2dor Posted May 20, 2010 Posted May 20, 2010 Bucuresti , metrou1 calatorie = 1 intrare la metrou care iti permite sa circuli cat vrei in interiorul metroului2 calatorii = 2,5 lei 10 cal, 8 leiAbonament lunar 25 leiNu circulati niciodata cu magistrala 4 (patru) e un film horror.
blk Posted May 20, 2010 Posted May 20, 2010 Ce-are magistrala 4? :( O folosesc in fiecare zi spre serviciu si e ok..
[Convicted]Lance Posted May 20, 2010 Posted May 20, 2010 mda si eu cand folosesc mijloacele de transport in comun..mai rar e drept..de obicei optez pentru metrou..in general RATB'ul e ok dar pe deasupra e foarte aglomerat..si nu are rost sa pierzi vremeaPS foloseam des RATB in perioada liceu - facultate..am prins vremurile alea cu autobuze din filmele cu Freddy..era o expreinta de neuitat si vara si iarna :D
Dropkillerz Posted May 20, 2010 Posted May 20, 2010 Atata timp cat preferati sa NU va platiti calatoria cu mijloacele de transport in comun si 'vi se rupe' de regulamente si legi nu aveti dreptul sa pretindeti transport modern si civilizat sau respectarea drepturilor voastre cetatenesti. Cand veti gasi de cuviinta sa coborati din copac, se va mai putea schimba ceva si pe-aici prin tara asta :P . Eu mereu mi-am luat si o sa-mi iau bilete pentru ca-mi place sa platesc pentru ceea ce folosesc,au fost unele zile cand am ajuns tarziu in statie si n-am apucat sa-mi iau,dar in rest,mereu am la mine. :)Tin sa cred ca 90% din cei ce folosesc mijloace de transport in comun isi iau bilete,dar banii unde se duc?
Shadow * ClimaCool Posted May 24, 2010 Posted May 24, 2010 OradeaTramvaiele Siemens pe care le-au adus la Oradea sunt minunate, desi inca nu am fost niciodata cu ele totusi sunt superbe pe langa cele vechi aduse de dincolo Tatra si ce stiu eu ce feluri mai is. Nu fac nici un zgomot, nici nu le auzi ca vin, de abia le auzi cand trec pe langa tine, pe langa asta au design futurist, cred ca au si aer conditionat si incalzire daca nu ma insel etc etc. Minusul ar fi ca au costat destul de mult, 2,7 milionae de euro un singur tramvai, deci cele 10 au fost 27 de milioane de euro, ceea ce cred ca a fost o investitie mult prea mare pentru un oras sufocat de masini in care transportul in comun nu mai are nici un avantaj, nu au cai de acces separate, cat fac cu masina atata faci si cu alea, daca amuz 7-8 ani inca nu aveai loc in autobuz, poate stateai sa plece 3 autobuze pana reuseai sa urci pe al 4'lea, acuma toate astea sunt goale, tramvaiele circula goale, transportul in comun e o afacere cam abandonata si non profit.De asemenea tot traseul liniilor ferate a trebuit reconfigurat, marindu-se spatiile dintre sinele ce merg pe sens opus, dintre sine si refugiul de pietoni, si dintre sine si pasajele subterane, pentru ca aceste tramvaie sunt mai late, mai lungi, mai joase, etc.Sursa:https://www.cee.siemens.com/web/romania/ro/...08laOradea.aspxCel mai modern tramvai Siemens de tip ULF a fost inaugurat in data de 23 aprilie 2008 la Oradea23 aprilie 2008, 16:00--------------------------------------------------------------------------------Primaria Municipiului Oradea, Consiliul Local Oradea, Regia Autonoma Oradea Transport Local si Siemens Romania au inaugurat primul tramvai cu podea foarte joasa (Ultra Low Floor - ULF) din Romania, unul dintre cele mai moderne tramvaie din lume.Conform contractului incheiat cu Primaria Municipiului Oradea, Siemens va livra inca 9 astfel de tramvaie pana în luna mai 2009. Primul tramvai a intrat in exploatare dupa o perioada de testare pe reteaua de trasee a operatorului local de transport. Acest vehicul de generaţte noua a fost conceput initial pentru infrastructura Wiener Linien (n.r. operatorul de transport local din Viena) si pentru a raspunde cerintelor de confort ale pasagerilor, intre care: aer conditionat, treceri la nivel prin compartimentul pasagerilor, sisteme de informatii si facilitati pentru persoanele cu dizabilitati. Lung de 24 de metri, tramvaiul ULF este propulsat de 6 motoare, are 5 usi, 45 de locuri pe scaun, o capacitate totală de 195 de pasageri, incalzire si aer conditionat. In timpul calatoriei, pasagerii sunt informati cu privire la statia care urmeaza. Noile tramvaie Siemens care vor circula in municipiul Oradea sunt dotate cu dispozitive de detectie a fumului si a caldurii, toate informatiile de la detectoare fiind transmise vatmanului. Utilizarea de materiale ignifuge si necombustibile completeaza conceptul de siguranta al vehiculului.Poze:https://www.cee.siemens.com/web/romania/ro/...00001678792.jpghttp://www.oradea.ro/images/stories/Tramva..._Jozsi14(1).jpghttp://media.photobucket.com/image/tramvai...utobuzenoi3.jpghttp://forum.transira.ro/files/interior_50_186.jpg
marius_truckerfan Posted May 24, 2010 Posted May 24, 2010 In Targu Mures o calatorie e 1,5 lei. Autobuze sunt Maz-uri dinalea galbene, si ceva Renault-uri aduse recent. DAC-urile, Setre-le si Steyr-urile, Volvo si FBW-urile vechi au fost casate. Era si un Mercedes Cito, dar a fost dus inapoi in Germania, costul intretinerii fiind foarte mare.
luk Posted May 25, 2010 Posted May 25, 2010 Craiova 1,5 lei biletul , cu 2 capete nu am mai vazut de ceva timp Dupa ce am luat 2 amenzi in 1 saptamana acum 8 luni am inceput sa imi cumpar bilet la fiecare calatorie :lol: Conditii ? Pe traseul 1R , 2R si 6 relativ bune , autobuze noi , daca nu e aglomerat e chiar perfect :D , pe traseul 1 autobuze din alea vechi de scartaie din toate incheieturile si iarna ingheti ca un :-j in ele , dar e bine ca alea nu sunt aglomerate tot timpul :D .