Jump to content
NoNamed

World of Warcraft

Recommended Posts

si btw am inceput sa castigam av-uri ,blizz a nerfuit hoarda in av:)

imi place cum foarte multi joaca orbeste ...

Te`ai gandit vreodata ca din acei 80 de oameni , sunt o gramada de leecheri ? O gramada de noobi ? O gramada de oameni carora nu le pasa ? ... Si sa nu mai pun la socoteala si low lvls sau bad geared ... Te`ai gandit ca acei 80 de oameni nu sunt roboti si ca ei nu fac totul identic [ fie bine, fie rau ] ? Sau ca NPC`ii nu ar trebui nerfati / buffati .. ci echilibrati ?

Iti spun eu o chestie care am observat`o de mult ... devs nu balanseaza jocul. Asta este o certitudine ... Ei nerfeaza / buffeaza clase , bg npcs , bossi etc din cauza ca sunt incapabili sa inteleaga ca acele rezultate sunt diferite de la caz la caz pt ca sunt implicati oameni , ci nu roboti ...

Daca s`ar intelege asta ... ar fi un joc superb ... Dar nu. Ei continua cu chestia asta ... Nerf this , nerf that .. dupa cum bate vantu` ... Nu castiga hoarda ? pff ... le nerfeaza npc`ii la alianta .. nu castiga ally ? le nerfeaza npc`ii la hoarda .. nu se gandesc deloc sa echilibreze situatia ne-incluzand partea random [ oamenii ] si sa lase echipa / skill`ul sa castige dupa un balance complet ... Faptul ca ally nu castiga pe unele realm`uri este pentru ca oamenii care sunt implicati nu stiu / nu vor / nu au chef sa joace cum trebuie ... [ acelasi lucru se intampla pe battlegroup`ul nostru ... ally castiga mereu pt ca se implica mai mult .. ] , nu pentru ca nu au conditii.

Poate am fost un pic vag, un pic prea general, fara argumente... Si asta asa este. Uite cateva exemple :

- Hoarda a avut cave`ul cu mult mai departe de mijloc decat ally , insa n`a fost o piedica foarte mare.. pt ca trebuia sa lase allys sa iasa din "palnie" si sa nu se prinda toti acolo sa stea 3 ore in AV ... Acuma cu cave`ul mai aproape ... tot la fel stau lucrurile ... te`ai intrebat de ce ? Pentru ca hoarda alege sa faca asta ... sa nu castige la points prinzandu`va acolo ... va lasa sa treceti

- Turnurile. Allys au wing commanders jos .. unde nu trage nici un arcas in ei. Hoarda ii are sus langa steag unde vin 4-5 sageti / 2-3 sec. Pe langa asta ... flags sunt in bataia pustii pt hoarda , pt allys ... acoperite .. unde nu trage nimeni

Uite`te la AV cum arata ... cum sunt pozitionati npc`ii , cat iti ia sa mergi dintr`un punct in altul .. cat de grei/usori sunt "bossi" si cat de usor / greu se face un ninja towers intre ally vs horde. O sa vezi ca allys au un avantaj IMENS prin texturararea AV`ului ... si totusi pe unele battlegroup`uri ... ally pierd in draci .. pe altele ei castiga .. Acuma spune`mi tu .. daca ai fi dev ... ce ai face ? Avand in vedere ca pe unele battlegroup`uri castiga si pe altele pierd ? Ai nerfa hoarda , right ?

I rest my case.

Link to comment

O gramada de ineptii ai postat pe acolo.

Daca hoarda ar fi stiut sa joace ar fi castigat pe absolut in toatebattlegroups pre 2.4 in AV. Problema lor e ca sunt si acolo si la ally o gramada de oameni inutili care nu inteleg nimic din ceea ce au de facut, doar dau respawn la GY si merg in o directie pana mor sau omoara pe cineva.

Zici ca nu avea importanta faptul ca hoarda avea spawn la mijlocul hartii???? Hoarda ajungea la Balinda in acelasi timp cu alianta, chestie care de obicei se termina rapid in favoarea celor de la hoarda pentru ca alianta nu isi permitea sa trimita mai mult de 10 oameni in defence, iar aia 10 se intalneau cu grosul raidului de la hoarda inainte sa ajunga la balinda si sa fie ajutati de ea. In acelasi timp hoarda ajungea la galvanger, dadea o tabla , un pui de somn si apoi ajungea si alianta.

Mai departe, Balinda e caster, low HP , si face summon la niste elementali inutili care puteau fi chiar ignorati la cat de repede murea Balinda pe cand Galvanger e warrior, high armor+AOE fear ==> timpul sa il omori era mai mare.

Lasand la o parte chestiile astea daca te uiti putin pe harta hoarda are 2 zone unde daca stiu sa joace pot sa ii tina pe cei de la alianta pana se plictisesc si anume intre IB+TP si la panta la frostwolf keeep unde in ambele cazuri ambele turnuri lovesc in cei care ataca, alianta are unul la pod si chiar si acolo daca se merge doar pe partea dreapta se poate ajunge in turnul din dreapta fara sa fi lovit de cel din stanga. Alianta are un turn total inutil si anume stonehearth bunker, nu merge nimeni pe acolo decat cei de la hoarda care vor sa il captureze fiind la dublul distantei pana la Icewing fata de cum sunt plasate IB si TP.

Pana la urma in AV ca sa castigi ai nevoie sa dai jos macar 2-3 turnuri, in momentul in care turnurile tale se apara reciproc cum fac cele de la hoarda e ceva mai lejer sa le tii decat daca ai un turn la un kilometru in camp unde nu e nimeni.

