Herrnam Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 Daca ai fi in situatia medicala in care ambele mama ta si iubita ta ( fata pe care o iubesti pana la cer si ai o relatie serioasa cu ea ) ar avea nevoie amandoua de acelasi ... rinichi sa zicem ca sa traiasca si decizia ar fi ta, cui i-ai acorda sansa la viata ? Minte bolnava -> sunt la medicina deci trebuie sa ma intelegeti nu va obliga nimeni sa raspundeti la item.
octavian_tavi_3 Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 Aia acare are sanse mai mari de supravietuire ... adica a tanara
Dr.Oetker Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 Nici una.Desi multi dintre voi, credeti ca decat nimic mai bine sa salvam pe una.Eu nu sunt asa, constiinta o sa ma omoare.
Herrnam Posted March 11, 2010 Author Posted March 11, 2010 Nici una.Desi multi dintre voi, credeti ca decat nimic mai bine sa salvam pe una.Eu nu sunt asa, constiinta o sa ma omoare.am vrut sa pun si optiunea asta, dar m-am gandit ca nu o sa zica nimeni NU la amandoua :)
marius_truckerfan Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 Logodnica. Pentru ca are sanse mai mari de supravietuire, mama e mai in varsta, si poate fac degeaba donatia asta :).
spauny Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 Mama tot mama ramane... logodnica iti mai gasesti, dar alta mama nu poate peste cativa ani logodnica iti da papucii pentru unu cu un mercedes :D
Razvan Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 ce tot veniti ma cu topicuri asa cretine? acum serios.. de ce sa-mi imaginez o asemenea situatie atata timp cat nu o sa se intample niciodata?
bunny Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 Mama pentru ca ea ti-a dat viata.Ah, deci sunteti frati? :DMama, fara indoiala. :)
Lucian Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 mameilogodnica? omagad as suferi dupa ea...1 an intreg si apoi m-ar durea in pix si mi-as gasi alta. tragic :(