IceMan Posted June 12, 2007 Posted June 12, 2007 Clientii cazati la hotelul lui Shukla sunt pregatiti de preotii Pe malul fluviului Gange, la nord de orasul indian Varanasi, s-a deschis primul hotel in care cei aflati pe patul de moarte se pot caza pentru a-si da duhul in liniste, relateaza India Daily. In cazul in care musafirii nu reusesc sa isi incheie socotelile cu viata in maximum doua saptamani, acestia sunt trimisi acasa cu rugamintea "sa revina atunci cand simt cu adevarat ca le-a venit timpul". Patronul hotelului "Mukti Bhawan", Bhairav Nath Shukla, a recunoscut ca ideea de a deschide un astfel de local i-a venit recent. "In timp ce restul lumii se bucura la nasterea cuiva, noi petrecem moartea. Sunt doua momente la fel de naturale si trebuie tratate la fel", a explicat cel care pune la dispozitia oamenilor care vor sa moara in oras, nu mai putin de 12 camere, dotate cu minimum de confort si situate in-tr-o cladire veche de peste 100 de ani. Aici nu sunt cabinete medicale sau personal medical. Singurii ingrijitori ai bolnavilor veniti in hotelul lui Shukla sunt patru preoti care se roaga la capataiul musafirilor. Numarul musteriilor care mor in acest hotel variaza sensibil de la 30 la 70 pe parcursul unei luni. Pentru familiile sarace, cazarea este oferita gratuit de catre Shukla, care isi pune la dispozitia clientilor chiar si propriul birou, daca acestia cred ca acolo este locul ideal pentru a incheia socotelile cu viata. In cazul celorlalti clienti, familiile lor trebuie sa plateasca mancarea si electricitatea consumata pe durata sederii muribunzilor. Regula de aur a hotelului este cea de doua saptamani. "Daca cei veniti aici nu mor in maximum doua saptamani, sunt rugati sa paraseasca pe loc camera si sa revina atunci cand sunt convinsi ca le-a venit sorocul. Trebuie sa inteleaga ca sunt altii care asteapta sa se elibereze un loc", a declarat patronul hotelului. Oamenii care se cazeaza la "Mukti Bhawan" abia daca mai pot vorbi, ei nemaiavand nevoie decat