Random Hero Posted August 4, 2010 Posted August 4, 2010 Pentru aceia dintre noi care traiesc cu impresia ca recesiunea a lovit crunt doar Romania, imaginile care urmeaza vor sublinia foarte plastic faptul ca lucrurile nu stau deloc asa. Cel putin la nivelul industriilor automobilistice. Colosi de talie mondiala care activeaza in aceasta sfera de productie si-au oprit liniile de asamblare si sunt nevoiti sa concedieze sute si chiar mii de angajati. Motivul evident, oamenii nu isi mai permit achizitionarea autoturismelor, astfel ca hectare intregi detinute de companiile auto sunt aglomerate de mii de masini fara cumparatori. Nissan si-a anuntat planurile de reducere a personalului fabricii din Sunderland, cu 1.200 de muncitori. Mii de masini nevandute sunt acum ingramadite pe si in jurul pistei de testare a niponilor. Honda si-a incetat productia la fabrica din Swindon, inca din luna aprilie a acestui an. Impreuna cu rivalii de la Toyota, compania sisteaza productia atat in Japonia cat si in restul lumii. Tot in acest an, si Jaguar Land Rover a renuntat la 450 de lucratori. Zonele de stocare pentru automobile din Corby, Northamptonshire, si-au atins capacitatea maxima. Masini importate pastrate in stocul din Sheerness, asteptand sa le fie livrate dealerilor. Autoturisme recent importante acopera in intregime suprafata de 60 de hectare a centrului de distributie Toyota, din Long Beach, California. Stocul de masini importate al portului Newark, New Jersey. Stocuri de camionete Ford in Detroit, Michigan. Stocuri uriase de masini blocheaza activitatile portuare in Valencia, Spania. Autoturismele Peugeot asteapta in portul Civitaecchia, pentru a fi transportate pe mare in Italia. Masini nevandute la Docurile Avonmouth, in apropiere de Bristol. Mii de masini noi sunt stocate pe pista de aterizare scoasa din uz a bazei aeriene Upper Heyford, de langa Vicester, Oxfordshire, inca din decembrie 2008. sursa: descopera
flakyn1 Posted August 4, 2010 Posted August 4, 2010 Am ramas cu gura cascata cand am vazut atatea masini noi nefolosite. Intradevar asta chiar este o criza automobilistica mondiala si nu stim cat va mai dura..
The Wizard Posted August 4, 2010 Posted August 4, 2010 sa mai lase la pret, decat sa rugineasca afara.
GoodHope Posted August 4, 2010 Posted August 4, 2010 sa nu le dea foc intentionat sa incaseze asigurarea, ca mai izbucneste o criza
marius_truckerfan Posted August 4, 2010 Posted August 4, 2010 Da, de exemplu ultima poza, voi credeti ca masinile alea sunt ca noi ? Stau acolo de imediat 2 ani, in interior cred ca este deja si mucegai, ca sa nu mai zic de bord, care bat pariu ca n-are protectie solara, si a crapat in atata timp.
Lancelot Posted August 4, 2010 Posted August 4, 2010 Mda..si la noi in tara sunt parcurile pline de masini..la fel si cele de la recuperare de credite/leasing..de fapt o cale usoara de a cumpara masini acum este sa ai relatie intr-o banca..iti iei masina la jumate de pret..masina unui amarat care nu a mai avut bani de rate :) Cat despre poze..asta inseamna cand lucrezi pe surplus..
vLaur Posted August 5, 2010 Posted August 5, 2010 Si totusi,sunt marci auto care sfideaza criza.Nu exista o explicatie rationala.De exemplu,Volkswagen,compania ale carei actiuni cresc aproape fara incetare de la inceputul crizei mondiale,sfideaza orice prognoza si orice asteptare.Constructorul german a crescut atat de mult incat a depasit ca valoare de piata alti multi mari constructori de pe piata automobilistica.Unul dintre motive ar fi acela ca Volkswagen nu vinde/a vandut foarte multe unitati in S.U.A,acolo unde criza s-a resimtit foarte puternic,in comparatie cu alte marci din bransa.Ca un deznodamant,probabil cel mai greu au resimtit criza cei care nu au gestionat capitalul foarte bine,oameni care si-au luat masini scumpe pe credite "cu buletinul" si care acum intr-adevar nu au de unde sa plateasca.Ca si constructorii, si oamenii au pus temeliile acestei crize.
Kanye Posted August 7, 2010 Posted August 7, 2010 Daca au produs masini ca nemancatii ii cred si eu ca numai eu ce face cu ele .. :-j