[Leonard] Posted October 10, 2008 Posted October 10, 2008 Delegaţia României a obţinut locul I la cea de a XVI-a ediţie a Olimpiadei Balcanice de Informatică, desfăşurate în Macedonia, în perioada 2-8 octombrie. Filip-Cristian Buruiană (Colegiul Naţional 'Vasile Alecsandri' din Galaţi) şi Victor Rusu (Liceul Internaţional de Informatică din Bucureşti) au câştigat, fiecare, medalia de aur. Cea de argint i-a revenit lui Ciprian-Alexandru Simion, iar cea de bronz lui Octavian Alexandru Tandrău, ambii elevi ai Liceului Internaţional de Informatică din Bucureşti. Toţii componenţii echipei sunt elevi în clasa a XII-a. La concursul din acest an au participat peste 40 de concurenţi din 10 ţări. sursa: agerpres
The Wizard Posted October 10, 2008 Posted October 10, 2008 si mai pe larg? ce au facut acolo? au ridicat mana si au zis prezent...
dev Posted October 10, 2008 Posted October 10, 2008 si mai pe larg? ce au facut acolo? au ridicat mana si au zis prezent...10 tzari din care i-au cules pe toti romanii ... de au iesit pe primele 3 locuri doar romani ... si-n plus ... asta-i stirea lui peshte. Ce s-o intamplat acolo pentru medaliile alea de "AUR"? Detalii ...
Guest smiley_real92 Posted October 10, 2008 Posted October 10, 2008 bine ca am gastigat :) oricum e abea la inceput...
Avzar Posted October 10, 2008 Posted October 10, 2008 Ooo bravo, macar la info sa fim si noi buni hehehe. Ma bucur ca mai aude lumea de noi
galklyfe Posted October 10, 2008 Posted October 10, 2008 Suntem noi printre primii la warez dar si la info Pirateria ii apropie pe romani de informatica
octavian_tavi_3 Posted October 11, 2008 Posted October 11, 2008 Ca deobicei Romanii sunt cei mai buni la Informatica.In vara am (noi romanii) luat locurile I si II la Olimpiada Internationala de Informatica...Ce sa faca la Olimpiada?Au primit o problema au rezolvat-o (cu ajutorul unui limbaj de programare, cred ca Pascal sau C++) si au luat locul I, II si III.Cred ca si urmatoarele locuri au apartinut Romaniei....