Jump to content
Guest doctorlove

Electronica

Recommended Posts

Guest doctorlove
Posted

Sper ca mai sunt si alti nebuni ca mine carora le place electronica si au ca obiect de studiu si delectare circuitele si cablajele electronice. Am putea incepe o colaborare on-line pentru inceput si poate pe viitor si una reala. Si daca esti electronist adevarat raspunde la urmatoarea intrebare: Cum se polarizeaza o dioda?

Posted

Puah, sunt eu student la Electronica dar nu pot sa zic ca ma omor dupa ea. Adica e misto in principiu, dar cand iti predau 8 ore pe zi numai formule si matematica, si iti baga cate o schema de zici ca e bordul de OZN acolo... iti piere cheful. Plus ca nimic practic nu se face, asa ca din pacate despre circuite si cablaje nu prea pot vorbi. Singura chestie care o stiu bine sunt microundele si televiziune :D

Cat despre intrebarea ta, ala e testul pe care trebuie sa-l treci ca sa fii electronist adevarat? Aia o stiu si aia de au picat DCE-ul de zece ori... Mai bine ziceai "de ce etajele de intrate in amplificatoare trebuie sa aiba impedanta de intrare mare?" sau "prin ce se deosebeste un filtru Cebasev de unul Butterworth?" sau "ce e un modem MF cu discriminator prin coincidenta?" (ultima m-ar interesa si pe mine ca am de facut un proiect si nici profii nu prea mai stiu ce e ala).

Posted

Nu stiu daca mai sunt acum tineri care sa fie pasionati de electronica acum mai toti tinerii sunt online, eu sunt electronist..... amator as putea spune de mai bine de 8 ani si constat oarecum cu regret ca electronica ca si pasiune dispare incet dar sigur, poate un rol in aceasta privinta il are si miniaturizarea care impiedica interventia asupra componentelor. Dupa cum observati la orice service nu se mai schimba componenta defecta cum se facea odata, acum se chimba placa.

Folosesc un program pentru desemarea circuitelor imprimante destul de eficient ORCAD9 pe care vi-l recomand sa-l folositi daca va mai plac montajele :D

Guest puiahappy
Posted