Jump to content
Guest lcotfas

RDS in Presa

Recommended Posts

Posted

Articolul de la adresa de mai jos, k si prezentul post sunt un bun exemplu de incompetenta si de lipsa de intelegere, de care se pare k dau dovada din plin clientii RDS.

http://www.hotnews.ro/pp_articol_5721-RDS-...-de-clienti.htm

P.S. Imi cer scuze adminu-lui care va trebui sa mute/steraga acest post. Tin sa mentionez k am incerkt sa postez direct in Recycle Bin. wink.gif

Posted

lol cat de repede circula articolu respectiv..cred in cateva zile a trecut prin toata tara...trebuia sa ii ajunga pe nenorocitii aia de la rds macar atat ca oricum nu cred ca se face nimik...gunoaiele ordinare , in craiova au mai bagat 1-2 servere cica si se presupune ca merge netu mai bine...da merge dar daca iti apare odata disconect poti sa fii sigur ca 100% o sa pici......sunt curios daca ma duc sa ma cert cu ei tot asa o sa zica: nu are cum sa fie de la noi , vezi daca ai modemu bagat in priza

rds = reteaua distribuitorilor saraci

Posted

Ce bine ar fi sa fie numai in Iasi probleme! Oricum concluzia mea e k Sectorul 6 e si mai departe de Bucuresti decat Iasiul sau cel putin asa mi s-a parut in acesti 3 ani in care am avut onoarea sa fiu client RDS.

Posted

Dau o bere cui imi spune de ce primesc in fiecare zi mail-ul de mai jos si 2 cui imi spune un motiv intemeiat pentru care primesc mail-uri VIRUSATE de pe admin@rdslink.ro(sau poate k ma minte NAVu' blink.gif ).

"Dear user lcotfas,

You have successfully updated the password of your Rdslink account.

If you did not authorize this change or if you need assistance with your account, please contact Rdslink customer service at: admin@rdslink.ro

Thank you for using Rdslink!

The Rdslink Support Team

+++ Attachment: No Virus (Clean)

+++ Rdslink Antivirus - www.rdslink.ro "

Posted

Nu e ceva in articolul ala care nu s-a discutat aici. Treaba cu facturile e adevarata (au fost si vreo 2 threaduri despre asta), eu n-am mai primit una la timp de un an sau mai mult. Totusi am vorbit la RDS si mi-au zis ca nu sunt probleme, deconectarea se face dupa vreo 2-3 saptamani, nu dupa 2 zile cum zic in articol, si niciodata nu mi-au aplicat penalizari pt ca n-am platit la timp (de ex acum n-am platit inca, desi probabil era scadenta de cateva zile). In rest, partea cu modificatul preturilor si tot restul... v-am zis ca asa e contractul, cine l-a citit a inteles de la inceput cum sta situatia. Dar asta e, cata vreme nu ai altii la scara blocului n-ai alt ISP de ales, iar pt mine cel putin retelele de bloc nu sunt o alegere viabila.

Posted

Nu stiu ce se plang atata de Rds ca eu personal nu am avut nici o problema majora pana in prezent. Facturile mi-au venit la timp (am netul din luna octombrie, parca) telefonul se aude chiar foarte bine, viteza netului este in parametrii normali(32KB\s), au raspuns la telefon si mail-uri la timp, deci repet nu am de ce sa ma plang,chiar daca unii zic ca nu le mrge tel., se desincronizeaza modemul etc.etc. Rds-ul mi-a oferit pana in prezent servicii de calitate.

Rds rulsz !!!!!!!!

Posted

Eu nu stiu ce e aia factura. Intr-adevar, am primit facturi pe primele 3 luni, fiecare dupa vreo luna. Dupa ce mi-au taiat accesul la net prima oara m-am invatat minte.

Dupa ora 18 am 29kb/s, dar cand mai fac ei vreo minunatie si cade telefonul ii multumesc lui dzeu ca n-am renuntat la romtelecom.

Posted

1. facturile chiar nu sunt trimise la timp in cazul persoanelor fizice (nu ai nevoie de factura decat daca vrei sa platesti prin banca). eu am primit-o a.c. de 2-3 ori (doar atunci cand treceau 2 saptamani de la data limita), dar nu am platit niciodata vreo penalizare pt ca nu o plateam pana la data scadenta, si nici nu am fost deconectat/decablat vreodata.

2.

Societatea nu raspunde pentru pierderile cauzate clientilor

nici nu trebuie sa raspunda din moment ce nu este un contract pt un abonament cu viteza minima garantata eusa_doh.gif (pt cei care nu stiu, un abonament cu o viteza minima garatata de 32kbps este enorm de scump)

3.

