gimy100 Posted January 14, 2010 Posted January 14, 2010 aha... :)nu cumva pan` acum ai trait pe luna?
RaifalM3n Posted January 14, 2010 Posted January 14, 2010 majoritatea sunt dupa marafetzi :) (bani)in vara un prieten mergea cu masina fara permis, l a prins un echipaj de la sectia locala ; dupa ce l au amenintat ca vor sa cheme rutiera ` tovarasu a scos HTC`ul si l a lasat garantie ...dupa 3 zile le a dat 200E ca sa nu ii faca dosar :)si mai stiu zeci de cazuri... :) deci... paradoxal e bine daca faci o prostie si poti sa scapi dar ....
Strike^^ Posted January 14, 2010 Posted January 14, 2010 Nu-i mai sufar pe politisti.Se ia de mine ca opresc pe trotuar sau ca intorc pe linie continua (care defapt nu intorc,doar intru in curte de pe partea cealalta a soselei ) si cand colo ei fac acelasi lucru.Daca ii intrebi ceva...ei sunt legea :-j
Guest cippyyy Posted January 14, 2010 Posted January 14, 2010 Mda..Politia Romana, ce sa le faci?? Cu toti ne.am saturat de acei burtosi care se dau jos din loganuri obosite ca sa te ''legitimezi'' sau uneori sa`ti dea cate o amenda pentru cine stie ce ''infractionalitate''...CONCLUZIE: Nu nu am incredere in politistul roman!!
Shadow * ClimaCool Posted January 14, 2010 Posted January 14, 2010 Mi-am mai adus aminte de doua faze cu politisti:1. Un coleg de-al meu de la lucru a depasit pe dubla continua si cumva a derapat, si a intrat in masina din fata, cand s-au ciocnit era deja incadrat aproape inapoi pe banda 2 dar totusi el era de vina. Dupa doua telefoane, politistul este sunat de un superior si merge la masina accidentata care era nevinovat si nu stiu ce i-a zis dar a rezultat ceva de genu: daca nu se cara atunci ii ia si permisul si amenda, etc ca si cum ar fi el vinovatul . Done!2. In fata fabricii masina de radar. Opreste pe unul pe altul pana opreste pe unu, care opreste la 50 de metri de ei. Tipul se da jos din masina (dupa niste dificultati) apoi merge ca sarpele (in S) pana la masina politiei. Vorbesc ei ce vorbesc, si merge inapoi la masina lui (cred ca i-a luat vreo 5 minute pana a facut 50 de metri) cred ca vedea trei carari si nu stia pe care sa o ia. Vine langa el masina politiei, o baga in masina lor si o duce de acolo. Peste jumate de ora il aduce inapoi si il lasa. Ala porneste masina si dupa ce i-a murit de patru ori masina in intersectie, a reusit sa plece. Wtf? :blink:
RobyRap Posted January 15, 2010 Posted January 15, 2010 daca tot e topicu asta sa va spun 7 metode de a scapa de amenda pentru radarMulti dintre noi nu stiu ce drepturi au atunci cand sunt opriti de politie sub pretextuldepasirii vitezei legale. In cele ce urmeaza va prezentam sapte reguli, publicate pe site-ul etransport.ro, pe care trebuie sa le respectati atunci cand sunteti opriti din acest motiv1. In momentul in care politistul va opreste pentru depasirea vitezei, la cererea dvs.,el TREBUIE sa aiba asupra lui si sa va prezinte: certificatul de omologare a aparatului radar decatre Biroul Roman de Metrologie Legala, buletinul de verificare metrologica in termen devalabilitate respectiv 12 luni de la data efectuarii verificarii si autorizatia de operator radarpentru cel care va incheie procesul-verbal. Lipsa oricaruia din aceste documente trebuieprevazuta de dvs. la rubrica "alte mentiuni" si este caz de nulitate absoluta a procesuluiverbal.2. Politistii nu au voie sa mearga cu radarul mobil oprit si sa-l porneasca atunci canddvs. sunteti foarte aproape de el. Aparatul radar, conform normelor metrologice, are ofunctie de autotestare care se face automat la fiecare pornire a aparatului. Cat timp inpartea stanga jos a fotografiei apare litera "T" aparatul radar nu si-a terminat autotestarea siconform normelor masuratorile nu pot reprezenta probe pentru aplicarea legislatiei rutiere(mai apare si o dunga alba care este exact peste ultima cifra din viteza prevazuta