Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Silviu.

//gt

Recommended Posts

Posted

... doream sa preiau si dintro data am vazut cum vine bk-u prin zid.. a venit de 3 ori asa iar dupa aceea nu a mai aparut probabil ca sia dat seama ca eram pe spot si nu sia terminat aplicatia... Dovezile sunt relevante si daca nu sar putea verifica :) O zi buna :tiphat:

http://imageshack.us/photo/my-images/545/screen100807520002.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/846/screen100807520003.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/266/screen100807530004.jpg/

Guest Ing3r_Draq
Posted

Eu nu inteleg pe ce baza m`ai postat ...dar se poate verifica...

Guest Ing3r_Draq
Posted

Si as dorii ca dupa ce voi fii declarat nevinovat sa i se dea si acestui individ un avertisment ...Macar o mica nefondata acolo...sa se aleaga totusi cu ceva... :))

Posted

ok MS :tiphat: :beer: ija de data aste te rog frumos uitate de unde a dat move kanturu 1\2\3 .. pana la spot in cat timp a ajuns .. ptr ca daca nici el nu ia ss ... e ceva necurat la mijloc :))) in primul rand este logic.. pe unde a venit si se ducea inapoi se termina plansa :)) .. + ca in al3lea print nici nu mai era pe spot.. :))

PS: acum am observat el deja ajunsese pe coordonatele unde a dat gt si sa miscat (ptr ca trebuie sa dai de 2 ori cu //gt si la dat inapoi.. ptr ca daca observati in prima poza este mai in departat decat in a 2a...] :tiphat:

Guest Ing3r_Draq
Posted

Amice...termina drq cu prostiile...nu vezi ca esti butu serverului.... In primu rand nu am ce sa`ti explic tie...ti`am zis doar atat ... "N`am dat //gt " ...ai incercat sa ma momesti pe pm ...sa`ti dau iteme...sa retragi.... ce`ai crezut? Poate o halesc ah, sa`mi faci o poza ...sa recunosc ceva ce n`am facut? Nu vezi ca numai la vanatoare stai? Chiar astept sa vad ce parere are ija (sau orice alt moderator) ...si sa`ti dea o mica vacanta si pe BKnight...

Guest Ing3r_Draq
Posted