Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

vdragosh

Season2 Beta Online

Recommended Posts

Posted

1. HP maxim la BK cu Greater Fortitude este la full agility, vitality si energy. DC ?

Greater Fortitude repezinta un procent cu care este crescut HP-ul curent . Acest procent este calculat in functie de Agilitate si Energie . Degeaba ai agilitate si energie mare daca ai Vitality mic .( cum se intampla cu majoritatea BK-ilor care se plang acum de S2)

2. BK-ul are cel mai mare DMG la full str si ene pentru ca are acel skill damage care este 3476% la full ene . NU ai cum sa faci egalitate intre BK si alt caracter decat daca esti ignorant ( ca sa nu folosesc cuvintele care vi se potrivesc )

:hair: Daca as copia in fiecare zi DB-ul de pe S1 pe S2, NU ar mai juca nimeni pe S2 -> tot ce joci pe S2 se pierde in urmatoarea zi .

Mda ,defens cel mai mare,dmg cel mai mare,hp cel mai mare , bn ca o sa fie un server doar de BK .Parca se vroia egalitate intre chars :))

Posted

Pana la urma lasa-ti caracterele asa cum sunt ...de exemplu pe S1 SM-ul meu 3 rr 300 lvl cu mana shield fac un Golden de +5 intradevar daca imi da 3 bucati mor dar al fac ......pe S2 acelasi SM 3 rr 300 lvl cu mana shield + buf de la solider elf ma duc la golden +5 si ma pica dintr-o bucata ..e bataie de joc acuma mana shield ... avea si SM-ul ceva puternic si acuma nu mai are ...si asa dmg-ul e vai de el ......

Posted

Pana la urma lasa-ti caracterele asa cum sunt ...de exemplu pe S1 SM-ul meu 3 rr 300 lvl cu mana shield fac un Golden de +5 intradevar daca imi da 3 bucati mor dar al fac ......pe S2 acelasi SM 3 rr 300 lvl cu mana shield + buf de la solider elf ma duc la golden +5 si ma pica dintr-o bucata ..e bataie de joc acuma mana shield ... avea si SM-ul ceva puternic si acuma nu mai are ...si asa dmg-ul e vai de el ......

Ce o fi asa greu de inteles ?

Pe S1 BK-ul avea HP prea mare cu fortitude si

SM-ul ajungea prea repede la ManaShiled maxim ( dupa cateva rr , apoi ramanea constant )

Acum BK-ul are greater fortitude mai mic si

SM-ul ajunge la ManaShield maxim cand are full agi si ene .

Daca NU rezolvam problemele , NU este bine ...

Cand le rezolvam iar nu este bine .

Fiecare problema rezolvata ajuta pe unii si incurca pe altii ( pe cei care profitau de ele )

Mda ,defens cel mai mare,dmg cel mai mare,hp cel mai mare , bn ca o sa fie un server doar de BK .Parca se vroia egalitate intre chars :))

La BK, am umblat doar la GreaterFortitude . Celelate atribute au ramas aceleasi. Am explicat doar cum sta treaba cu BK-ul pentru ca majoritatea spun ca l-am facut prea slab ( nu am facut decat sa repar o greseala : devenea invincibil cand se apropia de full-stats ) . Daca iti este asa greu sa intelegi ce am spus eu si ceilalti in topicurile legate de S2 , stai in banca ta .
Posted

1. HP maxim la BK cu Greater Fortitude este la full agility, vitality si energy. DC ?

Greater Fortitude repezinta un procent cu care este crescut HP-ul curent . Acest procent este calculat in functie de Agilitate si Energie . Degeaba ai agilitate si energie mare daca ai Vitality mic .( cum se intampla cu majoritatea BK-ilor care se plang acum de S2)

...

corectare :

1. HP maxim la BK cu Greater Fortitude este la full vitality si energy. DC ?

Greater Fortitude repezinta un procent cu care este crescut HP-ul curent . Acest procent este calculat in functie de Vitalitate si Energie . Degeaba ai Energie mare daca ai Vitalitate mica (cum se intampla cu majoritatea BK-ilor care se plang acum de S2 pentru ca nu au pus puncte la Vitalitate)

Posted

Acelasi cliker il am si eu si pe elf nu merge pe s2, nu stiu de ce, ca intr-adevar vad ca la tine merge.. :(

Iti dau un pm cu mailul meu poate imi trimiti si mie ce ai tu sa compar si sa incerc.

depinde de versiunea de windows pe care o are fiecare.

Pana la urma lasa-ti caracterele asa cum sunt ...de exemplu pe S1 SM-ul meu 3 rr 300 lvl cu mana shield fac un Golden de +5 intradevar daca imi da 3 bucati mor dar al fac ......pe S2 acelasi SM 3 rr 300 lvl cu mana shield + buf de la solider elf ma duc la golden +5 si ma pica dintr-o bucata ..e bataie de joc acuma mana shield ... avea si SM-ul ceva puternic si acuma nu mai are ...si asa dmg-ul e vai de el ......

nu poti lasa charurile asa cum sunt (cu toate ca si eu eram de parerea asta acum ceva vreme)

o "echilibrare" cat de cat a charurilor este binevenita. acum orice char poate muri.

te-ai gandit ca poate buff-ul de la elf soldier este setat undeva la 1%? :)

Ce o fi asa greu de inteles ?

Pe S1 BK-ul avea HP prea mare cu fortitude si

SM-ul ajungea prea repede la MS maxim ( dpa cateva rr dupa care ramanea constant )

Acum BK-ul are greater fortitude mai mic si

SM-ul ajunge la MS maxim cand are full agi si ene .

Daca NU rezolvam problemele , NU este bine ...

Cand le rezolvam iar nu este bine .

Fiecare problema rezolvata ajuta pe unii si incurca pe altii ( pe cei care profitau de ele )

La BK, am umblat doar la GreaterFortitude . Celelate atribute au ramas aceleasi. Am explicat doar cum sta treaba cu BK-ul pentru ca majoritatea spun ca l-am facut prea slab ( nu am facut decat sa repar o greseala : devenea invincibil cand se apropia de full-stats ) . Daca iti este asa greu sa intelegi ce am spus eu si ceilalti in topicurile legate de S2 , stai in banca ta .

ar trebui marit ms-ul la SM INCA PUTIN, nu cu mult.

@se poate creste dmg-ul unei rase DOAR la war/soccer/duel/CS?

Posted

depinde de versiunea de windows pe care o are fiecare.

nu poti lasa charurile asa cum sunt (cu toate ca si eu eram de parerea asta acum ceva vreme)

o "echilibrare" cat de cat a charurilor este binevenita. acum orice char poate muri.

te-ai gandit ca poate buff-ul de la elf soldier este setat undeva la 1%? :)

ar trebui marit ms-ul la SM INCA PUTIN, nu cu mult.

@se poate creste dmg-ul unei rase DOAR la war/soccer/duel/CS?

1. pt MS , as putea sa elimin agilitatea din calculul ManaShield pe principiul : SM-ul pune mai repede puncte la ene decat la agi => MS-ul maxim (cam 70%) ar fi atins la Energie maxima indiferent de agilitate .

De unde stiu eu ca nu sunt SM care cresc in mod egal agilitatea si energia ?

2. NU, se poate umbla la SD in schimb .

Posted

Va vaitati toti ca niste FEMEI de BK si SM

CUM ESTE ACUMA ESTE CEL MAI BINE PENTRU CA!

un BK cu 4 rr si full ref nu poate sa fie batut de un sm sau mg de pana in 10 rr...

Un sm de 5 rr bate un MG de 8-9 rr pentru ca isi da mana shield..care la cat dmg reduce este o porcarie.Mana shield si swell trebuiau neaparat recalculate.

acum este o echilibrare intre SM si MG.

Posted

1. pt MS , as putea sa elimin agilitatea din calculul ManaShield pe principiul : SM-ul pune mai repede puncte la ene decat la agi => MS-ul maxim (cam 70%) ar fi atins la Energie maxima indiferent de agilitate .

De unde stiu eu ca nu sunt SM care cresc in mod egal agilitatea si energia ?

2. NU, se poate umbla la SD in schimb .

ms-ul e bine calculat cum e acum, insa ar mai trebui ridicat putin.

SD-ul am vazut ca este buguit, ori e dat peste cap sau nu stiu ce are. unele charuri au SD 56k, altele au 4k, altele au 220.

@dupa ce am testat ieri cat de cat charurile cu ija, am ajuns la concluzia ca MS-ul sm-ului mai trebuie ridicat (sau defence-ul) si dmg-ul de asemenea.

ar fi bine daca s-ar merge pe principiul asta:

bk-ul HP mare, defence mare, dmg mic.(aici ma refer la dmg-ul cu skill normal, NU cu combo)- e deja setat bine

sm-ul HP mic, defence mic, ms mai puternic, dmg mare (ar trebui umblat putin la MS)

dl-ul hp mic, defence mic, dmg imens (e bine cum e setat acum dl-ul)

elful hp mic, dmg mai marisor, defence moderat (ca-i elf)

mg-ul hp mic, defence mic, dmg mare

Posted

ms-ul e bine calculat cum e acum, insa ar mai trebui ridicat putin.

SD-ul am vazut ca este buguit, ori e dat peste cap sau nu stiu ce are. unele charuri au SD 56k, altele au 4k, altele au 220.

@dupa ce am testat ieri cat de cat charurile cu ija, am ajuns la concluzia ca MS-ul sm-ului mai trebuie ridicat (sau defence-ul) si dmg-ul de asemenea.

ar fi bine daca s-ar merge pe principiul asta:

bk-ul HP mare, defence mare, dmg mic.(aici ma refer la dmg-ul cu skill normal, NU cu combo)- e deja setat bine

sm-ul HP mic, defence mic, ms mai puternic, dmg mare (ar trebui umblat putin la MS)

dl-ul hp mic, defence mic, dmg imens (e bine cum e setat acum dl-ul)

elful hp mic, dmg mai marisor, defence moderat (ca-i elf)

mg-ul hp mic, defence mic, dmg mare

NU am avut timp sa studiez si sa setez SD-ul .

ManaShield-ul este asa de mic ca sa nu devina iar BK-ul invincibil cand isi pune Fortitude si mai ia si ManaShield de la un SM

dar cu elfu cum ramana fata de celelalte caractere este cel mai slab . nici cu buff nu face face la mg sau alt carcater

Elf-ul a primit InfinityArrow ca sa nu mai ceara party.

Pentru PVP a aparut SD-ul , care ajuta toate caracterele. Inca nu este setat . Poate este setat bine cum este acum :P

Posted

NU am avut timp sa studiez si sa setez SD-ul .

ManaShield-ul este asa de mic ca sa nu devina iar BK-ul invincibil cand isi pune Fortitude si mai ia si ManaShield de la un SM

Elf-ul a primit InfinityArrow ca sa nu mai ceara party.

Pentru PVP a aparut SD-ul , care ajuta toate caracterele. Inca nu este setat . Poate este setat bine cum este acum :P

bk-ul nu are cum sa devina invincibil (cel putin cu setarile care sunt acuma)

un duel BK vs BK este destul de echilibrat zic eu. un combo +1-2 fury si e jos adversarul (asta fara seturi) m-am referit la full stats acum.

daca la CS se vrea eliminarea invincibilitatii unui bk, se poate ridica manashield-ul la sm fara probleme. acolo nu va fi un char vs alt char. va fi un char vs alte zeci de charuri. deci e imposibil sa nu existe pk la CS chiar daca s-ar ridica manashield-ul inca putin.

Posted

ms-ul e bine calculat cum e acum, insa ar mai trebui ridicat putin.

SD-ul am vazut ca este buguit, ori e dat peste cap sau nu stiu ce are. unele charuri au SD 56k, altele au 4k, altele au 220.

@dupa ce am testat ieri cat de cat charurile cu ija, am ajuns la concluzia ca MS-ul sm-ului mai trebuie ridicat (sau defence-ul) si dmg-ul de asemenea.

ar fi bine daca s-ar merge pe principiul asta:

bk-ul HP mare, defence mare, dmg mic.(aici ma refer la dmg-ul cu skill normal, NU cu combo)- e deja setat bine

sm-ul HP mic, defence mic, ms mai puternic, dmg mare (ar trebui umblat putin la MS)

dl-ul hp mic, defence mic, dmg imens (e bine cum e setat acum dl-ul)

elful hp mic, dmg mai marisor, defence moderat (ca-i elf)

mg-ul hp mic, defence mic, dmg mare

SD se da peste cap ,cel putin asa e pe s3,s4 si creste in functie de atribute ..

Posted

Am dat rr pe S2, si infinity arrows este activ de la lvl 1 :D

Nu mai sunt spoturi in LOT. Asa o sa ramana?

Se mareste durata skill-ului infinity? Pentru ca expira dupa 10 minute.

@dragos, ca elf trebuie sa ceri party pana pe la 12-13 rr-uri, avand in vedere dmg-ul atat de mic cu multiplu shot. Pe S1 am aproape full agil si dau in medie un dmg de 15k. Nu e cam putin?

Guest [Prutus]
Posted

Am dat rr pe S2, si infinity arrows este activ de la lvl 1 :D

Nu mai sunt spoturi in LOT. Asa o sa ramana?

Se mareste durata skill-ului infinity? Pentru ca expira dupa 10 minute.

@dragos, ca elf trebuie sa ceri party pana pe la 12-13 rr-uri, avand in vedere dmg-ul atat de mic cu multiplu shot. Pe S1 am aproape full agil si dau in medie un dmg de 15k. Nu e cam putin?

eu v-am zis zis ca se activeaza cand se face questu de muse elf :D

Posted

trebuie bagat scriptul pentru resetare atribute la 32767. am bagat intentionat un punct peste 32767 la agility si nu ma mai poate omora nimeni decat mobii. dupa sw/select server n-au revenit la normal

done
Guest [Prutus]
Posted

bk 10 rr vs mg 9 rr scor la duel 10-8 pt bk,mi se pare cam echilibrat :)

Posted

' date='Nov 20 2009, 16:59' post='4431728']

bk 10 rr vs mg 9 rr scor la duel 10-8 pt bk,mi se pare cam echilibrat :)

subiectiv

depinde de :

1. seturile fiecaruia

2. distributia punctelor (atributele)

3. experienta si tactica de joc PvP

Posted

cioara la dl. ii poti mari dmg-ul? cam aiurea sa dea doar 4-5-8k dmg la full command

ms-ul si dmg la sm l-ai mai ridicat putin?

durability la arme este sub orice critica. la fiecare 15 min trebuie sa reparam armele. se poate face ceva in privinta asta?

problema portilor cu bug nu s-ar putea repara luand o alta harta de ex tarkan din alt client/server si sa o inlocuim pe a noastra?

Guest Dezordine
Posted

eu vreau sa stiu care ramane cel mai bun caracter la pvp (unu versus unu) normal ar fi sa fie bk...dar la ce se intampla pe s2...nu stiu ce sa mai zic, am ajuns sa vad cum un bk mananca bataie de la un plapand de sm

Posted

bk creste mult mai greu si mai are si swael mic si sm o sa rupa bk in 2 bucati sm creste mult mai rpd

Trb lasat cum era Bk e muratura la 3 rr deci de la lvl 1 pana la 80 cresti ca naibi la bk iti ia ceva :-??

SM e bun la 3 rr creste mai rpd de la vll 1 la 80 cresti in 5 min

S-a ajuns sa fie Sm cel mai bun mai bine RR DB ca sa ne facem alte caractere ca acu as prefera sm decat bk

Guest
This topic is now closed to further replies.


  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...