Kev1n4 Posted November 25, 2007 Posted November 25, 2007 Am si eu o intrebare , vreau sa trag windows pe un dvd cu nero si nu stiu cum sal targ :-? ca nu am mai tras niciodata cu nero ? habar nu am sa umblu cu el , care imi poate explica mai detaliat ms :*:*
OriginalSin Posted November 25, 2007 Posted November 25, 2007 no offence dar use google :) aveam si eu odata probleme din astea :P nu imi iese de nici o culoare sa fac un cd bootabil cu Windows ... si ca tot omu hai pe Google ... do what i did ... www.google.com ... "How to make a Bootable Windows DvD" nu stau sa mai caut acum ... dar eu am gasit un tutorial pt oameni care nau vzt PC-uri la viata lor :P
Kev1n4 Posted November 26, 2007 Author Posted November 26, 2007 Eu vreau sa copi windwos de pe un cd pe un dvd cu nero .... e asea greu ??? :-? ca nu am tras diciodata
Andrei_MG Posted November 26, 2007 Posted November 26, 2007 era o vrajeala pe la nero sa faci imagine la cd....si apoi dai open pe dvd .... nu mam mai uitat de mult :-" da asa stiam k e