Andu Posted April 9, 2011 Posted April 9, 2011 Reteaua de socializare a lui Mark Zuckerberg s-a transformat intr-un adevarat fenomen. Tot mai multi oameni petrec ore in sir pe Facebook, socializand cu prietenii. Potrivit unui studiu citat de TechCrunch, aproximativ 8 persoane isi fac cont in fiecare secunda. Amploarea pe care acest “social media” l-a avut, de la lansare si pana in prezent, i-a determinat pe cativa intreprinzatori sa comercializeze diverse produse cu emblema Facebook. Asadar, iata ce afaceri s-au nascut, de pe urma cele mai populare retele de socializare din lume. Perna Facebook Un intreprinzator cu simtul umorului s-a gandit ca navigarea pe Facebook este extrem de obositoare. Asa ca, intre discutiile cu prietenii, lucru, mancat si plata facturilor online, poti sa tragi un pui sa te somn. Si unde ai putea face asta mai bine decat pe o perna, bineinteles, personalizata cu emblema companiei? Perna este confectionata 100% manual si umpluta cu poliester, ceea ce o face sa fie destul de moale. Poti asadar sa te odihnesti pe ea, atunci cand simti ca grijile “virtuale” te depasesc sau s-o daruiesti unui prieten, fan al cunoscutului site de socializare, bineinteles. Poti sa-ti comanzi o astfel de perna cu 5 dolari, daca te afli in Statele Unite sau Canada si cu 10 dolari din oricare alta parte a globului. Stampile Like/Dislike Facebook a promovat expresia „Imi place”/ ”Like”, oferindu-le posibilitatea utilizatorilor de a da cate un „Like” tuturor fotografiilor, articolelor, video-urilor, expresiilor, statusurilor care le plac, aratandu-si astfel aprecierea si preferintele pentru anumite lucruri. Daca te numeri printre dependetii de „Like-uri” si uneori ai tendinta de a da „click” cu degetele chiar si pe hartiile de pe birou, poti sa-ti cumperi o stampila, care nu numai ca imprima „Like-uri”, dar si „Dislike-uri”, spre deosebire de reteaua de socializare (unde nu poti da dislike unei postari). Poti astfel chiar sa le arati subalternilor tai daca ti-au placut sau nu rapoartele pe care le-au realizat. O astfel de stampila te costa 15 dolari. Ornamente de Craciun Social Meteor a creat ornamente de Craciun, pentru fanii Facebook. Daca te numeri printre acestia, poti sa-ti achizitionezi cateva astfel de “globuri” sau chiar sa le confectionezi singur. Iti trebuie doar niste hartii de carton, markere si vreo doi metri de sarma/agrafe de birou. Facebook Box Mail Americanii folosesc acest mic gadget, sub forma de USB, pentru a-si monitoriza toate e-mailurile si mesajele primite pe Facebook. Cum functioneaza? Simplu: dispozitivul se aprinde, ba chiar te avertizeaza sonor de fiecare data cand ai un mesaj nou. Inovatorul dispozitiv costa aproximativ 22 de dolari. Tricouri cu ferestre si like-uri Personalizarea tricourilor este in voga de cativa ani. Cine nu a personalizat macar o data un astfel de articol de imbracaminte, pentru el sau vreun prieten? Cei mai multi care aleg astfel de produse, isi imprima diverse mesaje, fotografii, citate celebre sau desene amuzante. Potrivit ultimelor tendinte, pe tricouri se poarta acum ferestrele de Facebook cu diverse statusuri ori celebrele „Like-uri”. Pentru un astfel de tricou personalizat platesti 20 de dolari. Adidasii Facebook Impactul pe care l-a avut aceasta retea de socializare in intreaga lume l-a determinat pe Gerry McKay sa se gandeasca sa creeze o pereche de pantofi sport, care sa poarte semnatura celebrului site. Mai mult, incaltarile, care duc foarte mult cu originalul Addidas sunt o combinatie de albastru, alb si gri, nuantele care predomina site-ul de socializare. Pantoful aduce insa foarte mult cu originalul Adidas. Pe una din partile interioare ale pantofului apare sloganul lui McKay „Facebook este un instrument utilitar care te ajuta sa ramai conectat cu oamenii din jurul tau”, iar pe cealalta „Hai sa facem lumea sa fie mai deschisa si mai conectata”. Pantofii sunt unisex, iar o astfel de pereche costa 95 de dolari. Guma Facebook Un intreprinzator inspirat a inventat guma de mestecat Facebook, creata pe ideea „sa sarbatorim modul in care ne-am cunoscut pe Facebook”, si anume cum s-a legat o prietenie pe reteaua de socializare. Pentru o guma Facebook trebuie sa scoti din buzunar 1,25 dolari. Sursa ________________________________________________________________________________________________________________ Sunt sigur ca toate se vor vinde in numar cat mai mare. 1
Th3_GoD Posted April 9, 2011 Posted April 9, 2011 interesant , dar in acelas timp si stupid . ce atata comercializare ?cum te invarti ,cum te sucesti peste tot auzi de facebook...tv,panouri publicitare,filme etc etc. si mai e si chestia asta cu binecuvantarea site-ului de catre papa...sau chiar si denumirea "fata cartii" imi pare suspecta ...
