Spoker 2,053 Posted June 20 ----GM UPDATE BEFORE WIPE---- 20/06/2019 A fost readaugata comanda "/ph" pentru telefon. La avansarea in Skill progresele (turele) se anuleaza: - Inainte se facea foarte repede skill, acum s-a modificat asa cum este normal. (De aici si economia asa mare intr-un timp scurt, fiind una din cauze) - Jucatorul la "Rob Skill 0" are nevoie de 60 spargeri pentru "Rob Skill 1". - Cand acesta facea 60 de spargeri si ajungea la urmatorul skill el tot 60 spargeri avea. - Acum este in felul urmator: Rob Skill 1 = 0/120. (Trebuie 120 spargeri pentru Rob Skill 2, inainte nu se facea niciun progres) - Skillul trebuie facut din ce in ce mai greu pe masura ce avansezi, asa cum s-a facut acum. Adminii primesc mesaj cand un jucator isi cumpara un vehicul din DS. Modificari cont V.I.P: - Acesta costa acum 400 Diamonds. - Beneficii adaugate: - La fiecare 4 ore jucate primesti automat 1 RP in plus la PayDay. - Sentinta la jail este cu 20# mai mica decat cea normala. - Un text rosu cu ''V.I.P Player'' este atasat deasupra numelui. (In /tog se adauga si o optiune. Daca alegeti textul V.I.P nu mai apare scrisul din chat deasupra numelui, daca-l dezactivati scrisul din chat este vizibil din nou si dispare textul "V.I.P Player".) TD-ul care afiseaza data a suferit o modificare de design. Staff-ul primeste mesaj cand colegii lor se conecteaza pe server. In "/spec" este afisat si Ping-ul jucatorului. Cand un jucator se conecteaza pe server se afiseaza un TD pe harta cu o transparenta de 60% jucatorilor care il au in lista de prieteni. Au fost adaugate Rank-uri pentru PaintBall: - Se poate vedea in "/stats" si in "/skills". - Se avanseaza in urma kill-urilor facute la PaintBall. - Rank-uri: Silver 1 (se primeste la inceput), Silver 2 (30 kills), Silver 3 (60 kills), GN1 (90 kills), GN2 (120 kills), GN3 (150 kills), MG (180 kills), DMG (210 kills), LE (260 kills), LEM (350 kills), SMFC (450 kills), G.ELITE (600 kills). Clanuri: - Clanurile pot avansa in nivel acum. - Pentru a avansa in nivel fiecare clan are nevoie de XP. - Pentru fiecare nivel sunt necesare 100 XP-uri. (Nivelul si XP-urile unui clan sunt afisate in "/clans") - Nivelul clanului se avanseaza doar cand liderul/co-liderul (daca are acces la "/clan") decide sa faca acest lucru. - La avansarea in nivel XP-urile sunt setate pe 0. Pentru Nivel 2 sunt necesare 100 XP-uri, Pentru Nivel 3 sunt necesare 200 XP-uri, si tot asa... - Nu exista limita la nivel, un clan poate sa aiba si nivel 1000. - XP-urile unui clan sunt castigate prin actiunile membrilor clanului respectiv, drept urmare: - XP se castiga PRIN: ROB (orice tip) = +5 XP Escape (reusit) = +10 XP / Escape (esuat) = +3 XP Completarea tuturor Quest-urilor zilnice = +4 XP Fiecare misiune (/missions) finalizata = +2 XP Fiecare achizitie din (/shop) = +30 XP Fiecare salariu primit la job = +2 XP Fiecare PayDay primit = +1 XP Fiecare Wanted Level pierdut (prin trecerea timpului, fara a fi prins de politie) = +2 XP Fiecare Wall capturat = +4 XP Capturarea BackPack-ului saptamanal (/getbackpack) = +3 XP - Beneficiile nivelelor: 1 = Se primeste la inceput, n-are niciun beneficiu. 2 = Deblocarea posibilitatii de a cumpara un HQ. 3 = Deblocarea posibilitatii de a cumpara un seif. 4 = Posibilitatea de a schimba culoarea clanului din (/clan). 