Atenție: toate conturile de pe forum care nu au adresă de e-mail validă (corectă, actualizată) vor fi șterse !

Ştiri interne şi externe

Ştiri şi bârfe din viaţa internă şi internaţională

Rules:
  1. Nu sunt admise știrile false, inventate. Este responsabilitatea voastră să le verificați validitatea înainte de postare.
  2. Nu sunt admise imaginile care nu au legătură cu știrea. Nu postați imagini irelevante știrii doar de dragul de a avea o imagine în articol.
  3. Nu sunt permise articole preluate de pe blogurile personale, cu link către respectivele bloguri și fără surse de încredere ce să confirme știrea. 
  4. Nu sunt admise știrile senzaționaliste de tipul Libertatea sau Can-Can. Aceste tipuri de știri sunt irelevante pentru o astfel de comunitate.

311 topics in this forum

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Topics

• Ultimele răspunsuri

• Bine te-ai gandit in legatura cu Australia, chiar ca o rupi de tot de Romania. Raman la ideea ca o revolutie poate schimba totul in tara noastra. As participa cu drag la o manifestatie de genul si as trange si cu dintii sa iasa cumva un rezultat bun, nu pentru mine...ci pentru urmasii mei. Au inceput cu scoala, au continuat cu biserica, acum se scot din inchisori ... singura afacere care a ramas e agricultura (zic eu). Abia dupa ce ne iau si din pamanturi (ca nu poti sta cu 50-55% mediu urban), atunci sunt de parere ca vom iesi toti in strada.   Mi-am mai amintit de o batrana care a fost gratiata de Basescu prin 2007-2008. Furase un leu prin anii 90' si a platit cu 12 ani de inchisoare pana la decizia presedintelui. Mi-e dor de omul ala... chiar daca toti il uram in acea perioada. Parea mai intelegator cu toate in general, si nu se fura asa de mult.