va primi chirie de la cei care detin casa sau un business acolo.
  11. Salutare, Stim cu totii ca suntem in era micilor investitori si oamenii sunt tot mai atrasi de stilul acesta de investitii, motiv pentru care vin cu urmatoarele propuneri: 1) Stiind ca vor exista mai multe business-uri de cumparat, propun ca proprietarii ce le-au achizitionat sa poata vinde procentaje din acestea, astfel toti jucatorii ar avea sansa sa detina o mica butica dintr-o afacere si sa obtina profit. 2) Desigur, valoarea unei afaceri nu ar trebui sa fie mereu constanta, ci sa fie volatila in functie de cat vinde, facandu-i pe cei care le detin sa le promoveze cat pot ei de mult, astfel sa ii faca pe oameni sa consume de la ei, iar in functie de venit, dividentele primite din afacere sa apara la interval de o saptamana as propune, intr-un payday separat (il putem numi chiar "payweek"). 3) Atunci cand cineva decide sa vinda procentajul sau numarul lui de actiuni la o afacere, acesta ar trebui sa o faca sub forma unei licitatii, nu one-to-one, deoarece aici vorbim din nou, de a da posibilitatea oricui sa achizitioneze. Licitatiile in mod normal ar trebui puse cu un minim de oameni ce trebuie sa liciteze sau cu un timp minim ca licitatia sa stea deschisa (in caz ca nu sunt destui care sa liciteze). 4) Acum, nu oricine ar trebui sa poata da spre vanzare actiuni din afacere, astfel ar trebui ca proprietarul sa aiba deja un interval de timp de cand a achizitionat afacerea (de exemplu 15-30 de zile) si aceasta sa aiba un minim de profit acceptat (aici e discutabil in functie de cum e construita economia server-ului) 5) Si un lucru important pe care mi-ar placea sa il vad, e posibilitatea de a achizitiona o afacere fie individual, fie cu 1 sau 2 asociati cel mult. Procesul de cumparare poate fi initiat de oricare, insa acesta va trebui sa specifice procentajul pe care il va detine atat el, cat si ceilalti asociati, iar suma de cumparare va fi repartizata automat in functie de cat va detine fiecare din afacere si acestia vor trebui sa accepte invitatia de cumparare pe care o vor primi. In caz ca refuza cineva, procesul de cumparare va trebui reluat. Este obligatoriu ca cei care vor cumpara (mai ales asociatii) sa aiba banii fie in contul bancar, fie la ei. Cam atat momentan, in cazul in care mai gasesc ceva de adaugat, voi reveni cu un reply in cazul in care nu pot edita. Mersi!
  12. O fata foarte pozitiva si cu bun simt, nu a cautat niciodata scandal si a incercat sa ofere constant un vibe bun. Indiferent daca va fi sau nu, un bun admin, merita o sansa pentru caracterul sau.
  13. Host extern = Ping mai mare pentru jucatorii romani. Latenta retelei se mareste cu cat distanta dintre punctul de start al transferului de date si cel de primire este mai mare. Cu alte cuvinte, datele trimise de la jucator spre server si viceversa vor depinde de calitatea si viteza retelei, distanta, securitate, prioritate in retea. Iti dau dreptate, exista host-uri mai performante in strainatate, din punct de vedere hardware, dar daca ne gandim la calitatea providerilor de internet, Romania este cunoscuta pentru performantele mari in acest sector. De asemenea, daca luam in calcul ce oferte de hosting in cloud exista acum, eu nu as mai investi bani intr-un host limitat per server, ci as plati o masina virtuala in cloud pe care o poti scala si plati in functie de nevoie. Putin mai scump, nu neg, dar ai cu ce sa iti faci de cap (insa aici ai avea nevoie de cineva care se pricepe). Ca o concluzie, personal ti-as recomanda sa cauti un host cat mai apropiat de tara in care se afla cei mai multi jucatori, pentru ca altfel pot aparea probleme. Lag-ul nu apare doar din cauza componentelor hardware, ci si a retelei (pe langa alti factori, dar la care nu intru in amanunt).
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...