5 = Posibilitatea de a face o alianta cu un alt clan. 6 = Posibilitatea de a seta o imagine clanului pe panel. (rpg.linkmania.ro/clans) 7 = Posibilitatea de a cumpara vehicule pentru clan. (2 sloturi) 8 = Se primeste o oportunitate GRATIS ce se poate folosi oricand pentru a muta HQ-ul exterior al clanului. (/setclanhq) 9 = Se primeste o oportunitate GRATIS ce se poate folosi oricand pentru a muta seiful interior al clanului. (/setclanhq) 10 = Sloturile de vehicule ale clanului cresc la 4. (4 sloturi) 11 = La fiecare 5 PayDay-uri ale unui membru din clan (fara relog) in seif intra 3.000$. 12 = La fiecare 5 PayDay-uri ale unui membru din clan (fara relog) in seif intra 10 grame de droguri. 13 = La fiecare 5 PayDay-uri ale unui membru din clan (fara relog) in seif intra 2.000 materiale. 14 = La fiecare PayDay un membru primeste o suma random intre 5.000$ si 10.000$. 15 = La fiecare PayDay un membru primeste o suma random intre 10.000$ si 15.000$. 16 = Clanul are nevoie doar de 60 de secunde (in loc de 90 de secunde) pentru a captura un Wall. 17 = La fiecare PayDay un membru primeste o suma random intre 20.000$ si 30.000$. 18 = Sloturile de vehicule ale clanului cresc la 5. (5 sloturi) 19 = La fiecare 5 PayDay-uri ale unui membru din clan (fara relog) in seif intra 4.000$. 20 = La fiecare 5 PayDay-uri ale unui membru din clan (fara relog) in seif intra 20 grame de droguri. 21 = La fiecare 5 PayDay-uri ale unui membru din clan (fara relog) in seif intra 3.000 materiale. 22 = Sloturile de vehicule ale clanului cresc la 6. (6 sloturi) 23 = Toti membrii clanului primesc GRATIS 50 Diamonds. 24 = Toti membrii clanului primesc GRATIS 2 Diamond Crate si 1 Platinum Crate. 25 = Toti membrii clanului primesc GRATIS 1.500.000$ si 30 Diamonds. 26 = Toti membrii clanului primesc GRATIS Cont Premium pentru +30 zile. 27 = La valabilitatea clanului se adauga automat (GRATIS) inca 200 de zile. 28 = Clanul primeste un Infernus GRATIS si sloturile de vehicule ale clanului cresc la 7. (7 sloturi) 29 = Toti membrii clanului primesc GRATIS 2.000.000$ si 100 LinkPoints. 30 = Toti membrii clanului primesc GRATIS 3.000.000$ si 500 LinkPoints. - Vehicule pentru clanuri: Clanurile pot avea acum vehicule personale. Ele se pot cumpara din DS cu comanda "/buyclanveh" DOAR de catre liderul clanului. Sloturile sunt castigate prin avansarea in nivel, drept urmare un clan poate avea vehicule personale incepand cu Clan Level 7. Sunt la fel ca cele de la factiuni, in schimb le ramane salvat doar fuelul. Pentru a se controla se foloseste comanda "/cv". Pentru a respawna toate vehiculele nefolosite se foloseste "/rcv". (Rank 4+) Vehiculele sunt la fel ca cele de la factiuni, in schimb la clanuri ramane salvat si fuelul unui vehicul. La vehicule are acces doar liderul clanului. (El poate controla vehiculele dupa bunul plac. (Cumparare/Vindere/Setare Rank/Park ...etc)) ("/ad") se poate folosi odata la 120 secunde. ("/frisk") nu se mai poate folosi din vehicul. A fost adaugat Anti-Spam pentru "/d". A fost adaugata comanda "/givealllp". Politistii si cei cu Wanted nu mai sunt detectati de aparatul radar. Comanda "/heal" se poate folosi odata pe minut in case si HQ-uri. Pentru a intra/iesi dintr-o cladire jucatorul trebuie sa astepte 3 secunde (de la ultima intrare/iesire intr-o cladire, nu mereu). (Anti-Abuz pentru jucatorii cu wanted care spameaza "F"-ul) Majoritatea problemelor raportate au fost rezolvate. Update-urile continua, o sa incercam sa postam o lista cat mai frecvent. 1 2 8 2 1 1 Go to top Share this post Link to post Share on other sites
Spoker 2,053 Posted July 13 ----GM UPDATE BEFORE WIPE---- 13/07/2019 Un jucator poate fi omorat (/contract HITMAN) odata pe ora. Echipamentul SWAT/ATF/AGR se pot folosi odata la 3 minute. Politistii pot folosi comanda "/msf" pentru a soma pe cineva fara a mai scrie ID-ul/Numele. (Comanda functioneaza pe ID-ul de jucator daca FIND-ul COP-ului este pornit) Adminii pot deschide/inchide aplicatiile de Helper/Lider direct din joc acum. (/setapp) (Se primesc si mesaje globale care anunta jucatorii despre actiunea respectiva) Daca in "/admins" si "/helpers" membrii staff-ului sunt AFK/SLEEP jucatorii vor fi informati despre acest lucru. Functie "Tester" factiuni: - Liderul are mereu functia de "TESTER" activa. - In "/members" apar membrii care sunt Testeri. (Si in /stats) - Liderul poate seta functia de Tester unui membru din "/faction". - Doar cei cu Rank 3+ pot primi aceasta functie. - Jucatorul poate folosi comanda "/testers" pentru a vedea testerii factiunii la care a aplicat. - Comanda "/testers" functioneaza doar daca aplicatia jucatorului are statusul "Acceptat pentru teste". - "/invite" functioneaza acum doar daca jucatorul are o aplicatie facuta pe panel la factiunea in cauza. - "/invite" functioneaza acum doar daca aplicatia jucatorului are statusul "Acceptat pentru teste/Acceptat". - "/invite" poate fi dat si de testeri acum. (Daca aplicatia respecta cerintele de mai sus, doar liderii hotarasc daca jucatorul este acceptat pentru teste sau nu) - O aplicatie poate fi setata la "Acceptat" (Pe PANEL) doar daca jucatorul face parte din factiunea respectiva deja. (Deoarece /invite functioneaza doar pentru jucatorii care au o aplicatie setata la "Acceptat pentru teste") Cateva modificari de design pe panel. 2 2 5 2 1 Go to top Share this post Link to post Share on other sites
Spoker 2,053 Posted July 26 ----GM UPDATE BEFORE WIPE---- 26/07/2019 A fost adaugat War Rank. (Este la fel/Se creste la fel ca cel de la PaintBall doar ca pentru a ajunge la Rank Maxim (11 -> 12) (G.ELITE) sunt necesare la final 1000 kill-uri) Pe panel la profilul unui jucator se pot vedea orele jucate in fiecare saptamana dintr-o luna a unui jucator sub forma de grafic. Banii unui mafiot atunci cand omoara un COP sunt dati in functie de distanta de la care l-a omorat. La fiecare PayDay se scade din bani taxa pentru Walkie-Talkie in functie de nivel. (100$/level) (Doar daca WT-ul este pornit) Pretul asigurarii unui vehicul este acum in functie de KM parcursi. Toate casele sunt disponibile pentru "/rent" contra sumei de 100$. Daca un suspect a primit "/cuff" de la politist si intre timp politistul paraseste serverul sau factiunea suspectul respectiv primeste UNCUFF automat. Secundele jucate ale unui jucator se vor actualiza DOAR daca acesta se misca si nu ramane in acelasi loc. Checkpoint-ul FIND nu se mai actualizeaza daca jucatorul care are FIND-ul activ este AFK/Sleep. Bonusuri jucatori conectati: - Jucatorii primesc acum bonusuri la un anumit numar de jucatori "atins" intr-o zi pe server. - 100 PLAYERS: 300.000$ + 1RP + 1DMD. - 150 PLAYERS: 500.000$ + 2RP + 2DMD. - 200 PLAYERS: 500.000$ + 200 LinkPoints. 2 3 1 1 1 1 Go to top Share this post Link to post Share on other sites
