sTyler Posted June 24, 2011 Posted June 24, 2011 Numele meu în joc: sTyler Numele EXACT celui pe care îl reclam: Keltzy Screenshot-uri: http://imageshack.us/f/84/samp004wf.png/ http://imageshack.us/f/838/samp005ho.png/ Descriere a situa?iei (pentru cazurile în care plângerea necesit? o descriere, dac? e vorba de limbaj se în?elege din screenshot-uri): Addy_ a spus ca vrea un taxi, iar Keltzy ia dat mute, iar eu am vrut sa ii explic lu Addy_, ca daca doreste un taxi sa sune la /service taxi locatia, deci eu am vrut sa ii explic lu addy ca sa foloseasca service si sa numai faca freechat, iar Keltzy mi-a dat 10 min. mute! Ps.1: Stiu foarte bine ca /n nu este spatiu publicitar, eu nu am vrut sa fac vreo ''reclama'' eu am vrut doar sa il ajut. Ps.2: Nu sunt taximetrist ca sa fac reclama! Admini care se aflau pe server la ora producerii evenimentului (dac? erau): - Martori:-
Vlad Posted June 24, 2011 Posted June 24, 2011 In primul rand ai gresit sectiunea, pentru plangeri adresate GameMasteri-lor, foloseste aceasta sectiune: Link . Si acum sa-ti explic situatia asa in mare, nu-mi pasa daca i-ai raspuns lui Addy sau nu, /n-ul se foloseste doar pentru intrebari legate de game-play si au dreptul sa raspunda la intrebarile playerilor doar adminii si liderii. Ah si, nu ai respectat un model de plangere.
BAdu Posted June 24, 2011 Posted June 24, 2011 Bine in mare parte doar lideri si asistentii raspund pe /n. Tu nu ai nici o obligatie sa raspunzi acolo, si din moment ce era acolo Keltzy tu trebuia sa iti vezi de jocul tau. Mute e corect acordat din pct meu de vedere. Mai mult trebuia sa postezi aici http://www.linkmania.ro/forums/index.php?showforum=459 respectand regulamentul sectiunii si modelul de postare. Closed.