Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Lord

hmmm....1....2....

Recommended Posts

Guest Interzisa

Parerea mea (parere pur personala) ca filmuletele cu culesul zenului nu sunt relevante pentru a acorda un suspend macro/bot. Fiindca daca pui in anumita ordine, jwl, iteme in iventar, poti culege cu space zenul fara a lua si itemele de pe jos. Acum nu stiu, fiecare moderator cand acorda un suspend evalueaza situatia cum o vede el, deaceea in cazuri de asemenea gen sa se inteleaga Staff-ul intre ei, sa analizeze si pe urma sa de-a un verdict. Nu ca o data ii alba, o data ii neagra, asa nu se poate.

:)

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea (parere pur personala) ca filmuletele cu culesul zenului nu sunt relevante pentru a acorda un suspend macro/bot. Fiindca daca pui in anumita ordine, jwl, iteme in iventar, poti culege cu space zenul fara a lua si itemele de pe jos. Acum nu stiu, fiecare moderator cand acorda un suspend evalueaza situatia cum o vede el, deaceea in cazuri de asemenea gen sa se inteleaga Staff-ul intre ei, sa analizeze si pe urma sa de-a un verdict. Nu ca o data ii alba, o data ii neagra, asa nu se poate.

:)

pana la urmat inv tot se va umple de iteme, jwls...etc, si atunci nu va mai culege nimic. si totusi sunt curios, chiar daca aranjezi itemele in inv intr-o anumita ordine, ce faci dupa ? ca doar nu o sa stai 2 ore sa apesi space, si mai ales daca esti afk, ce faci, cum apesi space? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Interzisa