Silviu. Posted October 8, 2011 Posted October 8, 2011 ... doream sa preiau si dintro data am vazut cum vine bk-u prin zid.. a venit de 3 ori asa iar dupa aceea nu a mai aparut probabil ca sia dat seama ca eram pe spot si nu sia terminat aplicatia... Dovezile sunt relevante si daca nu sar putea verifica :) O zi buna :tiphat: http://imageshack.us/photo/my-images/545/screen100807520002.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/846/screen100807520003.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/266/screen100807530004.jpg/
Guest Ing3r_Draq Posted October 8, 2011 Posted October 8, 2011 Eu nu inteleg pe ce baza m`ai postat ...dar se poate verifica...
Guest Ing3r_Draq Posted October 8, 2011 Posted October 8, 2011 Si as dorii ca dupa ce voi fii declarat nevinovat sa i se dea si acestui individ un avertisment ...Macar o mica nefondata acolo...sa se aleaga totusi cu ceva... :))
turion Posted October 19, 2011 Posted October 19, 2011 up ai fost cam nesimtit azii dimineata imi pare rau ca nu ti-am facut print cu gt
Silviu. Posted October 19, 2011 Author Posted October 19, 2011 ok MS :tiphat: :beer: ija de data aste te rog frumos uitate de unde a dat move kanturu 1\2\3 .. pana la spot in cat timp a ajuns .. ptr ca daca nici el nu ia ss ... e ceva necurat la mijloc :))) in primul rand este logic.. pe unde a venit si se ducea inapoi se termina plansa :)) .. + ca in al3lea print nici nu mai era pe spot.. :)) PS: acum am observat el deja ajunsese pe coordonatele unde a dat gt si sa miscat (ptr ca trebuie sa dai de 2 ori cu //gt si la dat inapoi.. ptr ca daca observati in prima poza este mai in departat decat in a 2a...] :tiphat: