Jump to content
NoNamed

World of Warcraft

Recommended Posts

Cat despre cat de repede pica bossul, 2-3-4 minute; nu se simte diferenta la DPS. Nu e ca si cum ai zice.. pft 10 secunde, si-a dat toate coolodownurile, etc. Peste 3 minute deja totul se normalizeaza... se face o medie. 9 din 10 incercari vor fi in jurul acelei valori ca DPS.

Aici gresesti. DPS practic asta inseamna : Damage per second. Avand in vedere ca DAMAGE e constant la nivel de raid (si este egal cu cat HP are bossul , in cazul in care nu sunt o gramada de adds) practic raid DPS creste prin reducerea timpului in care omori bossul. Reducerea timpului se face fie prin cresterea dpsului individual (gear mai bun, sinergie mai buna in raid a claselor, jucatori care isi stiu face treaba comparativ cu altii) sau prin cresterea numarului de persoane care fac dps.

Tot ce se vede pe WoL in top dps sunt guilde care fac speed run, daca te uiti la saurfang folosesc 3 maxim 4 healeri pe 25 HC, ceea ce inseamna ca au mai mult dps decat normal, deci timpul in care o sa moara bossul este mult mai scurt si conteaza foarte mult clasele care au cooldowns pentru ca daca ai un cooldown la 3 minute e o diferenta destul de mare ca dps intre a folosi cd-ul respectiv de 2 ori si sa se termine lupta sau sa il fosolsesti de 2 ori si sa mai treeaca apoi 2 minute in care faci dps normal.

Referitor la poza respectiva cu dps-ul warlockului, bravo lui dar nu e ceva impresionant sau interesant, affliction e la momentul actual peste destro ca dps, ori esti top dps ca warlock (indiferent de spec) ori nu prea are relevanta, as putea fi top naked rogue dps daca mi-as propune asta, doar ca nu cred ca ar interesa pe cineva. Pe langa asta un ss de recount nu demonstreaza mare lucru, motivul pentru care se cere log e pentru a se vedea ce buffs/debuffs primeste respectivul, chestie care un simplu ss nu o poate arata, daca va uitati la top dps la saurfang (care e practic dps mark acum) in top sunt mages si warriors, fiecare mag din top de acolo primeste PI, fiecare dps warrior primeste cel putin Hysteria eventual tricks chestii care maresc drastic dpsul.

In ce priveste PvP vs PvE cam pe toate forumurile de WoW posibile din cand in cand se trezeste careva sa porneasca discutia asta pentru a se simti superior (fie ca face PvE fie ca face PvP). Personal mi-a placut raspunsul dat de un rogue pe arenajunkies, respectivul rogue fiind in o guilda din top 10 world si avand 2500+ rating in arena in toate echipele si respectivul zicea asa : si PvE si PvP sunt la fel de faceroll pana la un anumit punct, dupa care in PvP skillul individual conteaza mai mult pe cand in PvE jocul in echipa conteaza mai mult decat skillul individual. Si chestia asta se vede foarte clar la Paragon ca tot erau dati ca exemplu, nu prea au jucatori in top dps , insa ca guild au top RAID dps.

Link to comment

"practic raid DPS creste prin reducerea timpului in care omori bossul"

WUT? Wrong. Timpul in care omori bossul este redus de DPS. Daca omul poate sa scoata 5k DPS poti sa te chinui tu mult si bine sa omori bossul in 2 minute.

Aia cu cooldownurile... ma... nu fac alea diferenta. Plus ca in top 300 or so toti fac bosi cu putini healeri in 3 minute. Si tot e o chestie sa intrii in top 10-20.

Link to comment

Omule, individul se lauca cu personal DPS ok? Aia depinde doar de ce faci tu, nu de ce raid dps exista. Intelegi?

Ai zis ca daca ai raid dps mai mare normal ca ai si personal dps mai mare. asta ai zis tu. Adica eu daca vin full 226 geared si sunt 20 de dpseri in raid, o sa scot 15k dps, nu?

"practic raid DPS creste prin reducerea timpului in care omori bossul" = nu ti se pare o mare prostie chestia asta? nu iti suna aiurea?

Nu poti reduce timpul, ca aceasta reducere sa creasca DPS-ul, wtfck? prin DPS reduci timpul, intelegi?

