Andu Posted March 18, 2011 Posted March 18, 2011 Renault va experimenta în Europa un program de vânzare a modelelor Dacia prin Internet, pentru a preg?ti lansarea anul viitor a unui program mai larg, care s? protejeze pozi?ia de lider a grupului francez pe pia?a automobilelor low-cost fa?? de concuren?i precum Peugeot. "Vânz?rile prin Internet vor deveni rapid o realitate. Mul?i dintre clien?ii no?tri ?tiu deja ce vor înainte de a p??i în showroom-uri, astfel încât înfiin?area unui canal de vânz?ri online este justificat?", a declarat într-un interviu Gerard Detourbet, ?eful programului Entry pentru produse low-cost al Renault, transmite Bloomberg. Peugeot, cel mai mare produc?tor auto francez, analizeaz? crearea unui sistem de vânzare numai prin Internet destinat vehiculelor care vor fi construite în colaborare cu China Changan Automobile Group, a declarat în aceast? s?pt?mân? directorul de vânz?ri al grupului, Jean-Marc Gales, la Salonul Auto de la Geneva. Combinat? cu ma?inile ieftine lansate de companii asiatice, ini?iativa Peugeot concureaz? Dacia Sandero ?i alte modele ieftine care contribuie la cre?terea vânz?rilor Renault. "Am pornit de la ideea c? Dacia va fi l?sat? în pace maxim patru, cinci ani, înainte de intensificarea concuren?ei. Am ?tiut c? nu vom fi singuri pe pia?? la nesfâr?it", a spus Detourbet. Brandul Dacia s-a dovedit un succes nea?teptat în Europa de Vest, unde a compensat vânz?rile mai slabe ale modelelor Renault mai scumpe. Livr?rile mondiale ale Renault de modele f?r? preten?ii au urcat cu 28% în 2010, de trei ori mai mult fa?? de avansul înregistrat în cazul modelelor mai scumpe, ?i au reprezentat peste un sfert din volumul total, comparativ cu 15% în 2007. "Renault a avut întotdeauna o re?inere în privin?a vânz?rii Dacia în Europa, întrucât a ?tiut c? va d?una brandului principal ?i, într-o anumit? m?sur?, a?a a fost", a declarat Philippe Houchois, analist la UBS în Londra. Succesul m?rcii a scos în eviden?? cererea pentru ma?ini ieftine în ??ri precum Fran?a, a spus Houchois, ad?ugând c? este justificat ca ?i Peugeot s? profite. Gales, de la Peugeot, a ar?tat c? grupul poate vinde mai profitabil ma?ini ieftine decât Renault, Hyundai Motor, Skoda (divizie a Volkswagen) ?i oricare alte companii. "To?i vând ma?ini la pre?uri mai mici prin acela?i sistem costisitor de distribu?ie, care nu s-a schimbat în 90 de ani. Vorbim despre o abordare radical schimbat? a distribu?iei", a afirmat Gales într-un interviu la Geneva. Spre deosebire de Renault, care va continua vânzarea modelelor low-cost în showroom-uri ?i va experimenta retailul online, noul brand al Peugeot va fi comercializat exclusiv prin Internet. Peugeot ar putea negocia parteneriate pentru test-drivere prin firme de închiriere, serviciu care ar putea fi folosit eventual ?i de dealerii Peugeot ?i Citroen în vederea reducerii costurilor legate de ma?inile din showroom-uri, care ajung s? fie vândute ca second-hand. Vânzarea ma?inilor ieftine în afara magazinelor de prezentare Peugeot ?i Citroen ar trebui s? limiteze afectarea celor dou? branduri. Experien?a Renault arat? c? exist? riscuri, care pot fi reduse prin separarea distribu?iei ?i printr-un brand separat", a declarat Max Warburton, analist la Sanford C. Bernstein în Londra. Modelele Dacia sunt vândute sub sigla Renault pe unele pie?e, iar vizitatorii unora din showroom-urile europene pot vedea Renault Clio expus al?turi de modelul de dimensiuni similare Dacia Sandero, care este, în Fran?a, cu 5.500 de euro mai ieftin. Renault nu vede "absolut niciun semn" c? Dacia afecteaz? brandul principal, dar separ? dealerii, acolo unde vânz?rile sunt suficient de puternice, pentru a evita confuziile, a ar?tat Detourbet. Sursa
Guest koop Posted March 19, 2011 Posted March 19, 2011 sunt curios cate dacii o sa vanda ei prin internet in Ro cu actualele preturi la benzina. Renault nu vede "absolut niciun semn" c? Dacia afecteaz? brandul principal, dar separ? dealerii, acolo unde vânz?rile sunt suficient de puternice, pentru a evita confuziile, a ar?tat Detourbet. Astia de la "Reno" sunt niste dobitoci care isi dau singur omoru'. In loc sa investeasca in Renault, o firma, un brand care are deja clientii lui, istoria lui, isi baga picioarele si investesc in Dacia care, incetul cu incetul o sa le fure clientii. Prevad un "Reno" in faliment in cativa ani :-s... anyone ? put your hands up for that ...