DeathBringer Posted April 9, 2011 Posted April 9, 2011 mda..isi fac reclama.. :) in curand o sa avem si masini si electrocasnice facebook ? :)
Andu Posted April 9, 2011 Author Posted April 9, 2011 mda..isi fac reclama.. :) in curand o sa avem si masini si electrocasnice facebook ? :) Probabil. Este un brand destul de mare , la fel ca oricare altul are dreptul la reclama,nu?Ideea este ca nu ei isi fac reclama ci oameni obisnuiti cu ideei traznite .
Finnick Posted April 9, 2011 Posted April 9, 2011 Multe din ele sunt niste prostii, ce sa faci cu o stampila cu like? Maine, poimaine o sa vezi periuta facebook . Oricum cred ca o sa aiba succes :bananadance2:
Random Hero Posted April 9, 2011 Posted April 9, 2011 interesant , dar in acelas timp si stupid . ce atata comercializare ?cum te invarti ,cum te sucesti peste tot auzi de facebook...tv,panouri publicitare,filme etc etc. si mai e si chestia asta cu binecuvantarea site-ului de catre papa...sau chiar si denumirea "fata cartii" imi pare suspecta ... Fata cartii se traduce "book's face." Facebook e "cartea cu fete." 1
Motanul Posted April 9, 2011 Posted April 9, 2011 Americanii folosesc acest mic gadget, sub forma de USB, pentru a-si monitoriza toate e-mailurile si mesajele primite pe Facebook. Cum functioneaza? Simplu: dispozitivul se aprinde, ba chiar te avertizeaza sonor de fiecare data cand ai un mesaj nou. Inovatorul dispozitiv costa aproximativ 22 de dolari. Ce este asa inovator si de ce costa atat ? 1
Andu Posted April 9, 2011 Author Posted April 9, 2011 Americanii folosesc acest mic gadget, sub forma de USB, pentru a-si monitoriza toate e-mailurile si mesajele primite pe Facebook. Cum functioneaza? Simplu: dispozitivul se aprinde, ba chiar te avertizeaza sonor de fiecare data cand ai un mesaj nou. Inovatorul dispozitiv costa aproximativ 22 de dolari. Ce este asa inovator si de ce costa atat ? Nu mi se pare o suma chiar asa de mare. Inovator este pentru ca nu mai exista asa ceva. Daca stii tu , lumineaza-ne te rog.
Motanul Posted April 9, 2011 Posted April 9, 2011 Ce nu mai exista ? Un bec pe USB ? click Nu cred ca realizezi cat de usor se confectioneaza && programeaza asa ceva.
DeaN Posted April 11, 2011 Posted April 11, 2011 Sincer ? Mi se par niste prostii dar se gasesc destui cumparatori ...
RedLink Posted April 11, 2011 Posted April 11, 2011 Unele dintre ele chiar sunt nefolositoare dar presupun ca brad-ul vinde nu?
Andu Posted April 11, 2011 Author Posted April 11, 2011 Unele dintre ele chiar sunt nefolositoare dar presupun ca brad-ul vinde nu? Exact, mai mult brand-ul decat ideile.
RedLink Posted April 11, 2011 Posted April 11, 2011 O intrebare: Totusi Mark Zuckerberg & fondatorii nu au un trade mark, un copyright la numele retelei si a companiei implicit, cum de reusesc anumiti intreprinzatori sa scoata pe piata anumite produse cu marca facebook?
DeaN Posted April 11, 2011 Posted April 11, 2011 Poate au, poate n-au, dar cei de la Facebook sunt fericiti ca asa isi fac reclama ..
RedLink Posted April 11, 2011 Posted April 11, 2011 Poate au, poate n-au, dar cei de la Facebook sunt fericiti ca asa isi fac reclama .. Mai au nevoie de reclama? Dupa cum spune articolul isi fac cont cam 8 oameni pe secunda.