Link to comment

Din nou , spune-mi te rog ce inseamna DPS, si RAID DPS.

Pentru ca vorbesti de lucruri de care nu ai habar.

Nu am zis nicaieri ca daca ai raid DPS mare ai si personal DPS mare. Arata-mi unde am scris eu lucrul asta. Daca ti-e greu sa intelegi ce am scris spune unde si iti explic mai pe larg, pentru ca pe moment vad ca doar citesti si postezi aiurea fara macar sa incerci sa intelegi ce am scris.

Din nou ca sa te ajut : RAID DPS = RAID DAMAGE /TIME (unde timpul se masoara in secunde)

DAMAGE = VIATA BOSSULUI pentru ca daca bossul are 40 milioane HP nu poate raidul tau sa faca 50 de milioane DAMAGE si fiindca Boss HP = constant nu se schimba de la o saptamana la alta din cate stiu eu deci DAMAGE (din nou la nivel de raid) este constant.

Eu faceam o analiza a DPS-ului ca sa inteleaga lumea , tu ai citit doar prima fraza si te-ai apucat sa postezi ca doar asa se face pe forum, partea asta nu ai mai citit-o : "Reducerea timpului se face fie prin cresterea dpsului individual (gear mai bun, sinergie mai buna in raid a claselor, jucatori care isi stiu face treaba comparativ cu altii) sau prin cresterea numarului de persoane care fac dps."

"Omule, individul se lauca cu personal DPS ok? Aia depinde doar de ce faci tu, nu de ce raid dps exista. Intelegi?"

Nu ma intereseaza cu ce se lauda el, eu nu lui i-am dat replica, ci tie, prin ceea ce ai zis gresit in portiunea care ti-am citat-o in postul meu initial in care zici ca : Cat despre cat de repede pica bossul, 2-3-4 minute; nu se simte diferenta la DPS . Tocmai asta iti aratam ca exista. Nu conteaza ce gear ai ca mage (ca tot e top dps la saurfang) nu scoti 23000 dps cat are cel de pe locul 1 cu 7 healeri in raid, deci cooldowns conteaza, timpul de dps conteaza, mana conteaza daca primesti sau nu Power Infusion conteaza, daca primesti tricks conteaza si toate astea se vad la DPS.

"practic raid DPS creste prin reducerea timpului in care omori bossul" = nu ti se pare o mare prostie chestia asta? nu iti suna aiurea?"

Din nou, matematica zice altfel nu suna aiurea de loc. E vorba de RAID DPS in ceea ce zic eu tu te referi la DPS individual. Inainte sa te apuci sa postezi , de regula ar trebui sa citesti, sa incerci sa intelegi ce zice celalalt si apoi sa te arunci la postat.

Link to comment

practic raid DPS creste prin reducerea timpului in care omori bossul

o zice matematica ta ceva, dar logica zice altfel :P

Nu ai control direct asupra timpului ca sa spui "hei baieti, azi o sa ne creasca DPSu' pt ca o sa rupem bosu in 1 minut, nu in 2 ca ieri" ^^, ci control indirect, timpul fightului variind in functie de dps :| (care dps poate fi influentat direct de gear rotatie skill etc)

Logica > Matematica .

Link to comment

o zice matematica ta ceva, dar logica zice altfel :P

Nu ai control direct asupra timpului ca sa spui "hei baieti, azi o sa ne creasca DPSu' pt ca o sa rupem bosu in 1 minut, nu in 2 ca ieri" ^^, ci control indirect, timpul fightului variind in functie de dps :| (care dps poate fi influentat direct de gear rotatie skill etc)

Logica > Matematica .

Stii vorba aia, daca taceai filozof ramaneai.

Tu presupui ca nu ai control asupra timpului si dai un exemplu cel putin absurd , in realitate poti sa zici : azi luam un dps in plus in loc la un healer sau tank deci timpul fightului scade. Mai mult ca sigur nici tu nu faci diferenta intre raid dps si dps individual.

Sau ca sa ma exprim in termenii tai Matematica > Logica cand pleci de la premize false.

Link to comment

' date='Jun 4 2010, 21:48' post='5145933']

Stii vorba aia, daca taceai filozof ramaneai.

