Jump to content
GReedy

Internaţional SilkRoad Online

Recommended Posts

75k sp pe arcas xD :D :X

la ongi pana la ce lvl sa il cresc??

pai depinde daca vrei sa farmezi la ong sa il fci numa 27 dupa care lvl down

daca nu farmezi acolo stai pana la lvl 28-29 ;)

am 350 k sp pe xbow si 240 k sp pe wizzz :DD

si 130 k sp pw bower cu gap 8 inca putin si lvl 69 deja 65%

huf dar fac greu numa 0.15% pe ora

Link to comment

tu stii ce e durability ? citeste ca asa cva nu e permis vad ca joci silk de cva timp si tu nu sti ce e durability e in engleza durabilitatea armei

nu ti sa rupt niciodata arma?????? ce scria acolo durability 0/100( sau cat ai tu) sau nu ai pus niciodata durability pe arma (blue durability) si iti face arma cu durabilitate mai mare adica tine mai mult nu se rupe asa usor ,nu ai vazut niciodata arma pe care sa scrie acolo une e blue sa scrie cu rosu durability reduce 50% ( sau alta valoare),sau nu ai vazut iteme de la unici cu durability 400% incirse si repaire invalid?

.....mai ai de invatat sper ca ai inteles :P

... cand cineva spamm-eaza aiurea ... este lasat in pace ... dar cand cineva intreaba o chestie fireasca despre joc, uitati care este esenta topicului acestui forum si il tratati ca si cum ar fi trebuit sa se nasca invatat in Silkroad ... pacat ...

...

si fiindca oricum cel care a intrebat nu a ramaslamurit dupa cum am citit eu ... explic putin care sunt adaugirile la alchemie a celor 4 stone-uri :

lucky: fiecare piatra pusa da un +1 lucky pe item ... nu da fail niciodata si se spune ca va creste probabilitatea de succes ... nu poate fi verificata afirmatia deoarece oricum procentul de succes este mic si random, asa ca ... dar nu strica sa il ai ... poti avea maxim +6 lucky pe arma ... nu stiu daca efectul este cumulativ din acelasi motiv ca cel enuntat inainte ... va scade in momentul in care incercand un + pe arma se va "consuma" prin reusita (mi s-a intamplat sa dea fail si tot sa se consume ...).

immortal: atunci cand faci alchemie de la +4 in sus creste proportional probabilitatea ca in cazul unui esec la alchemie sa dispara itemul cu totul ... se pune la fel ca lucky... cand il pui nu va da fail niciodata si creste immortal-ul itemului cu 1 ... in cazul unui esec la alchemie (cumulat cu eventualitatea p[osibilitatii de pierdere a itemuiuli)... itemul revine la +0 .. dar itemul nu dispare.. se consuma immortal.. doar asa sti ca evenimentul nefericit putea avea loc daca nu aveai immortal pe item ...

astral: acelasi tip de piatra in ceea ce priveste punerea pe item ... previne caderea itemului sub +4 ... pana acum nu am incercat mai mult de +7 (urmatorul mare prag in ce priveste stralucirea armei) ca sa stiu daca e un prag in ceea ce priveste si actiunea astral asupra itemului ... (exemplific ... ai item +6 vrei sa-l faci +7 ... ai astral pe el ... da fail... va deveni +4 si dispare 1 astral de pe item ...

steady fiecare item are printre caracteristici durability: acea valoare care scade in timpul luptei si cand devine zero itemul nu mai poate fi folosit decat dupa ce il repari ... chiar daca ramane pe tine, nu vor avea efect caracteristicile lui ... daca in timpul alchemiei cand incerci sa ridici + pe item da fail cumulat cu evenimentul de pierdere a durabilitatii... si nu ai steady pe item... valoarea maxima a durabilitatii poate scade si va apare scrisa cu rosu ... si nu mai poate fi remediata niciodata ... acest lucru va afecta pe viitor in sensul ca vei fi nevoit sa faci drumuri mai dese la NPC pentru a-l repara ... in rest nu schimba cu nimic itemul ... dar bineinteles ca ii scade valoarea deoarece cel putin psihologic are efect asupra eventualilor cumparatori ... asa ca o piatra steady este indicata sa o pui pe item cand incepi sa faci o alchemie serioasa ...

toate aceste pietre isi produc efectul cand incepi alchemia de la +4 in sus si efectul lor este cumulativ ...

sper ca am fost destul de explicit ...

... :tiphat:

Link to comment

@ DreamFighteR pana in 28 aprilie tine eventul dar deabia in vara o sa dea premiile si o sa anunte castigatorii :) ca deh....doar e vorba de gaymax...nu se grabesc :P

@ Florin_LOVE iti da sox in functie de ce arma ai in mana...Anderkooo era blader...a avut blade 9D in mana cand s-au dat premiile...Blodye era warrior 1h/warlock...l-a prins cu warlock rod in mana...si asta i-a dat...altul era 76++ dar avea arc sun 8D in mana...asa ca a primit arc de 8D som parca...nu mai tin minte exact...ca se oftica la maxim ca nu a avut arc 9D in mana ca sa primeasca sox 9D :P

Link to comment

... cand cineva spamm-eaza aiurea ... este lasat in pace ... dar cand cineva intreaba o chestie fireasca despre joc, uitati care este esenta topicului acestui forum si il tratati ca si cum ar fi trebuit sa se nasca invatat in Silkroad ... pacat ...

... :tiphat:

da ce iam facut lam injurat lam criticat ? doar lam intrebat si iam dat un sfat,dupa iam explicat ce e durability in toate modurile posibile ... sa inteleaga mai usor

Link to comment

de acord cu Dr4q ... si in plus uitate si tu

Name:ReadyToKiLL

Server:ECSRO(fembria)

Character:Glavie

Level/SP:70/135k

Guild:TechArmy

Status:Make milions & Farm

daca la lvl ala nu stie la ce se foloseste steady...how the hell did he get to that lvl? :banghead: si how the hell does he wanna make millions? :baby:

in plus...mai era si increzut..dupa ce ca Dr4q a incercat sa ii explice...el cica...stiam si eu ce iteme cad la unici nu era nevoie sa ma inveti tu :)) =))

Link to comment

de acord cu Dr4q ... si in plus uitate si tu

Name:ReadyToKiLL

Server:ECSRO(fembria)

Character:Glavie

Level/SP:70/135k

Guild:TechArmy

Status:Make milions & Farm

daca la lvl ala nu stie la ce se foloseste steady...how the hell did he get to that lvl? :banghead: si how the hell does he wanna make millions? :baby:

in plus...mai era si increzut..dupa ce ca Dr4q a incercat sa ii explice...el cica...stiam si eu ce iteme cad la unici nu era nevoie sa ma inveti tu :)) =))

he's got a point.

nimeni nu se naste invatat, dar nici chiar asa =))

Link to comment

Mai da care e diferenta intre SOS si SOM???? :-?

lol

sos=seal of star

som=seal of moon

sun=seal of sun

sos cel mai prost> som>sun cel mai bun

sos amplifica lvl la arma cu 5 lvle adica daca arma e de 64 si e sos atunci are stats de lvl 69

som amplifica lvl la arma cu 10 lvle

si sun amplifica lvl la amra cu 15 lvle

si sox= sos sau som sau sun se zice sox ccand nu stii ce iti da

Link to comment

lol

sos=seal of star

som=seal of moon

sun=seal of sun

sos cel mai prost> som>sun cel mai bun

sos amplifica lvl la arma cu 5 lvle adica daca arma e de 64 si e sos atunci are stats de lvl 69

som amplifica lvl la arma cu 10 lvle

si sun amplifica lvl la amra cu 15 lvle

si sox= sos sau som sau sun se zice sox ccand nu stii ce iti da

Cu aproximativ x lvle. E relativ cand e vorba de item-uri speciale nici unu nu seamana intre ele. SoM si SuN au reinforce,crt,br mai mare decat o arma din ultimul set.

Link to comment

Cu aproximativ x lvle. E relativ cand e vorba de item-uri speciale nici unu nu seamana intre ele. SoM si SuN au reinforce,crt,br mai mare decat o arma din ultimul set.

faza cu reinforce,crit,br mai mare la armele sox se aplica doar la armele CH,la euro br si crit este acelasi la armele sox cat si la armele normale :)

Link to comment

Este un fort in jangan...prin care cei care il detin impun taxe...pe potiuni,stall net,cai,sageti,repair...tot ce se vinde la npc in jangan si chiar si pe teleport...normal taxa este de 20% si odata la 2 saptamani...joia celelalte guilde de pe server ataca fortareata din jangan...pe care cei care o detin trebuie sa o apere...apoi banii incasati pe taxe ii scoate masterul guildei care detine fortareata si ii imparte guildei/uniuni....membrilor care au participat la fortress war si au ajutat la apararea fortaretei...de exemplu...pe rome in ultimele 2 saptamani s-au scos in jur de 3,5 bil pe taxe...si am fost 107 playeri la fortress war...asa ca am primit fiecare cate 35.200.000 gold :P

sper ca te-am facut sa intelegi cum sta treaba :-?? :tiphat:

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...