Jump to content
IceMan

Alte 500 de autobuze ultramoderne pentru Bucuresti

Recommended Posts

Imagine IPB

In scurt timp, prin Capitala vom avea autobuze cu monitoare LCD, aer conditionat si sistem de numarare a calatorilor.

Saptamana aceasta se semneaza contractul pentru 500 de autobuze Mercedes Benz cu care, in scurt timp, se va putea circula prin Capitala. In urma evaluarii ofertelor depuse in cadrul licitatiei pentru achizitia autobuzelor, comisia de evaluare a desemnat castigatoare oferta depusa de EVOBUS GmbH, in valoare de 343.402.500 lei (105.000.000 euro) fara TVA "Pana la sfarsitul anului in curs, in Capitala se vor introduce pe liniile RATB 50 de autobuze ultramoderne. Anul viitor vor mai fi incluse in circulatie inca 350 de autobuze Mercedes, urmand ca pana in 2009 sa fie aduse pana la 500 de bucatia��, ne-a declarat directorul comercial al RATB, Dorian Opran. Autobuzele vor fi dotate cu aer conditionat, motor Euro4, monitor LCD, aparate de aer conditionat si echipamente pentru sistemul automat de taxare. Supravegherea video cu care sunt dotate faciliteaza numararea calatorilor, deci este exclusa urcarea fara taxare. Pe monitoarele instalate in autobuze se vor putea urmari filmulete scurte pentru diferite reclame sau buletine de stiri. De la biroul de presa al RATB am aflat ca cele 50 de autobuze de cinci stele, care vor sosi in prima transa, vor fi repartizate in cele opt autobaze din Capitala, in asa fel incat sa nu se supere nimeni. La licitatie au mai fost prezente firme renumite ca: SOLARIS BUS& - vehicul URBINO, cu pretul de 354.276.912 RON (108.325.000 euro), IVECO FRANCE a�� vehicul CITELIS a�� 367.358.912,5 RON (112.325.000 Euro) si NEOMAN BUS GmbH, aceasta din urma oferta fiind respinsa pentru neprezentarea garantiei de participare. Firmele mentionate au pierdut licitatia, chiar daca au avut aceleasi imbunatatiri, ba poate chiar mai multe. Pretul insa a fost sensibil mai ridicat. Gurile rele din Primaria Capitalei spun ca firma castigatoare a avut mai multe informatii in legatura cu pretul, acesta fiind si cheia succesului. (Monica Andreiu) Monica Andreiu

sursa

Link to comment
Guest Invisible

Sa speram ca aceste autobuze AU aer conditionat.

Si la prima transa de autobuze mercedes au declarat ca au astfel de aparate si este un adevarat cuptor in ele. Ferestre minuscule, usi ermetic inchise si a/c zero.

O bataie de joc

Link to comment

Pai da, bucurestenii s-au laudat ca ei nu cumpara ca timisorenii autobuze din Turcia, dar acum cine profita de aer conditionat? Nu tot timisorenii?

Da Ice...noroc pe tine k esti din timisoara....noi murim de cald,mai ales cand ma urc intr-un autobuz singurul lucru pe care il simt e un miros ucigator de babe si moshi =))

Link to comment
Guest Invisible

In Bucuresti este un trafic infernal, se circula greu deci trebuie sa stai mult in autobuz pentru o calatorie.

Dupa ce ca te coci si geamurile sunt minuscule, mai sunt persoane pe care culmea le-ar trage curentul daca ai deschide acel gemulet.

Probabil daca ar fi aer conditionat s-ar trezi cate cineva sa ceara oprirea lui ca sa nu raceasca.

E o problema de convietuire.

Sa nu mai zic ca in statiile din apropierea pietelor agroalimentare, unele personaje din viata de zi cu zi isi arunca intai sacosele pe scaun si apoi urca in autobuz, iar tu ca sa cobori trebuie sa iti faci loc cumva ferindu-te de sacosa, ferindu-te din calea puhoiului care intra si totul inainte ca usile sa se inchida.

