Jump to content
Nagasaky

Lineage II

Recommended Posts

Posted

daca citeai acolo ... aflai ca nu e virus .. sunt doar idioate AV-urile ial cu incredere ...

steps .. is ceva de genu

1) instal C5

2) aplica patch de 200 mb

3 ) aplica systemul folderul nou

si esti gata de joc

Posted

C5 ce chronica mai e ? a arcasilor ? , 1k , 1.5 mi se pare putin :) vad ca pe dex au reparat soul shot problem

da ai putea spune ca e a arcashilor =)) HE is beast PvE & PvP .. cat despre cifrele alea leam spus cam la plesneala ... dar sunt destui ... and keep in mind ca astia is doar pe serv de 15x ... dar mai sunt si pe cel de 5x

Posted

daca citeai acolo ... aflai ca nu e virus .. sunt doar idioate AV-urile ial cu incredere ...

steps .. is ceva de genu

1) instal C5

2) aplica patch de 200 mb

3 ) aplica systemul folderul nou

si esti gata de joc

eu nu gasesc nici un loc unde sa vad steps, ce naiba l-au facut asa complicat nush, de parca ma intereseaza pe mine ca aia au plecat acas' cu driverele sice naiba au mai luat

am gasit .. ma rog my mistake, dar tot aiurea e !

Posted

poate , dar over populated e un lucru bun :) si dual box e unu lucru very nice :)) mi se pare un minus in azure l2 network , daca ai cu cine juca si pe dex poti ajunge departe , chiar daca sunt foarte multi cu S grade si aliante care domina :)

Posted

over populated if u ask me ... nu pot sami imaginez ce face un spoiler acolo probabil ca sunt 'j'de'mii" de spoileri

hai bre dai add ? :-s ... sau lasa ms

Posted

daca e radon e naspa... poti sa prinzi numai MA sau daca ai bulan numai ic bp,draco gloves :P

pt armori trebe sa omori 1400, doar pt helm gloves boots 700

Posted

mai bine ma duc si fac trenuri in fog decat sa omor 1400 in varka/ketra

pe ce server joci ? tot dex ?

pai mai bine farmezi lejer ketra/varka si scoti o recipa de draco gloves/boots si dai la trade pe ic bp/gaiters, comprendre ?

Posted

mai bine ma duc si fac trenuri in fog decat sa omor 1400 in varka/ketra

Are you kidding ? :blink: :blink: Mobi de 5x sunt mai simpli decat 2x ?? wow u r smart !!