In momentul contactarii reprezentantilor RDS, la ce nebunie este la sucursalele firmei, clientul nu are timp sa citeasca cele aproximativ 20 pagini (doua contracte, unul pentru internet si unul pentru telefonie). Semneaza si pleaca. Abia cind apar probleme, observa ca nu are nici un drept, ci numai obligatii... Degeaba te plingi la "Protectia Consumatorului".

sa fim seriosi, cati dintre voi cititi sau macar ati citit EULA la vreun program pe care-l folositi fie el cu licenta/freeware/shareware/trial/warez?

macar ati citit contractul dupa ce l-ati semnat? (chiar si dupa 1 an)

3/4 din ce scrie acolo sunt numai porcarii (se vede ca e la mijloc o firma concurenta), iar la preturile abonamentelor serviciile sunt destul de bune (pe o conexiune dial-up stateam 50-60 ore pe luna la o viteza de 40-50kbps numai seara si plateam 1mil taxe telefonice)

nu am auzit pe nimeni vreodata sa zica de firme precum orange sau connex ca isi bat joc de clientii lor (chiar credeti ca nu-si bat joc de nimeni? 24.gif)

PS: a mai fost facut un topic despre aceeasi tema

Posted

In momentul contactarii reprezentantilor RDS, la ce nebunie este la sucursalele firmei, clientul nu are timp sa citeasca cele aproximativ 20 pagini (doua contracte, unul pentru internet si unul pentru telefonie). Semneaza si pleaca.

Asta deja e prostie, cine te grabeste? Eu sunt pro citirea in detaliu a contractelor, ca nu stii niciodata ce se ascunde...

Posted

adevarul e ca daca te apuci sa citesti acolo .. face aia o fatza la tine ... eu am citit putzin .. si deja se uita urat ... si statea si lumea in spatele meu la rand tongue.gif .. pleci si batut de la sediu de la RDS

dar il citesti aks si eventual te duci si itzi exprimi nemultzumirile ... cu mai mult sau mai putzin succes

Posted
blink.gif Ma cam sperie articolul,sunt cu internetu la rds de vreo doua luni (Pitesti)decit niste intreruperi de retea (rezolvate rapid),dar nu cred ce scrie acolo.Probabil niste concurenti ofticati pe extinderea rds....
Posted

Pentru serviciile ce ei le ofera, bune rele cum sunt, eu sunt super multumit. Sa fim seriosi: 32 kB/s si trafic nelimitat la nici 300.000 pe luna ? Stiu ca nu ar strica mai mult, dar trebe sa te multumesti cu ceea ce ai... cel putin pana vine o concurenta serioasa.

Posted

w1seman treaba cu cititul contractelor e simpla parerea mea. indiferent de ce fata face aia si de ce scirtaie ea u ai dreptul de a citi tot contractul inainte de semnarea acestuia pt. a lua la cunostinta toate clauzele contractuale! data vitoare cind tre sa citesti un contract si comenteaza aia cheamai patronu! inseamna ca ea iti incalca drepturile! good luck allz occasion14.gif

peace tiphat.gif

Posted

Si eu sint multumit de RCS&RDS.

Cu viteza ar putea sa se apropie macar de ce scrie in contract(nu stiu daca viteza de browsing tine de rds).

Ar trebui sa vina si alt provider in Baia-Mare pentru ca se asteapta la rind pentru conectare si cite 4(patru) luni angry4.gifcussing.gif

Posted

tipic ..la pretu asta sunt multumit!!!!! tipic pentru retardati si dupa aia ne mai miram dc suntem inapoi cu 1000 de ani .....in fine dupa 1 an s-au gandit si ei sa umble la jucarie si sa meaga iar netu cum treb...sper sa ii tina

Eu sunt multumit!

Asta ma face sa intru in categoria ta? Ai grija la limbaj sau iei o pauza...

tiphat.gif

Posted

DarkBringer.......de ce nu itzi alegi tu alt InternetBringer si ne scutesti de faza cu retardatii???Si eu sunt in categoria retardatilor carora nu le plateste taticu si mamica cate un abonament de 100 $ si ma multumesc cu cel de 9$..Pe mine ma nemultumeste relatia RDS-client!!!

Posted

Am nevoie de niste informatii si nu stiu unde sa postez...

numai probleme cu conexiunea de net si as vrea sa-mi iau o antene...poate cineva sa-mi explice care e procedura si anumite lucruri amanuntite...pls

vreau sa stiu cat mai multe...merci

Posted

RDS poate anunta majorarea tarifelor prin lipirea unui afis la buda din Gara de Nord!

LOOOOOOOOOOOOOOL!!! Bah da i-a facut de ras cu asta

Posted

DarkBringer.......de ce nu itzi alegi tu alt InternetBringer si ne scutesti de faza cu retardatii???Si eu sunt in categoria retardatilor carora nu le plateste taticu si mamica cate un abonament de 100 $ si ma multumesc cu cel de 9$..Pe mine ma nemultumeste relatia RDS-client!!!

tu ai inteles ceva din ce am zis eu? ce legatura are abonamentu mai mare?

Posted

Eu sunt din Brasov si am de ceva vreme RDS-ul si nu am avut nici o problma cu ei.

Nici cu intarzierea facturilor nici cu nimic. Degeaba vorbitii voi asa despre el dar parerea mea e ca este cel mai tare provider de net din Romania care merge cel mai calumea.

S-a nu imi spuneti voi mie ca v-a convine mai mult Romtelecom decat RDS

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...