pe mijloculfotografiei). De asemenea, tot conform normelor metrologice, politistii nu au voie safoloseasca aparatul radar scos de pe suport deoarece nu se respecta unghiul de incidenta sinici nu au voie sa foloseasca un paravan pe care sa-l ridice la apropierea autovehiculului.3. Aparatul radar de tip stationar nu poate fi amplasat in apropierea unei surseputernice de radiatii electromagnetice, adica un stalp de radio, televiziune, telefonie mobilasau, cel mai des, o instalatie electrica de inalta tensiune. Normele pentru proiectarea siamplasarea unei locuinte prevad pentru evitarea poluarii electromagnetice amplasarealocuintei la cel putin 200m de o retea electrica de inalta tensiune. Deci, aparatul radartrebuie sa fie cel putin la 200 m de instalatia electrica de inalta tensiune, in afara campuluielectromagnetic. Aparatul radar stationar are lungimea fasciculului de 400-500m. Daca acestfascicul este indreptat spre instalatia electrica de inalta tensiune in timpul masurarii ceea cese poate determina foarte usor din fotografie, atunci distanta la care trebuie sa fie amplasataparatul radar stationar creste pana la 400-500m functie de unghi.4. Daca in fotografiile depuse in instanta drept probe de catre Politie apar mai multeautovehicule simultan, verificati in toate fotografiile distanta dintre dvs. si celelalteautovehicule. Daca aceasta variaza de la prima fotografie la a doua, atunci nu dvs. aveatineaparat viteza cea mare din toate si este clar ca se incalca normele metrologice care prevadca masuratorile nu pot constitui probe daca circula simultan mai multe autovehicule si nu sepoate determina CLAR autovehiculul vizat.5. Ordonanta 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor prevede ca agentul careconstata contraventia se numeste agent constatator. Agentul constatator este si cel careaplica sanctiunea, altfel procesul-verbal este lovit de nulitate absoluta. Deci, daca un agent constata contraventia, dar procesu-verbal este intocmit de un alt agent (situatia in care setransmite viteza prin statie), procesul-verbal este nul, nu are nici o valoare si in urmacontestatiei dvs. instanta il va anula, va anula si amenda si punctele.6. Ordonanta 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor prevede ca agentulconstatator are obligatia sa aduca la cunostinta contravenientului ca are dreptul de a aveasau nu obiectiuni pe care sa le inscrie la rubrica "alte mentiuni" sub sanctiunea nulitatiiprocesului-verbal. Deci, daca la rubrica "alte mentiuni" nu este completat nimic, atunciprocesul-verbal este nul de drept si instanta il va anula si va anula si amenda si punctele.7. Camerele digitale amplasate pe drumuri nu sunt omologate de Biroul Roman deMetrologie Legala (BRML) si nu pot fi folosite pentru determinarea vitezei legale, ci doarpentru probarea unei depasiri neregulamentare, trecerea pe rosu la semafor si altele deacest gen. Sistemul omologat de BRML este principiul buclei inductive: in asfalt suntamplasati doi senzori electromagnetici la o distanta de 5 metri unul de celalalt. La trecereaprin dreptul primului senzor acesta imprima autovehiculului o amprenta magnetica unica. Latrecerea prin dreptul celui de-al doilea senzor acesta calculeaza viteza si daca este mai maredecat cea legala, trimite comanda catre camera digitala care face fotografia din spate.Camerele care sunt prevazute cu bucla inductiva sunt doar 6 din cele 49 amplasate pana inprezent si ele se afla pe DN1 la: Balotesti, Ciolpani, Puchenii Mari, Barcanesti, Comarnic,Sinaia. Camerele digitale din orase niciuna nu are bucla inductiva. Se observa foarte usorcare camere au si bucle inductive prin faptul ca, pe fiecare sens, in dreptul camerelorrespective lipite de asfalt, in exteriorul asfaltului, sunt doua portiuni de beton de circa30cm/15cm, la circa 5m una de cealalta, in care sunt incastrati senzorii.