Jump to content
Strike^^

Top 10 cele mai puternice masini din lume

Recommended Posts

experimentat in linie dreapta? da, apasa pedala la maxim si se roaga sa fie masina in toane bune.

cand o sa vezi un drag cu 2 masini identice, cum crezi ca se va face diferenta? totul depinde de experienta, chiar si pe linie dreapta... insa unii din voi postati doar sa postati.

Link to comment

experimentat in linie dreapta? da, apasa pedala la maxim si se roaga sa fie masina in toane bune.

Schimbarea vitezelor...? #-o Si ma refeream mai mult de experienta cand esti pe un circuit ..o pista ,citeste mai inapoi si pe urma posteaza 8-|

Link to comment
Guest Kamikaze

cand o sa vezi un drag cu 2 masini identice, cum crezi ca se va face diferenta? totul depinde de experienta, chiar si pe linie dreapta... insa unii din voi postati doar sa postati.

Da,conteaza foarte mult schimbarea vitezelor,nu doar tinutul volanului drept inseamna soferie :)

Schimbarea vitezelor...? #-o Si ma refeream mai mult de experienta cand esti pe un circuit ..o pista ,citeste mai inapoi si pe urma posteaza 8-|

da, ce sa zic, sunteti atat de destepti incat credeti ca schimbatul optim al vitezelor va mari viteza maxima pe care o poate duce o masina. poate ar trebui sa cautati semnificatia cuvantului MAXIM. celmaislaban ala ma ia si cu 1 vs 1 pe drag, auzi, de parca despre 1 vs 1 vorbeam eu aici. presupun ca daca

conducea Schumacher, o ducea pana la 450, este?

factorii care pot influenta sunt de alta natura, nu de soferie.

Link to comment

mi-a placut partea asta :

"Gocha doreşte ca anul acesta să-şi testeze maşina pe deşertul de sare de la Bonneville pentru ca apoi să-şi ducă bolidul pe Nurburgring, unde americanul are planuri mari: vrea ca Schumacher să-i conducă maşina: un Mosler MT900 GTR XX Twin Turbo Land Shark.

pe monoposturile de F1 au cadru de protectie pentru pilot, dar bijuteriile astea nu stiu daca au asa ceva, si cred ca e aproape sinucidere curata sa le testezi...

eu o singura data am condus cu 200/h si nu-mi mai doresc sa repet experienta B)

Link to comment

pe monoposturile de F1 au cadru de protectie pentru pilot, dar bijuteriile astea nu stiu daca au asa ceva, si cred ca e aproape sinucidere curata sa le testezi...

eu o singura data am condus cu 200/h si nu-mi mai doresc sa repet experienta B)

sa le testezi nu prea. sunt aceleasi piste pe care merg si masinile racheta cu peste 1000 km/h. sinucidere curata ar fi sa-ti cumperi una si sa-i dai bice pe autostrada. ma gandesc ca la 17 secunde cat ii trebuie sa atinga 400, nici nu are nevoie de un drum prea lung.

Link to comment

sa le testezi nu prea. sunt aceleasi piste pe care merg si masinile racheta cu peste 1000 km/h. sinucidere curata ar fi sa-ti cumperi una si sa-i dai bice pe autostrada. ma gandesc ca la 17 secunde cat ii trebuie sa atinga 400, nici nu are nevoie de un drum prea lung.

vazusem un documentar (parca pe national geografic) despre masina care a depasit viteza sunetului (1225km/h) tot in deşertul de sare de la Bonneville, si dupa cateva incercari au reusit, insa au avut si un "mic" accident pe la vreo 800km/h din cauza unor f mici neregularitati ale pistei :dooh: , deci nu e chiar atat de sigur nici cand le testezi...

Link to comment

vazusem un documentar (parca pe national geografic) despre masina care a depasit viteza sunetului (1225km/h) tot in deşertul de sare de la Bonneville, si dupa cateva incercari au reusit, insa au avut si un "mic" accident pe la vreo 800km/h din cauza unor f mici neregularitati ale pistei :dooh: , deci nu e chiar atat de sigur nici cand le testezi...

daca stiu sa se organizeze, sa curete pista cum trebuie, inspecteze motorul si toate cele, n-ar trebui sa fie probleme. dar asa pe nepregatite in mainile unui maniac ce nu are ce face cu banii...creste enorm gradul de risc.

eu cred ca tre sa ne asteptam la masini care leviteaza fiindca nu vad bine masinile care vor circula pe viitor la asemenea viteze in contact cu solul.

Link to comment

Da,conteaza foarte mult schimbarea vitezelor,nu doar tinutul volanului drept inseamna soferie :)

Avnd in vedere ca doar se testa viteza maxima al unui bugatti,ce rost au aceste chestii?

Daca masina are cutie automatica,ce faci?

Sigur n-au scos 2500 hp doar cu benzina in rezervor,uita-te mai atent,dracia asta merge cu benzina, metanol etanol si hidrogen,sigur au testat-o cu metanol,gandeste-te cum intra 22 de litri de metanol in camera de ardere pe minut,asta-i dragster mai toata ziua :)

Link to comment

Sigur n-au scos 2500 hp doar cu benzina in rezervor,uita-te mai atent,dracia asta merge cu benzina, metanol etanol si hidrogen,sigur au testat-o cu metanol,gandeste-te cum intra 22 de litri de metanol in camera de ardere pe minut,asta-i dragster mai toata ziua :)

sincer nu prea ma intereseaza ce e si pe ce merge, eu tot km/h scosi de o masina de productie ii numesc. desigur, asta daca e adevarat tot ce se spune despre ea.

Link to comment

daca stiu sa se organizeze, sa curete pista cum trebuie, inspecteze motorul si toate cele, n-ar trebui sa fie probleme. dar asa pe nepregatite in mainile unui maniac ce nu are ce face cu banii...creste enorm gradul de risc.

eu cred ca tre sa ne asteptam la masini care leviteaza fiindca nu vad bine masinile care vor circula pe viitor la asemenea viteze in contact cu solul.

cred k ar trebui sa schimbe conceptul de masina pe roti conventionale cauciucate, ecc viitorul isi va spune cuvantul si aici, fireste, daca mai apucam :D

frumoase masini, dar sunt ca si gagicile din concursurile de Miss - foarte putini se pot apropia de ele. :-??

Link to comment
Guest Kamikaze

frumoase masini, dar sunt ca si gagicile din concursurile de Miss - foarte putini se pot apropia de ele. :-??

macar masinile stau la poze la orice ora :))

Link to comment
Guest Kamikaze

De productie? Cate s-au facut si cine le-a facut?

Uite,acelasi rahat pe bat http://www.youtube.com/watch?v=-veelJoQsXs tot metanol foloseste.

va fi de productie daca toate spusele despre masina sunt adevarate. si nu e deloc acelasi rahat pe bat fiindca aia nu iese asa din fabrica, nu poate fi condusa pe strada si nu o poate cumpara nimeni la dealer-ul auto.

Link to comment

va fi de productie daca toate spusele despre masina sunt adevarate. si nu e deloc acelasi rahat pe bat fiindca aia nu iese asa din fabrica, nu poate fi condusa pe strada si nu o poate cumpara nimeni la dealer-ul auto.

Ramane un dragster pana se va produce-n serie,pentru ca ma indoiesc ca au cos ei 2500 bhp doar cu benzină.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...