Parazitu' Posted March 22, 2011 Posted March 22, 2011 ce sa vanda frate?dacia duster ? 10 mii de euro?pai cu 10 mii imi iau un seria 5 sau seria 7 de stai in cap din afara.. :-j sau stai ca era vorba de jeep aici.ok. aceeasi treaba. ok imi iau un toaureg din 2005..e drept mai vechi cu 5 ani si mai avansat cu 10 ani decat dusteru romanesc.ma lasa sincer rece.
2dor Posted March 22, 2011 Posted March 22, 2011 ce sa vanda frate?dacia duster ? 10 mii de euro?pai cu 10 mii imi iau un seria 5 sau seria 7 de stai in cap din afara.. :-j sau stai ca era vorba de jeep aici.ok. aceeasi treaba. ok imi iau un toaureg din 2005..e drept mai vechi cu 5 ani si mai avansat cu 10 ani decat dusteru romanesc.ma lasa sincer rece. Lumea nu se risca sa cumpere o masina SH , chiar daca e mai avansata dpdv tehnologic. Si daca omu vrea masina "low cost" in nici un caz nu o sasi cumpere Tuareg sau BMV X Garla.
Parazitu' Posted March 22, 2011 Posted March 22, 2011 Lumea nu se risca sa cumpere o masina SH , chiar daca e mai avansata dpdv tehnologic. Si daca omu vrea masina "low cost" in nici un caz nu o sasi cumpere Tuareg sau BMV X Garla. traiti in anominat de asta ganditi asa. fii sigur ca esti pe calea cea buna cu gandirea asta . de asta Romania prospera :) sa vad dusteru peste 5-6 ani daca mai are tabla pe ea.. :) ca si loganurile de altfel. PS: ai idee cam cat poate duce un 1.5dci renault de pe logan si cat poate duce un 1.9 tdi de pe un passat 2004 asa comparativ? :) stai calm ca nu ajunge nici la 20% din durabilitate. motor cutie caroserie.iar preturile sunt cam aceleasi. tu gandesti asa prietene..logic asa e romanu. merge cu masina pana ii sare tabla de pe ea e si logic sa nu te tenteze o masina straina ei bine in afara se respecta schimburile de ulei/consumabile iar o masina cu 300-400 mii km rulati in afara tarii nu se compara cu una 100 mii km rulati in Ro. :) nu vorbiti in necunostinta de cauza. parerile se pot exprima si altfel. PS: nu neg ca si in afara sunt tigai...1/100 sa zicem un maxim de cazuri. :) insa la noi e invers cam un 95/100 sunt prastie la motor cutie si roti :) asta e si cauza drumurilor insa si saracia din tara...cat si nepasarea proprietarilor. eh.dai frate pana ii sare roata..pe urma o repar de tot. la REMAT.