Spoker 2,053 Posted August 8 ----GM UPDATE BEFORE WIPE---- 08/08/2019 Nu se mai primeste XP (CLAN) la PayDay daca jucatorul este AFK mai mult de 1 minut. Un "/ad" se poate publica odata la 5 minute. Orele in "/stats" sunt afisate sub forma ORA/SECUNDA. (Ex: 4.32) In "/tog" a fost adaugata optiunea "PayDay TextDraw". Au mai fost scoase din masinile civile de pe strada. Au fost adaugate mai multe pozitii pentru spawnarea unui vehicul nou cumparat din DS. HQ-ul N.R a mai fost dotat cu inca 2 Sultanuri. Joburile se pot cumpara acum: - Pentru a cumpara un job se foloseste "/buyjob". - Nivelul necesar pentru a cumpara un job este 15. - Joburile care nu se pot cumpara sunt: Detective, Arms Dealer si Drugs Dealer. - Pentru a controla un job se foloseste comanda "/job". - Joburile se pot vinde inapoi la stat pentru 50% din suma cu care a fost cumparat (daca a fost cumparat de la stat) sau se poate vinde unui jucator. - In job intra 0.1% din suma castigata de playerii care muncesc la jobul respectiv. La fiecare ora fixa (:00) logoul LinkMania o "ia razna" pentru 4-5 secunde. (Un joc frumusel de culori) Pentru a avansa in nivel sunt necesare cate 2 ore pentru fiecare nivel facut. Quest-ul de prima-vara a fost inlocuit cu cel de toamna. (Autumn Quest) (GIFT AIR BOX) Jucatorii care au tras mai putin de 500 gloante in cutie primesc doar jumatate din premiu la final. A fost adaugat job "Avocat" + Sistem FREE (UNJAIL): - Jobul se poate lua din incinta primariei. - Jobul are ca obiectiv eliberarea jucatorilor din jail contra punctelor FREE. - Toti politistii primesc la fiecare PayDay cate 1 punct Free (La 20 puncte acumulate nu se mai primeste nimic la PayDay). - Punctele apar in /stats, politistii pot vinde aceste puncte avocatilor contra unei sume de bani. (/sellfree) - Politistii nu pot elibera jucatorii, doar avocatii pot face acest lucru. (Un politist nu poate avea job de avocat, poate doar pe un cont secundar) - Avocatii nu pot avea mai mult de 20 puncte Free in cont. Pentru a elibera jucatorii acestia trebuie sa intre in jail. (Se intra din HQ-ul LSPD) - Armele sunt confiscate definitiv la intrare si backpack-ul (arme) nu se poate folosi. Avocatii nu pot intra aici daca nu au puncte free. - Cand avocatii consuma toate punctele disponibile sunt scosi automat din curtea inchisorii. - Avocatii au un text (doar cand sunt in incinta jailului) sub nume cu: Lawyer (scris verde) (poza). - Avocatii nu pot elibera daca si ei la randul lor au o sentinta de executat. - Se foloseste comanda "/free" de catrea avocati pentru a scoate din jail jucatorii contra unei sume de bani alese de avocat. - 0.1% din suma de FREE intra in seiful jobului "Avocat". (Lawyer) (Pentru ca acest job se poate cumpara) 2 3 1 3 1 1 Go to top Share this post Link to post Share on other sites
Spoker 2,053 Posted August 20 Orele necesare pentru "/buylevel" nu mai sunt in functie de nivel. (Aveti nevoie doar de o ora jucate pentru a avansa in orice nivel) Pretul necesar pentru "/buylevel" a fost crescut cu 40%. A fost adaugat un nou quest special numit "Car Repair Quest": - Questul se poate completa o singura data. - Premii: Intre 500.000$ si 1.500.000$, un Vehicul Phoenix gratuit (nu se poate vinde, doar la stat pe 0$) si 100 LinkPoints. - Questul este localizat undeva prin SF. (/gps -> Car Repair Quest) - Mapa cu piesele ce trebuiesc coletate se gaseste la: rpg.linkmania.ro/carquest - Sunt cate 20 de piese in fiecare oras (in total: 60), dupa ce le terminati veti avea de facut cu masina construita o cursa contra-timp de 40 secunde. - In final daca reusiti sa ajungeti la final in mai putin de 40 secunde veti primi premiul + masina gratis. Comanda "/skills" ocupa mai putine randuri in chat. A fost adaugat un PROGRESS BAR la PayDay. (Indica timpul necesar pentru a primi PayDay-ul / Este activat doar daca optiunea "PayDay Textdraw" este pornita) Majoritatea problemelor raportate au fost rezolvate. 2 1 2 1 1 Go to top Share this post Link to post Share on other sites
