boomeey Posted August 9, 2011 Posted August 9, 2011 stau si ma uit uimit la aberatiile care le baati pe forumu asta ca si cum eu as fi vinovat dom'ne de toate violurile aduse linkmaniei. de ce mane? ce am facu eu? :(
mau Posted August 9, 2011 Posted August 9, 2011 stau si ma uit uimit la aberatiile care le baati pe forumu asta ca si cum eu as fi vinovat dom'ne de toate violurile aduse linkmaniei. de ce mane? ce am facu eu? :( nu te`ai nascut la locul potrivit
chaserz Posted August 9, 2011 Posted August 9, 2011 ai facut ks si dupe,in consecinta esti pedepsit :crazy:
Bobby Posted August 9, 2011 Posted August 9, 2011 stau si ma uit uimit la aberatiile care le baati pe forumu asta ca si cum eu as fi vinovat dom'ne de toate violurile aduse linkmaniei. de ce mane? ce am facu eu? :( Boom nu te-a invinuit nimeni pe tine,dar toti ce-i care dadeau d/c faceau publicitate la servul tau. Tu ce ai zice dc ar fi invers?
D3@7h Posted August 9, 2011 Posted August 9, 2011 pentru ca : :violent: :violent1: ........................... ====>>> ADMINII de pe linkmania boom ===> :crazy2: