Jump to content
Random Hero

Teroare în şcoli - «Ori o iei pe coajă, ori îţi ratezi viaţa»

Recommended Posts

Posted

Fenomenul violenţei in şcoli ia amploare pe zi ce trece, iar liceele bucureştene continuă să fie fruntaşe in lista unităţilor de invăţămant martore ale unor evenimente nedorite ori scene teribile de agresiune, în care protagonişti sunt chiar elevii. Gesturile şi privirile ameninţătoare, injuriile şi jignirile, îmbrâncelile şi bătăile în toată regula şi-au făcut loc, încetul cu încetul, în spaţiul educaţional românesc. Numai vineri, doi elevi din Capitală au ajuns la spital, după ce au fost loviţi cu bestialitate de colegii lor.

Diriginta s-a arătat neputincioasă

Petronela Mihalache (15 ani) a fost internată la Spitalul de Copii “Marie Curie” din Capitală, după ce două colege de clasă au agresat-o. Adolescentele au lovit-o cu pumnii şi cu picioarele şi i-au smuls părul din cap (foto mic)Petronela Mihalache aproape că a văzut moartea cu ochii în timp ce era lovită cu cruzime de două colege de clasă. Fata de 15 ani, care învaţă la Colegiul Tehnic Energetic din Capitală, a încasat o bătaie zdravănă, vineri, în timpul unei pauze. Agresoarele, care au tot 15 ani, s-au simţit jignite fiindcă Petronela a refuzat să tragă dintr-o ţigară pe care i-au oferit-o. Au aşteptat până la următoarea pauză şi s-au năpustit cu pumnii şi cu picioarele asupra fetei. I-au smuls părul din cap şi au continuat să o lovească până ce Petronela aproape că a leşinat, sub ochii dirigintei şi ai colegilor.