Jump to content
Sergiu11

DirectX 11 anuntat oficial

Recommended Posts

Posted

DirectX 11 is a big step forward for gaming, adding features onto existing DirectX 10 (and 10.1) hardware. Direct3D 11, a key component of DirectX 11, will include:

o Full support (including all DX11 hardware features) on Windows Vista as well as future versions of Windows

o Compatibility with DirectX 10 and 10.1 hardware, as well as support for new DirectX 11 hardware

o New compute shader technology that lays the groundwork for the GPU to be used for more than just 3D graphics, so that developers can take advantage of the graphics card as a parallel processor

o Multi-threaded resource handling that will allow games to better take advantage of multi-core machines

o Support for tessellation, which blurs the line between super high quality pre-rendered scenes and scenes rendered in real-time, allowing game developers to refine models to be smoother and more attractive when seen up close

Sursa: IGN

Posted

Inca nu era pe nici un site romanesc vestea, dar uite ca a aparut pe unul:

Tot în cadrul Gamefest 2008, Microsoft a mai dezvăluit oficial şi primele detalii despre DirectX 11, tehnologie ce va fi disponibilă atât pentru Windows Vista, cât şi pentru versiunile ulterioare de Windows, fiind compatibil şi cu hardware-ul DirectX 10 şi DirectX 10.1. Printre noutăţile importante ce vor fi introduse se numără optimizări pentru folosirea mai eficientă a procesoarelor multi-core, suport pentru tessellation, cât şi o nouă tehnologie pentru shadere, ce va permite producătorilor să folosească GPU-ul plăcilor video ca un procesor paralel.

Sursa: ComputerGames (nu stiu daca am voie de pe acest site, nu am vazut nicaieri ca este interzis, daca da, rog sa se stearga sursa atunci)

Posted

DirectX 11 este un mare pas înainte pentru jocuri, adăugarea de caracteristici existente pe DirectX 10 (şi 10.1) de hardware. Direct3D 11, o componentă cheie a DirectX 11, va include:

sprijin sau completa (inclusiv toate caracteristicile hardware DX11) pe Windows Vista, precum şi versiunile viitoare de Windows

sau de compatibilitate cu DirectX 10 şi 10,1 hardware, precum si suport pentru DirectX 11 hardware-ul nou

Shader calcula o nouă tehnologie care stabileşte, pentru terenul de GPU care vor fi utilizate pentru mai multe decât doar grafica 3D, pentru ca dezvoltatorii pot să profite de placă grafică ca un procesor paralel

Multi-o fire de manipulare a resurselor, care va permite o mai bună jocuri la a profita de multi-core masini

sau de suport pentru tessellation, care blurs liniei intre încă o dată de înaltă calitate prestate de pre-scene şi scene de piata prestate în timp real, care permite dezvoltatorilor să rafinaţi Joc de modele pentru a fi mai atractive şi smoother văzut până când aproape

tradus de google

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...