Motanul Posted March 22, 2011 Posted March 22, 2011 traiti in anominat de asta ganditi asa. fii sigur ca esti pe calea cea buna cu gandirea asta . de asta Romania prospera :) sa vad dusteru peste 5-6 ani daca mai are tabla pe ea.. :) ca si loganurile de altfel. PS: ai idee cam cat poate duce un 1.5dci renault de pe logan si cat poate duce un 1.9 tdi de pe un passat 2004 asa comparativ? :) stai calm ca nu ajunge nici la 20% din durabilitate. motor cutie caroserie.iar preturile sunt cam aceleasi. tu gandesti asa prietene..logic asa e romanu. merge cu masina pana ii sare tabla de pe ea e si logic sa nu te tenteze o masina straina ei bine in afara se respecta schimburile de ulei/consumabile iar o masina cu 300-400 mii km rulati in afara tarii nu se compara cu una 100 mii km rulati in Ro. :) nu vorbiti in necunostinta de cauza. parerile se pot exprima si altfel. PS: nu neg ca si in afara sunt tigai...1/100 sa zicem un maxim de cazuri. :) Nu cred ca ai inteles ce a vrut sa spuna 2dor.
Stalk3r Posted March 22, 2011 Posted March 22, 2011 Astia de la "Reno" sunt niste dobitoci care isi dau singur omoru'. In loc sa investeasca in Renault, o firma, un brand care are deja clientii lui, istoria lui, isi baga picioarele si investesc in Dacia care, incetul cu incetul o sa le fure clientii. Prevad un "Reno" in faliment in cativa ani :-s... anyone ? put your hands up for that ... Nu vreau sa te ofensez, insa tu ai trait intr-o pestera in ultimii 5 ani ? Dacia e una din cele mai vandute masini in europa, mai exact germania, franta si asa mai departe. Cum poti sa zici ca o trage in jos ? Mai repede as zice ca e invers. @Parazitu, daca nu ai fost/esti posesorul unei masini noi, in cazul de fata marca Dacia, atunci nu inteleg de ce te agiti ca pepsi-ul ca tu iti iei touareg la 10 000 euro sau bmw seria 5/7 , asta stiti toti, "am bani.. jap in germania, cumpar bmw seria 7 din 1990 si is shaf, ajung in tara o bag in service in fiecare zi". Eu am o Dacia logan de aproape 4 ani, iar pentru cei aproximativ 5500 euro cat am dat pe ea de noua, pot sa zic ca afacerea a fost pur si simplu excelenta. Eu nu am dus masina 1 data la service, tot ce am facut e sa schimb uleiul la timp si filtrul de aer. Absolut nimic altceva nu a fost schimbat pe ea si merge ca noua, motorul suna exact ca nou. Si sa nu se inteleaga gresit, sunt de acord sa iei masina sh de afara, dar nu cu 300 000 km la bord, sa zicem cu 100 000 - 150 000 cel mult, dar sa dai banii pe una mai rodata de atata ... tre sa fi obsedat. Parerea mea.
Denzel_Lsd Posted March 22, 2011 Posted March 22, 2011 sunt curios cate dacii o sa vanda ei prin internet in Ro cu actualele preturi la benzina. Nu se simte criza pretului mare la benzina in Romania ...arunca un ochi prin trafic... O sa aiba clienti si pe internet sigur . Totu in favoarea lor .
