Jump to content
eugen88

Cei care o ascultă pe Beyonce au coeficientul de inteligenţă scăzut

Recommended Posts

Posted

Potrivit unui studiu realizat în SUA, tinerii care ascultă melodiile celebrei cântăreţe Beyonce au un coeficient scăzut de inteligenţă, iar cei cărora le place muzica formaţiei U2 sunt cei mai inteligenţi.

Studiul intitulat "Muzica ce te prosteşte" a comparat rezultatele şcolare obţinute de elevi şi preferinţele lor muzicale.

Spre indignarea fanilor lui Beyonce, studiul susţine că piesele sale sunt ascultate de elevii cu nivelul cel mai redus de inteligenţă. Pe locul doi se situează fanii lui Jay-Z.

De asemenea, nici tinerii americani care ascultă Aerosmith sau Nicklebacknu au obţinut rezultate prea bune.În schimb, cei care preferă genul indie se pare că au o inteligenţă peste medie.

Un punctaj foarte bun l-au obţinut cei care asclută formaţiile Radiohead, Coldplay, Counting Crows dar şi U2. Cel mai mare scor la teste obţin însă împătimiţii muzicii clasice, în special cei care ascultă Beethoven.

http://www.libertatea.ro/stire/cei-care-o-...zut-233053.html

Posted

Totul pana la Beyonce si Jay Z ... cuplul a scos 110.000.000 $ ... incasari ... muzica lui Jay Z e una dintre cele mai bune

La fel ca si Salam si Guta. Au scos o gramada de bani ,si? Care e faza?

Jay-y si Beyonce? 2 negrii manelisti si atat!

Posted

Totul pana la Beyonce si Jay Z ... cuplul a scos 110.000.000 $ ... incasari ... muzica lui Jay Z e una dintre cele mai bune

Asta e o parere subiectiva ca e muzica buna sau nu . Daca tie iti place Jay Z si Beyonce inseamna ca e muzica de calitate? Parerea mea e ca nu este si nici nu ma vei gasi vreodata ascultand asa ceva insa n-am sa sar la gatul lor fiindca nu am nici un interes . Statisticile alea nu valoreaza doi lei , sunt total irelevante iar cati bani au scos cuplul nu e proportional cu nivelul calitatii muzicii cantate de cei 2 .