Tu presupui ca nu ai control asupra timpului si dai un exemplu cel putin absurd , in realitate poti sa zici : azi luam un dps in plus in loc la un healer sau tank deci timpul fightului scade. Mai mult ca sigur nici tu nu faci diferenta intre raid dps si dps individual.

Sau ca sa ma exprim in termenii tai Matematica > Logica cand pleci de la premize false.

k, e deja penibil, toti au inteles ce vrei sa spui speedy, dar se leaga de o chestie de semantica

intr-adevar, daca e sa luam logic, e pe invers cum ai spus tu:

dps mare duce la timp scazut de kill (cauza...efect) - cam asta ar fi logic (dar binenteles e doar o chestie de semantica :P)

:hail:

Link to comment

E logica. E mai... elementar decat matematica.

Sa zici ca timpul redus cauzeaza dps mai mare, si nu ca dps-ul mare duce la un fight mai scurt.

Daca faci raid de 40 de oameni cu 30 de dpseri, dps-ul acelui warlock ar fi acelasi. Poate influentat de cum pica cooldownurile clasei lui in intervalul ala si atat.

Iar daca o sa te uiti in top 100 sa zicem, ai sa vezi ca toate fighturile sunt in general f scurte. Ca doar n-o scoate unul 15k dps si ceilalti < 10k ca doar e vorba de o guilda ca lumea.

Link to comment

E logica. E mai... elementar decat matematica.

Sa zici ca timpul redus cauzeaza dps mai mare, si nu ca dps-ul mare duce la un fight mai scurt.

Daca faci raid de 40 de oameni cu 30 de dpseri, dps-ul acelui warlock ar fi acelasi. Poate influentat de cum pica cooldownurile clasei lui in intervalul ala si atat.

Iar daca o sa te uiti in top 100 sa zicem, ai sa vezi ca toate fighturile sunt in general f scurte. Ca doar n-o scoate unul 15k dps si ceilalti < 10k ca doar e vorba de o guilda ca lumea.

poti sa-mi dai un link te rog unde se afla top-ul guilds?

Link to comment

Cred ca am prins-o.

Zici ca raid DPS mare > timp pe boss mic > probleme la cooldownuri. E adevarat ca poti sa iei 2 PI-uri in 4 min cand in 2 mins iei 1 singur. Ca in <2 min fac tot un mana burn; si ca se duce totul in cascada ptr mai mult dps.

Daca asta ai vrut sa zici, asa e.

Legat de DPS-ul lui, iti dai seama ca toti din top 100 fac fast runs, si au raid comp perfect.

Link to comment

Eu zic sa recitesti, mai clar decat am scris nu am cum.

Te-am rugat sa imi zici ce e DPS si Raid DPS. Inca astept. Ti-am si boldat partile unde ai gresit deoarece eu vorbeam despre ceva si tu despre altceva. E bine ca ti-ai dat seama dupa ce ai mai postat de 3 ori.

Chestia asta e de nota 10 !!!! : Omule, eu inteleg ce e dps, damage done / timp; dar tu nu intelegi cauzalitatea (Matrix pewpew). Damage done constant, timpul nu-l poti influenta; doar DPS-ul

Deci damage constant, timpul nu il poti influenta zici tu , deci poti mari DPS care e DMG/TIMP

Pacat ca ai editat postul, acum nu se mai intelege nimica :P

Link to comment

Cred ca am prins-o.

Zici ca raid DPS mare > timp pe boss mic > probleme la cooldownuri. E adevarat ca poti sa iei 2 PI-uri in 4 min cand in 2 mins iei 1 singur. Ca in <2 min fac tot un mana burn; si ca se duce totul in cascada ptr mai mult dps.

Daca asta ai vrut sa zici, asa e.

Legat de DPS-ul lui, iti dai seama ca toti din top 100 fac fast runs, si au raid comp perfect.

Da, in principiu asta era ceea ce am zis doar cu alta semantica ca sa il citez pe loki :)

Ceea ce ziceai tu era ca nu conteaza timpul pe care un raid il va avea la un boss pentru ca DPS-ul va fi relativ egal, chestie care e adevarata doar cand timpul respectiv e extrem de lung (dupa parerea mea 10 minute minim), astfel incat burstul oferit de cooldowns nu o sa mai faca o diferenta notabila.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...