Jump to content
Strike^^

Top 10 cele mai puternice masini din lume

Recommended Posts

Desi "revolutia verde" ne bate la usa, producatorii auto inca se agata de motoarele conventionale pentru a-si inzestra vehiculele cu sute de cai putere. Si ne place!

Neoficial, putem vorbi chiar si de clubul exclusivist al masinilor de serie de peste 1.000 CP. Si exact membri acestui club ii vom prezenta in continuare.

Ca sa va faceti o idee despre ce inseamna o asemenea "herghelie": Spitfire, unul dintre cele mai apreciate avioane de lupta din cel de-al doilea Razboi Mondial, cantarea 2,9 tone si dispunea de 1.175 CP. Majoritatea masinilor din clubul nostru cantaresc mult mai putin - unele chiar sub o tona - si beneficiaza de puteri asemanatoare.

Atentie, topul nu include masini tunate!

10. Saleen S7 Twin-Turbo - 1.000 CP, viteza maxima: 416 km/h, 0-100 km/h in mai putin de 2,8 secunde. Pret: 420.000 euro.

Bolidul care incheie "Top 10 cele mai puternice masini din lume" are o poveste mai speciala. Versiunea standard oferita de producatorul american este dotata cu motor V8 twin-turbo de 7.0 litri, capabil de 750 CP, dar pentru 47.000 de euro in plus, Saleen ofera un upgrade prin care puterea creste pana la 1.000 CP. Fara surplusul de 250 de "cai", viteza maxima nu depaseste 400 km/h.

9. Bugatti Veyron - 1.001 CP, viteza maxima: 407 km/h, 0-100 km/h in 2,5 secunde.Pret: 1 milion euro.

Chiar daca titlul de "cea mai rapida masina din lume" nu i-a apartinut pentru multa vreme, Bugatti Veyron ramane in istorie ca una dintre cele mai rapide si mai puternice masini produse in serie. La viteza maxima, W16-le de sub capota "seaca" rezervorul de 100 de litri in circa 12 minute. Ceea ce nu este neaparat un lucru rau, avand in vedere ca la aceasta viteza pneurile explodeaza dupa 15 minute.

8. Barabus TKR - 1.005 CP, viteza maxima: 437 km/h, 0-100 km/h in 1,7 secunde. Pret: 475.000 euro.

Modelul TKR produs de compania italiana Barabus Sportscars este capabil sa lupte de la egal la egal cu monoposturile de Formula 1 (cifrele de mai sus stau marturie). V8-ul lui Barabus TKR are o capacitate de 6.0 litri si este fabricat din aluminiu. Franele din ceramica sunt oferite in dotarea standard.

7. Bristol Fighter "T" - 1.012 CP, viteza maxima: peste 400 km/h, 0-100 km/h in 3,5 secunde. Pret: 480.000 euro.

Compania britanica Bristol are o istorie de peste 60 de ani in domeniul supercar-urilor de lux. Ultimul model lansat, Fighter, a fost numit astfel dupa unul dintre avioanele produse de aceasta companie in timpul celui de-al doilea Razboi Mondial. Versiunea "T" a aparut ca urmare a cererii clientilor de Fighter, care doreau si mai multa adrenalina. Dorinta le-a fost indeplinita prin aparitia lui Bristol Fighter "T", care are in plus doua turbocompresoare si intercooler. Fighter "T" este pus in miscare de acelasi V10 de 8.0 litri pe care il gasim si sub capota lui Viper, care a beneficiat, insa, de unele modificari. Desi oficialii Bristol sustin ca modelul poate atinge 430 km/h, viteza maxima este limitata electronic la 362 km/h.

6. Koenigsegg CCXR - 1.018 CP, viteza maxima: peste 400 km/h, 0-100 km.h in 3,0 secunde. Pret: 1,6 milioane euro.

Este o versiune modificata pentru performante superioare a modelului CCX, usor de recunoscut dupa caroseria din fibra de carbon nevopsita. Un autovehicul ultra-exclusivist, numai sase astfel de exemplare fiind fabricate. Koenigsegg CCXR reprezinta un pas inainte in segmentul supercar-urilor, V8-ul de 4.7 litri fiind alimentat cu biocombustibil.

5. Zenvo ST1 - 1.104 CP, viteza maxima: 373 km/h, 0-100 km/h in 3,2 secunde. Pret: nu a fost facut public niciodata.

Ocupantul locului cinci este un produs suta la suta danez, ceea ce, spun multi, il face sa fie un automobil frumos. Zenvo ST1 dispune de un motor V8 de 7.0 litri cu turbocompresor si supraalimentat (da, amandoua!), iar o cutie de viteze manuala cu sase rapoarte trimite puterea catre puntea spate.

