Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

MYKIDUTA

Heaven is open! Ordin de la Sf.Petre!

Recommended Posts

Posted

neatza

p.s. l-am prins azi dimineata pe SMart afk si i-am facut preluare. bineinteles ca nu am reusit sa-l omor si sa-l dau jos de pe spot, dar am mai stat 2 min si am bagat "no ks". il pot posta pt ks pe spot? e un "prieten" mai vechi si mai nesimtit de-al meu si de aceea am insistat sa-i fac preluare :P

Guest roby_oly
Posted

:bananadance2: :bananadance2: :bananadance2:

Neaza:*:*:*

:bananadance2: :bananadance2: :bananadance2:

Guest D4nl.[b0t]
Posted

Neatza!

neatza

p.s. l-am prins azi dimineata pe SMart afk si i-am facut preluare. bineinteles ca nu am reusit sa-l omor si sa-l dau jos de pe spot, dar am mai stat 2 min si am bagat "no ks". il pot posta pt ks pe spot? e un "prieten" mai vechi si mai nesimtit de-al meu si de aceea am insistat sa-i fac preluare :P

aprob, yonutz ai reward ;))

Posted

neatza

Posted

Sal YonutzD...

Daca nu ai poza cu spotul cand esti numai tu pe el nu se poate da ks! Adminii zic sa il muti...daca nu poti e problema ta! Sry....cred ca si Hutzy era fericit daca mergea :P

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...