Link to comment

In Bucuresti este un trafic infernal, se circula greu deci trebuie sa stai mult in autobuz pentru o calatorie.

Dupa ce ca te coci si geamurile sunt minuscule, mai sunt persoane pe care culmea le-ar trage curentul daca ai deschide acel gemulet.

Probabil daca ar fi aer conditionat s-ar trezi cate cineva sa ceara oprirea lui ca sa nu raceasca.

E o problema de convietuire.

Sa nu mai zic ca in statiile din apropierea pietelor agroalimentare, unele personaje din viata de zi cu zi isi arunca intai sacosele pe scaun si apoi urca in autobuz, iar tu ca sa cobori trebuie sa iti faci loc cumva ferindu-te de sacosa, ferindu-te din calea puhoiului care intra si totul inainte ca usile sa se inchida.

Asa o fi :D. Inca un motiv sa nu-mi para rau ca am refuzat ofertele de lucru venite din Bucuresti :). E drept ca includeau masina de serviciu :)

Probabil ca vor avea aer conditionat. Sunt insa curios cat vor rezista camerele montate, care probabil vor deranja pe unii in exercitarea libera a profesiei :P

Ca fapt divers, ca tot pomeneati de Turcia, Mercedes fabrica multe autobuze in Turcia. Probabil si astea vor veni de acolo :D.

LE @ Thora! - Rezolva intr-o oarecare masura exact aspectele la care le-am dat quote.

Link to comment

Asa o fi :D. Inca un motiv sa nu-mi para rau ca am refuzat ofertele de lucru venite din Bucuresti :). E drept ca includeau masina de serviciu :)

Si crezi ca autoturismul (de serviciu sau personal) rezolva mare lucru? Parerea mea ca starea de nervi si disconfort este aceeasi in Bucuresti.

Metroul si 2-3 linii de tramvai sunt singurele mijloace prin care poti ajunge cat de cat civilizat si intr-un timp onorabil dintr-un loc intr-altul.

Cat despre noile autobuze, vorba lui Arghezi, citat modificat : "Degeaba aduci lucruri nemtesti daca nu aduci si nemtii".

Link to comment

Sa speram ca aceste autobuze AU aer conditionat.

Si la prima transa de autobuze mercedes au declarat ca au astfel de aparate si este un adevarat cuptor in ele. Ferestre minuscule, usi ermetic inchise si a/c zero.

O bataie de joc

au sigur (scrie si in articol :P ) ca Videanu se lauda in conferinta de ieri ca se va ocupa personal. btw acum imi dau seama ca il stiu pe baiatul directorului comercial ratb si imi dau seama cum facea bani :error:

Link to comment

da, troleele astea noi sunt dotate cu camere si n-au patit nimic inca :) vad sa sunt bine intretinute

cat despre cele care vin acum sunt curios cum "este exclusa urcarea fara taxare"

multi nu merg cu metroul pentru ca la RATB nu trebuie neaparat bilet :blink:

Link to comment

In Bucuresti este un trafic infernal, se circula greu deci trebuie sa stai mult in autobuz pentru o calatorie.

Dupa ce ca te coci si geamurile sunt minuscule, mai sunt persoane pe care culmea le-ar trage curentul daca ai deschide acel gemulet.

Probabil daca ar fi aer conditionat s-ar trezi cate cineva sa ceara oprirea lui ca sa nu raceasca.

E o problema de convietuire.

Sa nu mai zic ca in statiile din apropierea pietelor agroalimentare, unele personaje din viata de zi cu zi isi arunca intai sacosele pe scaun si apoi urca in autobuz, iar tu ca sa cobori trebuie sa iti faci loc cumva ferindu-te de sacosa, ferindu-te din calea puhoiului care intra si totul inainte ca usile sa se inchida.

E problema de mentalitate..

Asai romanul (no ofence), dar am observat ca sunteti o natie foarte ciudata.. :blink:

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...