4. Mosler 900S - 1.150 CP, viteza maxima: peste 320 km/h, 0-100 km/h in 3,0 secunde. Pret: 240.000 euro.

Mosler 900S reprezinta rezultatul a peste 20 de ani de munca. Compania californiana a preluat motorul de 5.7 litri de la Corvette, l-a cuplat la o cutie de viteze germana Getrag cu sase trepte si a montat pachetul pe un sasiu tubular, apoi a "invelit" totul intr-o caroserie din fibra de carbon si aluminiu.

3. Lotec Sirius - 1.200 CP, viteza maxima: 400 km/h, 0-100 km/h in 3,8 secunde.

Lotec este o micuta companie germana care colaboreaza indeaproape cu Mercedes Benz. Modelul Sirius a fost lansat in 2003, anul acesta urmand sa fie lansata cea de-a doua generatie. Acesta foloseste motorul Mercedes de 6.0 litri cu 48 de valve care anima si supercar-ul italian Pagani Zonda. De asemenea, Lotec Sirius imparte cutia de viteze (CIMA) cu Koenigsegg. Cu o caroserie realizata din fibra de carbon, Kevlar si fibra de sticla, supercar-ul german cantareste doar 1.200 kilograme.

2. SSC Ultimate Aero - 1.287 CP, viteza maxima: peste 400 km/h, 0-100 km/h in 2.8 secunde. Pret: 450.000 euro.

Locul doi este ocupat de o creatie americana, dezvoltata si fabricata de Shelby SuperCars (SSC). In ciuda asemanarii numelor, aceasta companie nu are nimic in comun cu celebrul Carroll Shelby, un alt creator de supercar-uri legendare. Inginerii SSC sustin ca Ultimate Aero este capabil de 437 km/h viteza maxima, performanta posibila gratie V8-ului din aluminiu de 6.3 litri. Cert este ca SSC Ultimate Aero a devenit, cu 411,85 km/h viteza consemnata in Cartea Recordurilor, cea mai rapida masina de pe mapamond, pozitie detinuta anterior de Bugatti Veyron.

1. Locus Plethore - 1.300 CP, viteza maxima: 328 km/h. Pret: 300.000 euro.

Surprinzator, poate, dar cel mai puternic automobil din topul nostru vine din Canada. Supranumit "Quebec Bomb", Plethore este construit de HHT Locus Technologies. Atat caroseria, cat si sasiul sunt fabricate din fibra de carbon. Locus Plethore cantareste 1.134 kilograme, ceea ce face ca raportul putere/greutate sa fie asemanator cu cel al bolizilor din Formula 1. Motorizarea este asigurata de un V8 de 8.2 litri semnat de Chevrolet, modificat "la greu", care face echipa cu o cutie de viteze Tremec manuala cu sase rapoarte.

infoportal.ro

Cati cai putere...cati km/h .Cred ca multi dintre noi si-ar dori sa conduca o masina din astea :D

Link to comment
Guest stefteo21

Masinile acestea sunt masini de salon. Este imposibil sa prinzi 100 km/h in 1,7 secunde, va dati seama ce aderenta ar trebuii sa aiba si ce forta G ar suporta soferul. O masina cu 1200 CP poate fi usor depasita de un Ferrari mai cu "rotile pe pamant" de 500 CP.

Link to comment

Masinile acestea sunt masini de salon. Este imposibil sa prinzi 100 km/h in 1,7 secunde, va dati seama ce aderenta ar trebuii sa aiba si ce forta G ar suporta soferul. O masina cu 1200 CP poate fi usor depasita de un Ferrari mai cu "rotile pe pamant" de 500 CP.

+1

mie personal nu-mi plac deloc masinile alea, plus ca arata cam la fel..

cat despre masini adevarate.. a se vedea filmul deathproof :P

Imagine IPB

Link to comment

Masinile acestea sunt masini de salon. Este imposibil sa prinzi 100 km/h in 1,7 secunde, va dati seama ce aderenta ar trebuii sa aiba si ce forta G ar suporta soferul. O masina cu 1200 CP poate fi usor depasita de un Ferrari mai cu "rotile pe pamant" de 500 CP.

eeee hai ... adica o masina are aproape de 3 ori mai multi cai ca cealalta si sunt sanse sa o intreaca ? sa fim seriosi putin .. CHIAR si daca soferul celei de 1200 de cai ar fi incepator tot nu se apropie de el obosita cealalta

Link to comment

Masinile acestea sunt masini de salon. Este imposibil sa prinzi 100 km/h in 1,7 secunde, va dati seama ce aderenta ar trebuii sa aiba si ce forta G ar suporta soferul. O masina cu 1200 CP poate fi usor depasita de un Ferrari mai cu "rotile pe pamant" de 500 CP.

