Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Damian

dragi nostri admini

Recommended Posts

fara suparare nu vrea warn sau altceva , zic si eu adevarul,si asta poate sa o confirme multi playeri, admini care intra pe server ar trb sa te invete jocul sa te lamureasca intr-un fel daca ai probleme, poate unu stie sa dea numai post si nu stie ce e ala PM, sa le raspunda si lor nu sa te ia peste picior, ca nu stii sa citesti,vrei sa iti schitez sau altceva,sunt oameni pe server care joaca de placere,sunt si oameni cu carte facultati doctorat destepti,trb sa fie luati la misto?

vreau un raspuns de la ija xtest sau Lancelot. ca ei sunt mai vechi ms :tiphat:

daca vreti sa raspundeti ok, daca nu close, si ms ca ati citit,doar atat am avut de zis, nu vreau sa dau nume,dar vreau sa fie mai intelegatori cu playeri, poate sunt incepatori si nustiu ce e ala PM ,pot sa le explice nu sa schiteze, si am dat si /post si pm si tot nu mi s-a raspuns la intrebare,dar sa critice... , atitudine faza de GM se pedepseste , dar atitudinea fata de Player nu exista(in regulament) si nu vb in nume de rau ca sa se supere careva pe mine.

Link to comment
Share on other sites

scz ca intervin dar am vazut si eu conversatie...

chiar in momentu asta sunt 2 admini on -Black- si folyc ceva ce genu nu stiu exact numele

cred ca despre unu din e vorba...

noi dak ziceam la un admin " vrei sa ti desnez " sau chesti de genu am fi luat 30 de zile pt " atitudine gm"

Link to comment
Share on other sites

faptul ca pui intrebari pe global..am specificat pentru intrebari pm -Black- sau follyc.Nu am cum sa urmaresc fiecare global in parte si tocmai de aceea cand aveti intrebari,intrebati pe pm nu pe /post..nu le urmaresc pe toate.

Link to comment
Share on other sites