Spoker 2,053 Posted August 22 TD-ul care afiseaza minutele jucate/timpul PayDay a fost mutat mai jos. Designul TD-ului care este afisat sub "stelele" Wanted Level (atunci cand jucatorul are wanted) a fost modificat. A fost adaugata comanda "/banguns" pentru Admin Level +1. (Suspenda licenta de arme a unui jucator) Majoritatea problemelor raportate au fost rezolvate. 1 2 1 2 Go to top Share this post Link to post Share on other sites
Spoker 2,053 Posted September 1 Au fost adaugate iconuri pe harta la "Rent Car" LS/LV. Vehiculele pentru business-urile de rent sunt acum pe stock-uri. (/rentcar /rentbike) (Au fost scoase toate din parcarile rent-ului. Comenzile sunt stil TextDraw selectiv.) Vehiculele inchiriate au acum si KM care se contorizeaza. (Doar informativ, nu se aduna la bani sau altceva) Sistemul Loto a fost modificat: - Comanda "/lotto" se poate folosi doar intr-un Casino. - Pretul unui bilet a fost crescut la 20.000$. (Jumatate din pret intra in seiful biz-ului respectiv) - Acum sunt necesare 3 numere alese in loc de unul cum era in trecut. - Extragerile au loc acum odata la 2 ore. - Se extrag cate 3 numere, daca vreun jucator online are biletul castigator primeste JackPot-ul. - Castigul la sistemul de loterie a fost marit. - Se va afisa si un TextDraw informativ cu privire la extragere si la numarul rundei extrase. Sistemul de DS a fost modificat, acum este pe TD-uri/Imagini. A fost adaugat un sistem de curse intre jucatori: - Pentru a invita un jucator la o cursa trebuie sa ai un CP de finish setat. (Coordonate) - Pentru a seta un CP final se foloseste comanda "/racefinish" oriunde pe harta, coordonatele raman salvate in cont si dupa relog. - CP-ul final se poate schimba oricand. - Dupa ce CP-ul final a fost setat se foloseste "/raceinvite" pentru a invita un jucator la o cursa pe o suma de bani. (miza) - Dupa ce jucatorul a acceptat invitatia cursa incepe intr-un cooldown de 5 secunde. - Jucatorii trebuie sa fie aproape unul de altul pentru a putea porni cursa. - Se foloseste "/accept races" pentru a accepta invitatia primita la cursa. - Daca unul dintre jucatori coboara din vehicul sau cade de pe vehicul (daca este o bicicleta/motocicleta) se pierde cursa si miza o primeste cel care a ramas pe vehicul. - Daca unul dintre jucatori se deconecteaza acesta pierde doar jumatate din miza si se transfera la adversarul ramas conectat. - Nu conteaza tipul de vehicule cu care se face cursa, se pot face curse inclusiv cu barci pe apa. - Un mesaj global se afiseaza pe server atunci cand un jucator ajunge la CP-ul final. - Jucatorul invitat sau cel care a invitat poate folosi comanda "/infofinish" pentru a vedea pe harta unde se afla CP-ul de finish unde trebuie sa ajunga. - In concluzie: Daca X invita jucatorul Y la o cursa si Y accepta, CP-ul de finish unde trebuie sa ajunga amandoi este la coordonatele (/racefinish) ale jucatorului X (cel care a invitat). Majoritatea problemelor raportate au fost rezolvate. 6 3 1 1 Go to top Share this post Link to post Share on other sites
Spoker 2,053 Posted November 17 De acum toate update-urile vor fi postate pe panel la: https://rpg.linkmania.ro/updates Update-urile vechi vor fi păstrate aici. Viitoarele update-uri se pot găsi pe prima pagină a panelului (pentru ultimul update) sau la link-ul menționat mai sus unde se vor putea găsi toate update-urile postate. 1 Go to top Share this post Link to post Share on other sites