Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

boomeey

Event: Push it

Recommended Posts

Model 1: eventul se face pe echipe gen pusher (sm,mg,dl,bk - charuri care imping) + bilutza (bk,mg,elf,dl,sm - charuri care sunt impinse)

se va alege o harta unde se va desfasura eventul. de preferabil un spatiu deschis, fara prea multe obstacole, gen devias 4

se vor alege 4 sau 5 piloni (orice caracter poate fi ales ca pilon) si vor fi asezati in linie dreapta, la distanta de 4-5 coordonate unul de celalalt.

echipele participante vor trebui sa faca slalom printre piloni. pusherul va trebui sa-si impinga coechipierul printre piloni in asa fel incat sa-i ocoleasca pe toti dar fara a sari peste. se vor folosi doar vrajile lightning, skill de arma, skill de cal.

exemplu:

http://img641.imageshack.us/i/eventhp.jpg/

Uploaded with http://imageshack.us

Echipele sunt descalificate daca:

*pusherul foloseste alta vraja pentru a-si deplasa coechipierul (gen summon, massteleport)

*bilutza isi schimba coordonatele de una singura - merge (pentru a-si ajuta pusherul)

*echipele sunt ajutate din exterior gen: alti pusheri, elite, etc.

Din momentul in care se da startul, pana se ajunge la finish, adminul va trebui sa cronometreze timpul in care s-a parcurs traseul prestabilit. (se poate cronometra cu ajutorul comenzii /time)

cand adminul spune Start!, echipa participanta va trebui sa dea trade adminului (ambii jucatori), abea apoi va putea incepe cursa.

cand se ajunge la finish, ambii participanti vor trebui sa dea trade adminului.

atat la start cat si la finish adminul va folosi comanda /time in timp ce va avea trade-ul deschis cu participantii, si va face print. (acelasi lucru pot face si participantii)

Model 2: eventul se poate face fara piloni, dar pe una din mapele tip labirint. gen: losttower7, traseul intrare (prima curba) - pod (intrarea pe pod)

pusherul va trebui sa-si impinga coechipierul pe harta, dar fara a primi nici un fel de ajutor din exterior. (se poate face duel intre coechipieri)

se vor folosi doar vrajile lightning, skill de arma, skill de cal.

Echipele sunt descalificate daca:

*pusherul foloseste alta vraja pentru a-si deplasa coechipierul (gen summon, massteleport)

*bilutza isi schimba coordonatele de una singura - merge (pentru a-si ajuta pusherul)

*echipele sunt ajutate din exterior gen: alti pusheri, elite, etc.

Din momentul in care se da startul, pana se ajunge la finish, adminul va trebui sa cronometreze timpul in care s-a parcurs traseul prestabilit. (se poate cronometra cu ajutorul comenzii /time)

cand adminul spune Start!, echipa participanta va trebui sa dea trade adminului (ambii jucatori), abea apoi va putea incepe cursa.

cand se ajunge la finish, ambii participanti vor trebui sa dea trade adminului.

atat la start cat si la finish adminul va folosi comanda /time in timp ce va avea trade-ul deschis cu participantii, si va face print. (acelasi lucru pot face si participantii)

@se pot stabili dinainte premiile

@eventul se poate face pe guilde/aliante

enjoy! :)

Link to comment
Share on other sites

Si sa fie si mai dificil ... pusherul sa fie un caracter full si bilutza unul non-rr ! :>

La cati stalpi ai pus pe harta aia .. ar dura ceva eventul.

Nu cred ca este postibila chestia cu stalpii, dar s-ar putea face eventul in lorencia iesirea de jos la gard. Sa se faca un tur de gradina ! Merita incercat. :cool2:

Link to comment
Share on other sites

s-ar putea tine eventul si pe traseul din lorencia folosit la cursele de uniria/dino.

nu e nimic batut in cuie; stalpii pot fi 2-3-4, in functie de cati playeri doreste adminul sa implice in eveniment.

@daca s-ar filma, ar fi si mai frumos.

Link to comment
Share on other sites

si daca moare bilutza si apare la finish...:-?

daca moare biluta echipa e descalificata

pare interesant sper sa se faca eventul

Daca nu aveti nimic de spus, atunci nu faceti spam degeaba

Eu ma gandeam sa il fac in devias2 la castel. O echipa pleaca de pe o aripa a castelului si cealalta de dincolo. Cine scoate "biluta" primu din castel castiga.

Link to comment
Share on other sites

Sau se poate altfel :) doar ca e nevoie de mai multi oameni care sa supravegheze.

Avem 2 castele in devias.

Din d2 porneste echipa Rosie din d3 echipa Verde.

"Mingea" sa fie un caracter destul de mare ca sa nu moara prea repede.

5 in party dintre care 1 este "mingea" iar ceilalti 4 o "imping".

Prima echipa care ajunge in castel-ul advers castiga:) (in camera tronului).

Link to comment
Share on other sites

daca moare biluta echipa e descalificata

Daca nu aveti nimic de spus, atunci nu faceti spam degeaba

Si sa fie si mai dificil ... pusherul sa fie un caracter full si bilutza unul non-rr ! :>

acu vezi dc intrebam de "moartea" bilutei ?

Link to comment
Share on other sites

Sau se poate altfel :) doar ca e nevoie de mai multi oameni care sa supravegheze.

Avem 2 castele in devias.

Din d2 porneste echipa Rosie din d3 echipa Verde.

"Mingea" sa fie un caracter destul de mare ca sa nu moara prea repede.

5 in party dintre care 1 este "mingea" iar ceilalti 4 o "imping".

Prima echipa care ajunge in castel-ul advers castiga:) (in camera tronului).

e buna si ideea asta. poate fi si dintr-un castel in celalalt, cu/fara un party full care sa o impinga. pe bilutza, nu pe minge :)) eventul meu, ii ziceti cum am numit-o eu :))

no offence da suna mai misto bilutza decat minge :rofl2:

acu vezi dc intrebam de "moartea" bilutei ?

o iei pe cealalta. de obicei sunt doua, nu? :))

OT: daca moare bilutza echipa e descalificata.

Link to comment
Share on other sites

Sau se poate altfel :) doar ca e nevoie de mai multi oameni care sa supravegheze.

Avem 2 castele in devias.

Din d2 porneste echipa Rosie din d3 echipa Verde.

"Mingea" sa fie un caracter destul de mare ca sa nu moara prea repede.

5 in party dintre care 1 este "mingea" iar ceilalti 4 o "imping".

Prima echipa care ajunge in castel-ul advers castiga:) (in camera tronului).

Si mai buna ideea ! Si daca echipele se intalnesc pe drum, sa existe posibilitatea ca 1 membru al echipei X sa aibe dreptul sa blocheze inaintarea bilutzei echipei adverse (dar nu mai mult de 1 caracter). De exemplu intr-un party de 5:

1 = bilutza ;

3 = pusheri;

1 = "block in"-ul.

In cazul asta trebuiesc 2 admini la event, fiecare sa urmareasca cate o echipa.

Link to comment
Share on other sites

Si mai buna ideea ! Si daca echipele se intalnesc pe drum, sa existe posibilitatea ca 1 membru al echipei X sa aibe dreptul sa blocheze inaintarea bilutzei echipei adverse (dar nu mai mult de 1 caracter). De exemplu intr-un party de 5:

1 = bilutza ;

3 = pusheri;

1 = "block in"-ul.

In cazul asta trebuiesc 2 admini la event, fiecare sa urmareasca cate o echipa.

buna si ideea asta. daca o echipa trebuie sa-si mute bilutza dintr-un punct A pana intr-un punct B, echipa adversa isi poate desemna un singur membru care sa aiba dreptul sa-si impiedice adversarii sa ajunga la finish.

Sau baga GMii +1 la agility si sunt ei bilutza :lol: In felul asta pot supraveghea linistiti corectitudinea eventului.

gata, s-a votat. adminii fac pe bilutzele :D

Link to comment
Share on other sites

Sau baga GMii +1 la agility si sunt ei bilutza :lol: In felul asta pot supraveghea linistiti corectitudinea eventului.

GM=guild master sau game master ? parca game masteri nu au full status ? si cu ce zicea zbumdeamon nare rost sa complicati eventu mai multi admini = nu se va face si asa daca sunt 3 admini deacord sa vina eu zic ca e super cum a zis boom !

Link to comment
Share on other sites

GM=guild master sau game master ? parca game masteri nu au full status ? si cu ce zicea zbumdeamon nare rost sa complicati eventu mai multi admini = nu se va face si asa daca sunt 3 admini deacord sa vina eu zic ca e super cum a zis boom !

Oricum e nevoie de 2 GM ca sa stea cu ochii pe cele doua echipa care se intrec. In loc sa stea pe langa si sa se uite, poti fi chiar ei bilutzele. Asa pot superviza si sunt si siguri ca bilutza nu se misca singura :)

gata, s-a votat. adminii fac pe bilutzele :D

Adminii au fost intotdeauna bilutzele! Ce naiba, credeam ca stii pana acum! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Oricum e nevoie de 2 GM ca sa stea cu ochii pe cele doua echipa care se intrec. In loc sa stea pe langa si sa se uite, poti fi chiar ei bilutzele. Asa pot superviza si sunt si siguri ca bilutza nu se misca singura :)

Adminii au fost intotdeauna bilutzele! Ce naiba, credeam ca stii pana acum! :lol:

n-am zis eu :D

@daca se face pe cronometru, nu e nevoie sa fie 2 admini. se pot face pe rand.

@o alta regula ar trebui adaugata: daca se face pk la eventul asta, echipa e descalificata.

Link to comment
Share on other sites

Sau baga GMii +1 la agility si sunt ei bilutza :lol: In felul asta pot supraveghea linistiti corectitudinea eventului.

Corect, numai ca daca se baga 1 punct in plus la agilitate daca nu ma insel, parca nu merge mutat caracterul pe alte coordonate, ca si cum ar fi phono :-??

Link to comment
Share on other sites

daca vreti fac eu pe bilutza universala :))

nu e nevoie de charuri mici ca sa impinga. si 5 sm full daca trag intr-un bk full nu reusesc sa-l omoare. (i se poate da foarte usor mana shield inainte)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...