Jump to content
[Leonard]

România, locul I la Olimpiada Balcanică de Informatică

Recommended Posts

Posted

Imagine IPB

Delegaţia României a obţinut locul I la cea de a XVI-a ediţie a Olimpiadei Balcanice de Informatică, desfăşurate în Macedonia, în perioada 2-8 octombrie. Filip-Cristian Buruiană (Colegiul Naţional 'Vasile Alecsandri' din Galaţi) şi Victor Rusu (Liceul Internaţional de Informatică din Bucureşti) au câştigat, fiecare, medalia de aur. Cea de argint i-a revenit lui Ciprian-Alexandru Simion, iar cea de bronz lui Octavian Alexandru Tandrău, ambii elevi ai Liceului Internaţional de Informatică din Bucureşti. Toţii componenţii echipei sunt elevi în clasa a XII-a.

La concursul din acest an au participat peste 40 de concurenţi din 10 ţări.

sursa: agerpres

Posted

si mai pe larg? ce au facut acolo? au ridicat mana si au zis prezent...

10 tzari din care i-au cules pe toti romanii ... de au iesit pe primele 3 locuri doar romani ... si-n plus ... asta-i stirea lui peshte. Ce s-o intamplat acolo pentru medaliile alea de "AUR"? Detalii ...

Guest smiley_real92
Posted

bine ca am gastigat :) oricum e abea la inceput...

Posted

Ca deobicei Romanii sunt cei mai buni la Informatica.In vara am (noi romanii) luat locurile I si II la Olimpiada Internationala de Informatica...

Ce sa faca la Olimpiada?Au primit o problema au rezolvat-o (cu ajutorul unui limbaj de programare, cred ca Pascal sau C++) si au luat locul I, II si III.Cred ca si urmatoarele locuri au apartinut Romaniei....

Posted

Tot respectul pentru tocilari :)) . :tiphat:

vai ce rau ai fost. inveti de voie/nevoie sa lucrezi, dar trebe sa iti si placa :) eu de ex. cand am facut info in liceu ma jucam counter-strike la orele de info ^_^ deci da-ti seama ce 0 info stiu

eh, oricum bravo lor.

Posted

Tot respectul pentru tocilari :)) . :tiphat:

pai vezi k vb aiurea !?

pe filip il cunosc .. am fost 3 ani coleg cu el si credema k in afara d info nu ii placea nici un obiect