Link to comment

La mine pe battlegroup alianta castiga 90% din AV-uri... chiar era sec.

Acum nu stiu cum e inca... too much lag :)

Faza e ca unii sunt ferm convinsi ca AV favors alliance, altii sunt convinsi ca Horde sunt favorizati dar nu stiu ei sa joace... ma intreb unde e adevarul :)

Link to comment
Guest darkkisss

patch nou ... probleme noi ca-ntotdeauna :)

Un lucru bun .. a incetat lumea cu Blinkstrike/Dirge etc pe tradechan .. INSA uitati-va si voi ce oameni :

(linku e de pe GrimBatol realm forum, pt cei care nu l-au vazut inca)

http://i187.photobucket.com/albums/x224/ha...erthandirge.jpg

P.S. : RoS e bugged cumva de cand a intrat live patchu ? am auzit niste zvonuri cum ca Deaden ar fi bugged intr-un fel ... stie cineva ceva?

Link to comment

Adevarul e ca depinde cine joaca de fiecare parte. Eu am chars si la hoarda si la alianta, in BG unde am mainul castiga alianta cam 60-70% din un motiv extrem de simplu : hoarda nu facea defence deloc.

Cand faceau defence la Galvanger in general castigau ei.

Dar ca teren , daca te uiti la cum era structurat AV hoarda avea avantaj initial prin pozitionarea zonei de start si a turnurilor, nu e un avantaj decisiv sa zici ca alianta nu ar avea sanse in conditiile respective, dar daca ar avea un numar egal de jucatori care stiu ce au de facut ar fi suficient pentru a castiga.

Si acum e un mic avantaj in modul de dispunere a turnurilor, dar nu mai conteaza avand in vedere ca acum toti trebuie sa faca rush si distanta e egala, iar daca te pozitionezi corect poti sa iei orice turn si de la alianta si de la hoarda fara sa fi lovit de sageti, dupa ce il iei oricum trebui sa omori arcasii daca nu ai chef sa le dai celor care vor sa il recucereasca un avantaj.

LE : RoS e bugged

Dungeons & Raids

Black Temple

• Reliquary of Souls is bugged and isn't casting Deaden nor shielding in Phase 2.

• Supremus is much, much bigger now. Also, the hitbox of Supremus has been reduced significantly.

Link to comment

Un lucru bun .. a incetat lumea cu Blinkstrike/Dirge etc pe tradechan .. INSA uitati-va si voi ce oameni :

(linku e de pe GrimBatol realm forum, pt cei care nu l-au vazut inca)

lasa ca o sa se duca si spam-ul asta, just a fad

eu de fiecare data cand baga din astea ii amenint ca incep cu [Dirge]. Sa vezi ce se cumintesc.

Link to comment

Bai lasa-ma, alianta are clar avantaj in AV, jucam doar in premade-uri pentru ca doar acolo castigam ca horde. Da sunt de acord ca si jucatorii conteaza dar daca ambele parti sunt varza alianta castiga 70%-80% din cazuri.

Edit: Apropo, asta pe un realm unde suntem majoritari Horde si castigam cam tot ce inseamna WSG, AB, EotS.

Link to comment

Edit: Apropo, asta pe un realm unde suntem majoritari Horde si castigam cam tot ce inseamna WSG, AB, EotS.

esti sigur ca ,conteaza asta in battlegroup? poate sa fie un realm numa de h ,bg's se desfasoara in battlegroups:)

p.s. acum nu mai poti sti daca e premade sau nu ,nu iti mai arata realmu playerului:)

Link to comment
Guest darkkisss

o schimbare majora este la Spirit-Based Mana Regeneration , parerea mea.

Un priest/druid cu gear de MH/BT si ceva T5 content(deci nu cel mai bun gear inainte de 2.4) , full raid buffed ajunge pe undeva la :

1000+ mana regen out of FSR

400-450 mp5

Link to comment
Guest tibi01

Hoardele castiga in Eots, Wsg si Ab cam merge

Cand e daily acolo nici nu ma duc, doar in AV ma duc ca stiu ca acolo castigam mai mereu.Mai imi incerc norocu cateodata poate prin un premade :)

Si Ros e bugged si azi cred,Sper sa fie :)

Link to comment

' date='Mar 27 2008, 16:03' post='2679085']

Iar argumentele tale sunt? ... oh da, inexistente, doar ca asa se intampla la voi.

In cazul in care nu stiai se putea face premade AV si inainte de 2.4 si se poate face si acum.

Data viitoare citeste si tu tot sau fi mai atent la ce citesti, ziceam ca doar in premades castigam ca si horde in AV... deci faceam premades si inainte de 2.4 si acum.

"Oh da" si argumentul meu e unu singur, podul.

Link to comment

"Oh da" si argumentul meu e unu singur, podul.

Podul respectiv e autostrada comparativ cu panta de la frostwolf keep, singura problema care poate deranja la pod e ca mai arunca cate un priest din cand in cand pe unu altul jos.

Diferente : pe pod nu este decat un turn care loveste in cei care ataca, pe panta la frostwolf ambele turnuri, una e sa iei 500-800dmg si alta e sa iei 1000-1600.

Daca hoarda ar apara la IB+TP tower ca sa aiba si suport de la turnuri iar apoi ar apara la frostwolf keep ar castiga lejer, dar 8 din 10 AV's hoarda nu apara, iar daca totusi apara ii gasesti la frostwolf gy chestie inutila pentru ca respectivul GY nu conteaza prea mult, in timp ce alianta apara doar la pod pentru ca doar acolo au suport in rest e inutil, hoarda poate trece lejer de turnurile de la alianta. Normal asta e ceea ce face hoarda la noi in BG si de asta pierde.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...