Sunt facute sute de teste cu o gramada masinii vs bugatti veyron,si din cate am vazut eu,doar bmw m3 il luase la start,dar in 2 secunde a trecut glontz pe langa el.Ferrari sucks

Link to comment

E simplu sa te uiti la 2 3 clipuri pe un site,si este alta cand ai volanul in mana.Sa luam drept exemplu accidentul din iasi din timpul unei curse,la ultima curba a tras putin mai mult de volan si s-a izbit frontal de parapet si de copaci sa precizez ca era un profesionist nu si-a luat carnetu pe pile,si nu conducea de ieri.

Masinile alea nu sunt pentru orcine,nu este de ajuns sa ai $ sa le cumperi,trebuie sa stii sa le si conduci,sau le tii in garaj sa vina CRIBS la tine sa le arati ca esti :cool2:

Link to comment

8. Barabus TKR - 1.005 CP, viteza maxima: 437 km/h, 0-100 km/h in 1,7 secunde. Pret: 475.000 euro.

Modelul TKR produs de compania italiana Barabus Sportscars este capabil sa lupte de la egal la egal cu monoposturile de Formula 1 (cifrele de mai sus stau marturie). V8-ul lui Barabus TKR are o capacitate de 6.0 litri si este fabricat din aluminiu. Franele din ceramica sunt oferite in dotarea standard.

daca ii pui aripi isi ia zborul

sunt curios ce ar face cu ea pe soselele din Romania ( intre Satu Mare - Oradea :(( )

nu cred ca avem nevoie de asemenea masini in trafic ba mai mult as limita toate masinile la 140 km/h ...

Link to comment

Sunt facute sute de teste cu o gramada masinii vs bugatti veyron,si din cate am vazut eu,doar bmw m3 il luase la start,dar in 2 secunde a trecut glontz pe langa el.Ferrari sucks

confirm si eu

Poate au mai multi caluti sub capota , dar ca bugatti veyron nu exista inca

ps: documentar pe Discovery, pe pista de testare a VW din germania , un bugatti veyron a atins 47X KM\h , soferul a mentionat ca dupa revenirea la 60 KM\h, a avut impresia ca masina sta pe loc :) . Si ps2 .. a baut in 5 minute peste 60 litrii de benzina :-"

Link to comment

Hmm..Buggati am vazut zilele astea..am dat peste baiatul lui Casuneanu pe un bulevard.ma uitam la el ca la avioane..are garda la sol atat de joasa incat si un capac de Cola ar putea sa-l zgarie :)

PS topul asta este concludent cand vorbim de un circuit special amenajat...plus conditii de fuga :) pe strazile oraselor..nu prea se pot testa :)

Link to comment

confirm si eu

Poate au mai multi caluti sub capota , dar ca bugatti veyron nu exista inca

ps: documentar pe Discovery, pe pista de testare a VW din germania , un bugatti veyron a atins 47X KM\h , soferul a mentionat ca dupa revenirea la 60 KM\h, a avut impresia ca masina sta pe loc :) . Si ps2 .. a baut in 5 minute peste 60 litrii de benzina :-"

In acelasi documentar,arata cum la peste 400 km/h abia mai respira respectivul sofer.Tind sa cred ca tot Bugatti e cea mai "tare" :) Imi place cand zice ca intr-o secunda parcurge o distanta de marimea a 2 stadioane :lol:

Link to comment
Guest stefteo21

' date='May 25 2009, 00:07' post='3856587']

eeee hai ... adica o masina are aproape de 3 ori mai multi cai ca cealalta si sunt sanse sa o intreaca ? sa fim seriosi putin .. CHIAR si daca soferul celei de 1200 de cai ar fi incepator tot nu se apropie de el obosita cealalta

Da are, pentru ca una are control mai mare decat cealalta. Imagineaza-ti ce sa faci cu 1200 CP daca atunci cand apesi acceleratia cateva secunde se invart in gol rotile pana prind aderenta si apoi e foarte greu de controlat herghelia aia intreaga. Un Ferrari cu manevrabilitate le face pe toate... Cred ca cea mai rapida de acolo e Bugati Veyron... aia nu e o masina este o opera de arta. Am vazut odata o intrecere intre Bugati si un avion de lupta, daca gasesc filmuletul revin cu un edit.

Filmuletul :D : http://www.youtube.com/watch?v=d1KTWHyvy0A

Desi cred ca a fost cam nedrept pentru avion :( a parcus o distanta mai mare

Link to comment

Si niste poze de la mine

10.Saleen S7 Twin-TurboImagine IPB

9.Bugatti VeyronImagine IPB

8.Barabus TKRImagine IPB

7..Bristol Fighter "T Imagine IPB

6.Koenigsegg CCXRImagine IPB

5.Zenvo ST1Imagine IPB

4.Mosler 900S

Imagine IPB

3.Lotec SiriusImagine IPB

2.SSC Ultimate AeroImagine IPB

1.Locus PlethoreImagine IPB

O fi totusi Locus cea mai puternica masina dar totusi Barabus TKR este cea mai rapida si are top speed-ul cel mai mare,din acest top.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...