Jump to content
Guest koop

Penibil

Recommended Posts

Inainte sa ma caracterizati drept cainele lui Thade, justitiarul Linkmaniei sau cine stie cum, inarmati-va cu rabdare si cititi (btw, daca aveti de gand sa postati, aveti bunul simt de a citi cu atentie tot postul si nu va aruncati ca bovinele cu capul inainte sa postati – indiferent daca sunteti de acord sau nu cu cele spuse):

Aveti in vedere faptul ca ideea topicului e cea care conteaza, pe cand disputele mele cu anumite persoane sunt irelevante fata de ceea ce este important. Orice incercare a oricarui om de a ponegri urmatoarele ganduri va fi inutila in fata celor care gandesc. Asa cum bunny si-a permis sa deschida un topic „ca sa deschida ochii userilor” despre o persoana, asa imi permit si eu sa deschid un topic care sa va deschida ochii ca sa vedeti unde ati ajuns.

N-am mai intrat de mult timp pe forum, sau cel putin n-am mai petrecut atat de mult timp pe forum (ca acum mai multi ani). Insa, intru de curand la "Comunitatea Linkmania" (COMUNITATE, auzi, ce gluma buna) si vad urmatorul topic. Stau (pe scaun) si citesc postul lui bunny pt ca, este despre un user al forumului, mai precis Thade.

Actul I :

Hai sa stabilim relatiile pe care eu le am cu fiecare: