Jump to content
[Emo]

Ma Reapuc:D

Recommended Posts

Tot ma gandesc de 5 zile incoace sa ma reapuc si azi o sa fie ziua in care ma reapuc tot cu mg nu dau nick inca, mg de la 0 ,Si sper sa gasesc pe server Oameni Noi ,Care stiu sensul acestu-i joc nu numa XP ,PK si fun :D si distractie si gathere :D.. sper sa fie cum cred eu :D,dar cu timpu o sa vedem ,Vechiul Meu nick pe Old DB :D Moshu_M&G poate ma cunoasteti uni :beer: Cam atat am avut de spus ne vedem pe server cand o sa fie On :D :right:

Nu a fost contul lui de la inceput, l-a preluat dupa vreo 20 de rr-uri.

de la 17 rr e al meu :P, de la 10 rr nu a mai jucat nimeni pe el... pana la 17 o mai dat 7 si o vrut sa-l stearga si o zis daca mil trebe :D cu tot cu pass de la email :D cu toate :D si lam acceptat :readthis:

wtf , de unde stii bai :lol: vad ca voi stiti totu , se vede ca nu joc pe baza asta de hausari :rofl1:

ps. tell me bunny , tot b3d b0y e si asta ?

Eh, eu cu doni ne luptam pentru copyright-ul de "bunny" :lol: si-am castigat. >:) Glumesc. :lol:

Eh, eu cu doni ne luptam pentru copyright-ul de "bunny" :lol: si-am castigat. >:) Glumesc. :lol:

Cand cresc :> iar ne batem :> :D dar esti cu mult in fatza mea cred.. dar tot nu ai sanse :> e 17 rr eram drac >:):)).Glumesc :beer:

Guest Kamikaze

pe bune e doni? asta nu aducea deloc a emo cand vorbeam cu el pe mess :-?

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...