MurDoc Posted March 23, 2011 Posted March 23, 2011 Nu vreau sa te ofensez, insa tu ai trait intr-o pestera in ultimii 5 ani ? Dacia e una din cele mai vandute masini in europa, mai exact germania, franta si asa mai departe. Cum poti sa zici ca o trage in jos ? Mai repede as zice ca e invers. @Parazitu, daca nu ai fost/esti posesorul unei masini noi, in cazul de fata marca Dacia, atunci nu inteleg de ce te agiti ca pepsi-ul ca tu iti iei touareg la 10 000 euro sau bmw seria 5/7 , asta stiti toti, "am bani.. jap in germania, cumpar bmw seria 7 din 1990 si is shaf, ajung in tara o bag in service in fiecare zi". Eu am o Dacia logan de aproape 4 ani, iar pentru cei aproximativ 5500 euro cat am dat pe ea de noua, pot sa zic ca afacerea a fost pur si simplu excelenta. Eu nu am dus masina 1 data la service, tot ce am facut e sa schimb uleiul la timp si filtrul de aer. Absolut nimic altceva nu a fost schimbat pe ea si merge ca noua, motorul suna exact ca nou. Si sa nu se inteleaga gresit, sunt de acord sa iei masina sh de afara, dar nu cu 300 000 km la bord, sa zicem cu 100 000 - 150 000 cel mult, dar sa dai banii pe una mai rodata de atata ... tre sa fi obsedat. Parerea mea. Same, thing. Logan de 5 ani niciodata dus in service. Inafara de schimb de ulei si schimb de cauciucuri cost de intretinere 0. Dar mai sunt si alte motive pentru care nu mi-as lua un bemve sau un tuareg, pentru unii destul de usor de depasit. Scurte exemple: oglinda dacia la dezmembrari - ~ 50 lei - oglinda bemveu ~ 150 lei diferenta de cost la asigurare diferenta de impozit diferenta la orice piesa stricata si lista poate continua Daca ar fi doar banii initiali ce ii dai pe masina e ok, dar costurile ulterioare sunt incomparabile.
Stalk3r Posted March 24, 2011 Posted March 24, 2011 ^da si acu o sa vina unu sa zica, ca un tuareg se strica odata la 100 de ani or somthing, well eu sincer de fiecare data cand trec pe langa un service vad o masina straina acolo si nicidecum logan-uri :tiphat: Anyways, las ca ramanem noi si germanii cu masinile astea proaste, si cumpara ei vw si bmw-uri cu 300 000 de km la bord :)
Dumnezeu Posted March 24, 2011 Posted March 24, 2011 :-? chear ma gandeam in ultimu timp ce masina sa-mi iau in toamna . ideia mea e ca ma costa mai putin sa iau o masina sh decat sa iau o dacie noua. am vazut si in turcia,italia,ca dacia chear este prezenta in trafic dar nene nu pot compara o masina sh de 10 ani cu o dacie noua de cum te pui pe scaunul unei masini sh simti calitatea,in dacie te simti ca intro cutie . dacia viata maxima 10 ani ,masina sh viata minima 25 ani.
2dor Posted March 24, 2011 Posted March 24, 2011 dacia viata maxima 10 ani ,masina sh viata minima 25 ani. De ce am o Dacie 1310 , fabricata in 1995 langa casa in conditii optime de functionare ? :blink:
Parazitu' Posted March 24, 2011 Posted March 24, 2011 De ce am o Dacie 1310 , fabricata in 1995 langa casa in conditii optime de functionare ? :blink: mai are tabla pe ea?sau e putreda total. sau a fost vopsita odata la 5 ani si antifonata.
marius_truckerfan Posted March 26, 2011 Posted March 26, 2011 mai are tabla pe ea?sau e putreda total. sau a fost vopsita odata la 5 ani si antifonata. Hai ma...., iti arat o Dacie cu 10 ani mai batrana decat a lui 2dor, si n-are strop de rugina pe ea, intretinuta cum trebuie. Tu ai impresia ca Dacia=cacat ? Ai macar idee ce inseamna o masina low-cost ? Low-cost pentru tine reprezinta doar pretul achizitionarii ? Nu, reprezinta si intretinerea. Ai grija, incepe sa-ti dea inteligenta pe afara. Nu sari cu gura pe mine, si eu sunt pasionat de modelele vechi de la Bmw/Mercedes, dar daca as avea nevoie de o masina care sa ma duca doar din punctul A in punctul B (ex. Servici), Loganul ar fi o alegere foarte buna. Numai bine.
2dor Posted March 26, 2011 Posted March 26, 2011 mai are tabla pe ea?sau e putreda total. sau a fost vopsita odata la 5 ani si antifonata. Odata a fost vopsita de la fabricare.